Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo dan? En op welke manier is er gecheat/geglitcht?
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Er staan tijden op #1 die onmogelijk zijn te halen, maar is tot nu toe in elke Forza game zo geweest en elke keer werd alles gereset.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kan iemand even iets testen:

    Als ik met een auto (E,F,D klasse) op de ring rijd, dan haalt die op het rechte stuk bijvoorbeeld met gemak 220, maar op het zeg maar snelle gedeelte wat behoorlijk naar beneden loopt (ongeveer op de helft van het circuit) wil de auto niet vooruit..... heb meerder auto's geprobeerd en allemaal hetzelfde.....

    Snap overigens niet hoe ze in de E klasse onder de 9:00 uitkomen....pffff, hoe snel. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb net een berichtje van Turn10 gehad..... Er komt binnenkort weer een update aan!!! Je kan momenteel niks in je store aanbieden voor meer dan 10.000cr. Als je hoger invult wordt het automatisch terug gezet naar 10.000cr!

    Balen, me winkeltje begon net goed te lopen. :) Net weer even 41.000cr opgehaald :D
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met het ontbreken van een werkend dashboard in veel van de race auto's.

    Ik kan namelijk een hoop k*tsmoesjes verzinnen waarmee Turn10 aan kan komen.


    Maar waar ik niet omheen kan is dat er 2 Peugeot super 2000's zijn en 2 peugeot 908's waarbij in bijde gevallen de ene wel een werkend dashboard heeft en de ander niet.

    Dat is toch gewoon flauwekul en slordigheid.


    Bovendien is het voor mij mega irritant omdat ik met alle HUD info uit race. (en dus alle info van het dashboard van de auto zelf moet komen.)


    Er mag wat mij betreft heel rap een patch voor komen.

    Hoe moeilijk kan het zijn voor Turn10 om zelf even een digitaal dashboardje in elkaar te knutselen als ze niet het echte dashboard mogen namaken.


    (Sorry jongens en meiden, Maar ik moest even mijn frustratie en ergernis kwijt.)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je zult alleen een sterkere vorm van rumble krijgen. DriveFX heeft geen FF.
     
  7. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen cheat of glitch, maar toen ik naar beneden scrollde op de leaderbord toen had ik ineens een tijd gereden met een Ford RS200 i.p.v. de gebruikte Audi R8. Scrollde ik weer omhoog, staat de juiste auto er weer bij.
     
  8. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje geluk is het dan alleen een fout in de weergave van de leaderbords en zijn de data wel juist opgeslagen.
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Verklaar jezelf, zijn het tijden die JIJ onmogelijk kan halen? Of zijn het tijden die 20 seconden sneller zijn dan de rest van de mensen?
     
  10. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat werkt dus niet bij mij.... Heb het MS wheel... Zal dat uitloggen eens proberen. Vind het erg erg erg gaar dat dit niet gewoon goed werkt.
    Hopen op een patch dus...
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet ik. Maar ik krijg helemaal niks. :)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hmm, vraag me nu trouwens af of ik wel iets kreeg toen ik met stuur reed in FM3! 8)
     
  13. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand voor mij even de storefront willen checken?
    Mijn harde schijf is gister overleden (hoe, al sla je me dood) en ik ben dus al mijn save game en designs kwijt...

    Nu zou ik graag willen weten of mijn vinyl groups wel nog online op de storefront staan. Ik had me namelijk toch een pot geld verdiend met me vinyl groups, het zou zonde zijn als die in een keer weg zijn.
    Het gaat om een stuk of 12 Super Mario designs (1st keyword: Retro, 2nd keyword Video Game). Ze staan op chasin11nl.

    Alvast bedankt voor de moeite!

    Hierbij nog een paar foto's van enkele designs (die staan nog wel op mijn storefront op forzamotorsport.net)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170

    Ik las net dus dat mensen met auto's uit hogere klasses tijden neerzetten in een lagere klasse. In dat geval snap ik wat je bedoelt :)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    wat is trouwens het verschil tussen het Microsoft Steeringwheel 1. en V2?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    V2 vliegt niet in de fik. ;)
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    is dat het enige verschil??
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja eigenlijk wel. :)
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Bijvoorbeeld bij drag, rijd iemand met een Nissan GT-R R33 uit de class F100 (wat al niet kan) een paar seconden sneller dan de echte nummer 1. In zn bio staat dan ook ''Wake up, Turn 10'' |:-
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij drag is zo'n Nissan Datsun 510 wel meesterlijk zeg, damn wat is dat wagentje snel!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina