Een 100 in de PU, dat doen ze niet vaak. Uncharted 2: Among Thieves verdient hem dan ook zeker, zeker dé reden om een Playstation 3 te halen imo.
Krijg je nog wat speciaals als je alle schatten hebt gevonden? Anders vind ik het niet echt waard om te zoeken.
Bij het halen van de Platinum trophy (dus ook alle schatten vinden) krijg je dacht ik een Marco Polo skin om online mee te spelen.
Gisteren artikeltje gelezen in de PU, het lijkt me toch wel wat. Straks even proberen, heb echt al tijden niet meer achter dat ding gezeten.
Ik heb het ding ook al sinds MGS niet meer aangeraakt voor een game, maar deze grijpt je gewoon bij de strot en laat niet meer los. Dit had ik in veel mindere mate in deel 1.
Ik vermaak me anders optimaal met mijn ps3 de laatste tijd! MGS4, Wipeout, Batman met de Joker en nu UC2 UC2 is trouwens echt legendarisch en ik weet wel aardig zeker dat dit spelletje in de toplijsten aller tijden gaat komen
Heb uncharted al een tijdje gespeeld en vind het zeker een erg goed spel .Zelf had ik iets meer puzzels verwacht,ahja knallen is ook wel leuk.
Ik zit te twijfelen om deze te halen. Deeltje 1 was wel tof, maar heel kort. Niet meer dan 30 euro waard imo, waarom is deze wel 60 waard?
Deze is maar iets langer, maar hij is een stuk mooier en de cut scenes zijn een stuk leuker. Het speelt ook iets fijner en er is een multiplayer + coop waar je ook al langer mee bezig bent.
Ja, maar ik doe niet aan trophies, alleen achievements. Maar ik begrijp je in dat opzicht wel volkomen. Ik wilde zo bijvoorbeeld ook de 1250/1250 in Mirrors Edge.
Damnit, heb niks tegen online, maar vind het juist altijd tof om met zn 2en op de bank een spel door te lopen. Oh well, je kan niet alles hebben...