Ik wil toch nog eens terugkomen op de fysieke duels!
Ik vind dat ze zeker wel aanwezig zijn.Je ziet ook vaak armpje breed van de speler die aan de bal is.De bal zonder sliding afpakken is een stuk moeilijker geworden, in 2009 paktje de bal makkelijk af door druk te zetten...lukt nu vaak niet.Ook vaak als ik een bal ingespeeld krijg en ik ben net iets eerder dan de tegenstander, dan krijg ik een zetje en ga ik niet de kant op die ik wil of ik ben gewoon de bal kwijt!
En dan nog iets,ik heb gisteren 2x een voordeel regel gezien.2x met buitenspel(grens stond echt te vlaggen) en 1x met een overtreding...tenminste dat vond ik...misschien was die scheids wel gewoon blind.Ook werd ik gisteren in de become a legends mode echt ziek van Berbatov(ik speelde bij Man United,inmiddels door Madrid aangetrokken) hij presteerde het gewoon om 2 x een schwalbe te maken in de 16,terwijl hij in 1 geval de bal echt gewoon in het netje had kunnen trappen!Maar al met al,vermaak ik mezelf prima met deze game.Over een maand of 2 zal ik echt improved zijn.Ook vind ik het schieten verbeterd..in volle sprint schiet je vaak niet in het hoekje,terwijl als je vlak voordat je schiet de sprintknop loslaat de bal netjes met je binnenkantje in het hoekje plaatst.Ook al een paar x meegemaakt dat op het moment dat ik schoot in de 16 net ff een duwtje kreeg om de bal vervolgens echt meters naast te schieten....realistisch dus!!!
Laatst bewerkt: 28 okt 2009