Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

1. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    begin nu toch wel te twijfellen of ik deze game moet kopen (al is het alleen al voor de trui) heb tekken in het verleden nooit wat gevonden vond het maar traag en suf t.o.v. DOA maarja misschien als ik me er echt in ga verdiepen kan het leuk zijn. Twijfel ook nog tussen PS3 of X360.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Aha, en zo was het ook bij Tekken5? Had het gevoel dat ik het in die paar potjes die ik speelde heel anders heen en weer bewoog. Nu gaat dat niet zo lekker!

Edit; Ik weet al hoe dat komt. Dat was op een ps3 en speelde met de pijltjestoetsen die pakken makkelijker dan het stickje. Nu werkt het alweer een stuk beter!

Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  3. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind ik de CGI filmpjes terug die je in al de reviews ziet?

Edit: Al gevonden

Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde zojuist een player match via quick matching tegen een Amerikaan, er was wel lag aanwezig maar het was nog goed speelbaar.

5. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net online gespeeld, en moet zeggen alisa is echt een gruwelijke karakter!!!!

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ga ik die ook maar is proberen. Al me vrienden hebben een vaste character dus ik moet een andere zien te vinden. Dus ff een tijdje met alisa proberen. Misschien is het wat voor mij!

7. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Woot. Hoe kan het dat sommigen hem al hebben? Hebben jullie hem gepre-ordered van een buitenlandse site?
    Ik heb hem sinds een paar dagen geleden van xboxhome.nl gepre-ordered. 'k Hoop dattie vandaag aankomt, want gister wassie uit voor Noord Amerika denk ik. (of vandaaag) Ik verheug me er in ieder geval wel op! :)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heeft iemand al de Force mode geprobeerd?

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Is Tekken 6, voor de mensen die het al hebben gespeeld, toegangelijk voor mensen die niet zo ervaren zijn met vechtspellen? Of is het meer voor hardcore mensen?

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zover ik weet schijnt het een erg toegankelijke game te zijn.
    Dat wil zeggen dat de game mechanics snel onder de knie te krijgen zijn.

Je moet wel een character helemaal leren met al zijn moves en dan met die character veel oefenen. De characters leer je niet zo snel als bijvoorbeeld bij SF4 waar je niet zoveel moves per character hebt en een paar combo's moet leren.

Ook zitten hier 42 characters in waardoor je veel verschillende taktieken moet aanleren tegen al die characters.

In Streetfighter kun je characters in een aantal groepen indelen zoals Shoto's, Grapplers en charge characters. Hoewel iedere character natuurlijk ook anders is in SF kun je wel een algemene taktiek per groep aanleren. Bij Tekken zul je per character anders moeten vechen

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    En hoe zijn de combo's? Zijn die een beetje goed te doen of moet ik me in mijn kamer opsluiten, en dagen lang oefenen om een goede combo te kunnen doen?

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Het is best toegankelijk. Ik ben ook een nieuwkomer en heb het na 2 uurtjes al aardig onder de knie. Je moet gewoon goed de basis dingen uit het boekje lezen en dan kan je al redelijk mee op Medium. Vrijdag tegen wat vrienden proberen, dan zal ik wel worden afgeslacht!

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gister in den haag gekocht bij de gameshop. gcshop.nl verkoopt hem ook al 2 dagen :D

14. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut, de game is echt gewoonweg toegankelijk voor iedereen. Maar het ligt eraan welke karakter je kiest. Karakters als asuka, brian en hwoarang kun je met buttonmashen een aardig eind komen. Maar je wint niet van iemand die verschillende combo's kan combineren in een death combo.

Gisteren bij de Bart smit gekocht, 55 euro met box en shirt erbij.

Tekken force is een leuke extra, maar ik speel het alleen online, en offline sp/mp.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik hoor gemengde geluiden over online. Hoe speelt het? Is er veel of weinig lag? en kun je goede matches vinden?

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    En hoe zit het met de laadtijden?:eek:

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb alleen 1 potje tegen een amerikaan gespeeld. Had een klein beetje vertaging dus dat was wel kut. Weet niet hoe het is als je tegen Nederlanders speelt!

Laadtijden zijn niet zo lang. Wel langer als ik tekken5!

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik twijfel nog tussen MW2, AC2, en Tekken 6. Tekken heeft zoveel characters, en vechtspellen blijven leuk. Alleen heb ik wat ding gelezen over online, laadtijden (ook met characters) en ook dat het best oneerlijk is met dat jugglen.

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat is Jugglen? Laadtijden vallen best mee. Als je allebei je popptje selecteerd speel je binnen 8 sec wel je wedstrijd. Als het niet sneller is. Online ga ik nog niet aangezien is gewoon erg slecht ben!

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand heletijd in de lucht houden.

Deel Deze Pagina