Weer mooi gedaan Mazda, vind je de photo mode er fijner om mee te werken of zit er weing verschil met de vorige Forza?
Mijn foto's zien er nog niet eens half zo scherp uit, wel op de xbox maar niet meer na het uploaden naar pc
Je kunt met het contrast het beeld scherper krijgen, en zodat de structuren scherper uitkomen met name ook wegdek, en voor de rest speel je wat met brightness en dergelijken. En voor de rest is het oefenen geblazen wat wel veel tijd kost, en zodat je je eigen stijl ontwikkelt. Ja ik begon bij deel 2 het net een beetje door te krijgen, en opeens kwam deel 3 aanzetten haha.
Mazda zou je voor mij wat foto's van de Mercedes C63 AMG kunnen schieten? .. Kan ik hem als background ofzo gaan gebruiken.
Misschien handiger om te wachten tot Turn 10 de servercapaciteit in orde heeft, zodat die foto's niet gecomprimeerd naar fm.net gestuurd worden?
Op de Benchmark track, zit bij het DLC-pack die je krijgt met de code die je krijgt bij aankoop van FM3 Een aantal foto's van mij:
@Froggle: Heb je die Bugatti gekocht of gekregen?? Ik heb de mijne gekregen bij mijn driver level maar kan de kleur niet wijzigen!!!???
@ Mazda zou je voor mij ook een 'fotoshoot' kunnen houden met de nieuwe Camaro en de oude Camaro? De foto in de quote van de nieuwe Camaro vind ik echt goed gelukt, hij ziet er echt pasterig dik uit. De oude Camaro wil ik graag verlaagt en oldskool velgjes. Kleur maakt me niet echt uit, misschien is paars wel een idee (vind dat oldskool paars altijd wel gaaf staan) en anders grijs of dit soort blauw. Leef je maar uit! Kosten voor het kopen van een '69 Camaro + verlagingssetje betaal ik je terug. Weet niet of het mogelijk is dat ze allebei op dezelfde foto komen, maar zo'n stilstaande pose zoals de foto in de quote waar ze dan allebei opstaan vind ik wel gaaf. Zou hem dan ook graag als achtergrond willen gebruiken. Alvast bedankt!
Wil het best doen opzich, maar daarvoor moet je met z'n tweeen online komen en een race/fotoshoot doen en dan de replay opslaan en daar foto's van maken. Het probleem daarmee is alleen dat je afhankelijk bent van de positie van de auto's in de replay. Als je gewoon van een auto een foto maakt kun je hem eventjes goed zetten als blijkt dat hij in eerste instantie niet goed stond en het dan opnieuw proberen. Dat zorgt ervoor dat je niet altijd de foto's kan maken die je eigenlijk wilde, maar aan de andere kant biedt zo'n replay met 2 autos ook een boel kansen natuurlijk. @ M@cer Vet hoe de zon er nog net overheen komt ^Nog bezig om uit te vogelen hoe de fotos op Ladera eruitzien, na het uploaden. Beetje flets ^Boel exposure, maar ben tevreden met deze Deze twee wat te licht, jammer. Allemaal klikbaar.
Mooie achtergrond met zo'n rode, omvallende Dodge. P.S. Om het goed te zien, moet je het plaatje vergroten.