Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Krijg net een berichtje dat ik 35.000 CR heb staan in mijn store.... mooi man!! Heb dus al een paar setups aan de man gebracht! :)

    Vind het overigens jammer dat niemand bij de community zijn settings wil delen, zodat je het zelf nog verder kan perfectioneren naar je eigen rijstijl!


    Iemand de Bugatti al gekregen???? Zo ja, kun je de kleur veranderen.... (rode kleur)????
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja je kan verschillende kleurenschema's kiezen zoals wit/rood, zwart/rood, rood/rood etc.
     
  3. executive1

    executive1 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb me ook maar even aangemeld, lees al namelijk vanaf augustus ong mee, dus zal mijn ervaringen maar eens laten horen.

    Ik moet zeggen dat ik het lekkerder vindt rijden dan Forza 2, lijkt ietsie pietsie meer arcade maar daardoor juist wat leuker. Rijdt nu met een stock s2000 op de Nordschleife, ik dacht 9:15, maar nog wel hier en daar een foutje dus moet veel sneller kunnen. Wel een heerlijke auto, met name het geluid natuurlijk:D
    Grafisch is het echt geweldig, heb mijn FOV staan op 77,5 en op een 40 inch full hd echt geweldig.
    Maar als ik hem aansluit op mijn oude bakbeest 32 inch, lijkt het alsof ik opeens veel verder zit... maarja binnenkort een 32 inch full hd voor op de gamekamer dus dat wordt mooi:)

    Vindt tot nu toe Fujimi kaido en Rally di Poistano en uiteraard de NordSchleife het vetst.
    Lekker veel bochten en mooie omgeving.
    Heb vanavond even mijn Scooby tegen een Mclaren (GTR?) gereden op Fujimi Kaido, bleef hem mooi voor:D
    maarja rond de 700 pk en 858 nm op 1250 kg is ook niet langzaam:p
    Moet hem alleen nog een beetje finetunen, want hij remt nog niet echt geweldig en in ze 3 slipt ie nog door met volgas in een bocht. Loopt nu ook 330 in de toeren begrenzer, en op tussensprints kan ik een veyron net bij houden.
    Rijdt trouwens met alleen ABS aan en op manual en A.I. op medium

    Heb vanavond ook een Gifgroene murcielago gekocht, zitten nu 2 superchargers op en een race exhaust, wat een geluid, met name het janken van de superchargers!
    loopt nu 380 in de toerenbegrenzer maar nog niet max. getuned, geld was op...
    echt een geweldig spel, ga me zeker nog vermaken hiermee.
    Zal kijken of ik morgen mijn HD Camera is voor de 40 inch kan zetten en zal dan wat filmpjes maken van de scooby en de lambo en misshcien de S2000
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thx
    Doet die dat bij jouw Bugatti?? Want bij dus niet.... wat ik ook kies de kleur rood blijft!! de hoofdkleur veranderd wel.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die transfer kit dan nog steeds aanvragen bij MS.:confused:
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik merk het ook ja. :mad: Het enigste wat je nu kan doen is Decals over het rode gedeelte gaan plakken, als je de auto helemaal in het wit wilt hebben gewoon bij elke zijde een wit vierkant kiezen en die dan super groot maken.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb ik dus al gedaan, enkel jammer dat je dan geen metallic en andere lak soorten hebt...... vind het echt een irritante bug!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand een idee hoe ik iets van FF in me Drive FX kan krijgen. :confused:
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zag ik het nou goed en tellen de eventlist-rasces niet mee voor je driver Level en je Xp-credits??

    Is iemand trouwens al een keer rond met Season Play? Ik neem aan dat je dan nogmaals een Season play kan doen met dezelfde gamertag en dus behoud (vergroten) van de XP-credits??

    Ik zit nu op level 29, heb nog maar 1 auto gekocht (R3 ) en ca. 1.300.000 XP-credits.... Donderdag weer verder.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nope zie je fout. Events telt gewoon mee!
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zag trouwens vandaag dat Live een update binnen haalde voor FM3. Iemand enig idee wat de update nou precies was??
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep, staat een paar posts terug met een quote van de mannen zelf.... Zou gaan om een bug met/bij de store.
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Is al tig keer gepost, blader wat terug :+
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Achieve a gold trophy in every single race in the Event List in Season Play mode.


    Hoe moet ik dat zien eigenlijk? Kan je op 3 manieren uitleggen volgens mij.
    1. Season Play uitspelen en alles Gold halen
    2. Event List uitspelen en alles Gold halen
    3. Via season Play alle events uitspelen m,et Gold; dan moet je dus 3x Season Play spelen.
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon al die events goud halen in Event mode.
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gewoon alle races die staan bij de eventslist uitspelen op gold. Optie drie klopt niet want dan heb je niet alle evenementen gedaan.

    iemand was me voor.....gaat ook allemaal zo snel hier! ;)
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is dat circuit eigenlijk met dat super lange rechte stuk en nee, niet de N-ring :+
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Circuit de La Sarthe (Le Mans) maar dan de oude versie. ;)
     
  19. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    le mans circuit ''la sarthe'' of hoe dat ook maar gespeld mag worden, en dan de versie zonder chicanes
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik checkte btw ook al wat leaderboards; zijn nu al gecheatte/geglitchte tijden, dus wacht maar ff met tijden neerzetten nadat alles weer gereset is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina