Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag PES 2010 via de post binnen gekregen voor de 360. Wellicht niet zo snel als sommigen hier het spel hebben gekregen, maar ik heb er dan ook een aantal euro's minder voor betaald (denk ik) :).

Ik vind het spel prima spelen! De animaties zijn echter wel belabberd, maar eigenlijk hecht ik daar niet heeeeeeeeel veel waarde aan.
    Wat me ook opviel is dat de scheidsrechters veel toleranter zijn! Ikzelf werd een paar keer echt van achteren hard onderuit gehaald, en er werden geen kaarten gegeven. Kan natuurlijk ook ooit in mijn voordeel werken :).
    Ook het schieten op goal gaat echt super. Moet wel zeggen dat mijn schoten vaak werden geblokt, maar ik weet zeker, dat als ik ooit eens een vrije schietkans krijg, dat ie er dan ook mooi in gaat vliegen!
    De vertraging uit de demo is compleet verholpen. Ik moet zeggen dat ik er in de demo al niet eens heel veel last van had (kwestie van gewenning zoals vele zeggen), maar nu heb ik er dus totaal geen last meer van.
    Nog een pluspunt: ook wij hebben nu de mogelijkheid om een zogenaamde 'community' (gemeenschap) te starten! Vrienden van mij hadden dat altijd al op de ps2, en het is erg leuk om met een paar vrienden zo'n gemeenschap te starten. Daarin worden al je statistieken opgeslagen en kan je onderling toernooitjes met elkaar spelen. Erg leuk!

Kortom, tot nu toe valt PES 2010 me nog niets tegen. Let wel dat ik mijn oordeel baseer op 2 vriendschappelijke potjes. Helaas kan ik door studiedrukte deze week niet al te veel tijd in dit spel steken. Komt dit weekend wel :)
    Ik wacht nog wel even met het beginnen van de ML tot dat de nieuwe option file er is...

2. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Bagger spel. Damm zelfs myn fifa 07 vind ik nog beter spelen

3. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke vergelijking! :thumbs:

Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  4. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin eindelijk ook partijtjes te winnen

Gisteren ook 2 onwijs mooie goals gemaakt (binnenkant kruising, lob halverweg veld) en alles zonder lag...heerlijk.

inderdaad gewoon vaak spelen, dan krijg je door wanneer de spelers de bal schieten/passen

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, mooi om te horen extince.

Maar ik hou nog een slag om de arm. Want een maat van mij heeft een ps3, en die zegt dat die wel veel lag ed heeft. Om over de pcees maar te zwijgen. Ik lees op de pesfan site ook veel mensen met problemen, veel meer als hier.

Kan dat misschien komen omdat wij in Nederland gemiddeld een betere verbinding hebben dan mensen in de UK?

Want het is toch vreemd dat de verschillen zo groot zijn. Op een Duitse pes site is dat trouwens ook. Sommigen hebben geen last, en anderen weer wel.

Wat adviseren jullie mij als ik het allerbelangrijkste vind dat het online VLEKKELOOS werkt: gewoon kopen of nog even een eventuele patch af wachten?

6. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0

OT:

Heb er nu bijna een masterleague seizoen opzitten. Ik ga eerst de Master League kapot spelen daarna BAL en dan eens online kijken hoe het loopt.

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Voor mij werkt online echt vlekkeloos. Ik snap niet dat mensen lag hebben, volgens mij hebben ze hun configuratie niet goed, want nu gaat het via de Sony servers(PS3 versie) Dus er zou geen reden tot lag moeten zijn, van Konami kant. Het ligt dus aan de gebruikers.
    Ik speel nooit tegen iemand met een rode connectie. Sowieso kom ik vaak mensen tegen met een rode connectie. Wss zijn dat de mensen die klagen, terwijl het toch aan jezelf ligt als je een rode connectie hebt.

8. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind/vond een lagloze PES ook het belangrijkste.
    Vorig jaar was het voor mij ook een reden om fifa09 te kopen en pes weer te verkopen. Gelukkig is het nu weer in orde.
    Ik heb echt tot nu toe geen last van lag gehad...totaal niet zelfs.

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Nee van lag helemaal geen last,alleen jammer dat je altijd tegen Real of Barca moet spelen,Real gaat nog maar Messi met Barca ben ik al moe.Maar stoppen bij online ranking wedstrijden want daar is geen fun meer in.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Heb nog steeds geen review-exemplaar binnen.... Altijd weer een raar dat ze hun exemplaren zo laat versturen.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren weer een tiental potjes online gespeeld zonder enige vorm van lag. Wel een hele grote blunder van Valdés mee moeten maken, maarja dat is voetbal!

Hoe langer ik het speel hoe lekkerder het speelt, eindelijk weer eens een pes waar je echt weer uurtjes in moet steken om beter te worden!

12. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met pes2009 heb ik volgens mij nog steeds lag, leuk om eens te testen.
    Met pes2010 nog geen rode stippen gezien, alleen soms een oranje, maar zelfs dat is prima voetballen.

Ben voor t zekere gegaan en heb een goeie router gekocht (linksys) en de xbox een statisch ip adres gegeven, zodat ik de speciale pes2010 poorten open kon zetten (port forward optie in je router). Dit is niet moeilijk en alle beetjes helpen dacht ik.

Gisteren geen tijd voor pes2010 helaas, maar vandaag vroeg vrij en mn vriendin is niet thuis...dus onderuit op de bank en pes ! :)

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed idee trouwens, al vind ik linksys niks :p

Ik zet bij online options ook aan dat ik alleen zoek naar mensen met de Engelse taal, alleen maar groene bolletjes :D

14. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Linksys niks ? nou, vroeger alles gekocht van linksys en toen kreeg ik t niet aan de praat, maar heb ze een 2e kans gegeven en deze router van 90 euro doet zn werk prima. Die dingen worden steeds beter en gebruikersvriendelijker natuurlijk.

de taal ? ja, volgens mij heb ik dat ook, want je kan geen Nederlands kiezen
    Wel kun je zeggen dat je alleen tegen nederlanders wilt spelen en die optie vind ik geweldig ! zowieso goede verbinding en leuker !

Vroeger en waarschijnlijk nu ook, had je verbinding met iemand die echt goed speelde. Wat deed die gozer dan, hij gaf zijn headset met microfoon aan zijn kleine broertje of zusje die contant beetje liep te brabbelen !! leek dus net alsof je tegen een kind van 4 zat te spelen en soms verloor :mad:

Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb online alleen 2 v2 player match gespeeld een 1 potje legends.Verder de Championsleague gewonnen met Arsenal en de andere 98% van de tijd alleen maar become a legende mode aan het spelen.Mijn speler is nu 20 en heeft echt al goeie stats:
    -evenwicht: 85
    -Uith.verm:87
    -Speed:88
    -Acceleratie: 91
    -dribbelspeed:88
    -Dribbel precisie:80
    -shooting accur:83
    -Shooting power:85

Deze weet ik zo uit mijn hoofd, maar nog veel 79tjes en begin tachtigers.
    Alleen free kick accur. is nog wit(71) de rest allemaal geel,groen of oranje!

16. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister besloten toch de game maar aan te schaffen. Toen ik de demo speelde ergerde ik me dood aan de button lag dus ik was niet van plan de full game te gaan kopen. Alleen ik hoorde dat de button lag verdwenen was dus gister toch de game gekocht.

Ik heb fifa 10 ook maar ik moet zeggen dat ik pes online leuker vind. Fifa is te arcade. Online ook zonder lag dus dat is helemaal top _O_. Wat ik wel nog steeds een groot minpunt vind is dat de spelers zo houterig lopen maarja dat waren we wel gewend van pes. Ook het tempo vind ik iets te laag.

De optie om champions leugeau te spelen vind ik erg tof.

De arena zit ook in pes en dat vind ik echt super! En de gezichten van spelers zijn heel mooi gemaakt_O_

Al met al vind ik pes een goeie game die online nu eindelijk vlekkeloos loopt maar er zijn nog wel veel verbeterpunten waar aan gewerkt moet worden.

17. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, kan wat sneller

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oneens, is in mijn ogen perfect. Pes 2009 en 2008 waren veel te snel.

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me too, ik heb af en toe echt het idee van..wtf..tik,tik,tik...dan gaat het zelfs in 2010 best snel...zeker niet te langzaam!

Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  20. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    a la van Gaal: ben ik nou zo snel of zijn jullie zo langzaam !

;)

ach, nu kan ik tijdens het dribbelen wel fijn smsen of even naar de koelkast lopen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina