Gloed? Ik heb hem gewoon nagemaakt zoals ie was, en nu is het gewoon makkelijk als sticker als mensen hem kopen.
ja. ik bedoel met die gloed een Gradiant in de vorm van een rondje. dat achter het poppetje plakken zodat er een zwarte gloed achter het poppetje vandaan komt. dan springt hij er meer uit. maar zo is het indd makkelijker verkopen.
Oke thanks, maar me broertje heeft hem op zijn xbox al ingevuld! MIJN FORZA!!! haha maar kan ik hem dan nogmaals doen ofniet?
Volgens mij is het Gamer's tag gebonden. Dus je kan het niet met jou GT downloaden, tenzij jullie dezelfde hebben.
Hier een hele rits foto's van mij. Datsun 510: Citroën C4, echt een vette wagen! Vind ze wel goed gelukt alleen mis ik afentoe de inspiratie en zien veel foto's er het zelfde uit qua kleurgebruik en close-up. Iemand wat tips?
Hier nog een paar logotjes die ik gemaakt heb, staan btw ook op mijn storefront (DC logo in verschillende varianten)
een V6 + racenummer.. dat kan alleen maar menen dat je volgende week woensdag ook mee doet?? am i right?