Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Yep juist nu is het perfect.

2. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt voor de mooie antoorden. Ik ga hem gewoon halen.

Alleen gisternacht mijn gold live afgelopen, haha, dus dat is geldtechnisch matig. FF sparen en dan join ik deze game.

Op naar de top 100!

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil toch nog eens terugkomen op de fysieke duels!
    Ik vind dat ze zeker wel aanwezig zijn.Je ziet ook vaak armpje breed van de speler die aan de bal is.De bal zonder sliding afpakken is een stuk moeilijker geworden, in 2009 paktje de bal makkelijk af door druk te zetten...lukt nu vaak niet.Ook vaak als ik een bal ingespeeld krijg en ik ben net iets eerder dan de tegenstander, dan krijg ik een zetje en ga ik niet de kant op die ik wil of ik ben gewoon de bal kwijt!
    En dan nog iets,ik heb gisteren 2x een voordeel regel gezien.2x met buitenspel(grens stond echt te vlaggen) en 1x met een overtreding...tenminste dat vond ik...misschien was die scheids wel gewoon blind.Ook werd ik gisteren in de become a legends mode echt ziek van Berbatov(ik speelde bij Man United,inmiddels door Madrid aangetrokken) hij presteerde het gewoon om 2 x een schwalbe te maken in de 16,terwijl hij in 1 geval de bal echt gewoon in het netje had kunnen trappen!Maar al met al,vermaak ik mezelf prima met deze game.Over een maand of 2 zal ik echt improved zijn.Ook vind ik het schieten verbeterd..in volle sprint schiet je vaak niet in het hoekje,terwijl als je vlak voordat je schiet de sprintknop loslaat de bal netjes met je binnenkantje in het hoekje plaatst.Ook al een paar x meegemaakt dat op het moment dat ik schoot in de 16 net ff een duwtje kreeg om de bal vervolgens echt meters naast te schieten....realistisch dus!!!

Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  4. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Vermijd de volgende user: WallnusEdge

Hij is Duitser maar staat in PES2010 geregistreerd als Griek.

Ik kwam 1-0 op voorsprong en de verbinding was goed. Ik was wel wat beter dan hem. Midden 1e helft wordt zijn verbinding ineens rood en heb ik echt een buttondelay van minimaal 3 seconden. Bij hem geen probleem want hij begint ineens heel goed te voetballen. Ik kan alleen maar de hele match mijn schietknop indrukken om te hopen dat de mannetjes de bal wegperen en druk zetten. Hij scoort maar 1x en scheld me erna ook nog eens uit.

Voor de rest alleen maar leuk gehad online hoor.:thumbs:

Ik hoop wel dat ik ook eens vaker mensen tegenkom die geen Barca pakken.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zal hem vermijden.
    Ongeveer hetzelfde patroon had ik met ene CainAndy1313 uit Engeland, met uitzondering van het schelden na afloop, want ik had geen headset op.

6. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Al die gaste die steeds real madrid kiezen vind ik veel erger. Met ronaldo en kaka op de flanken is het moeilijk te verdedigen. Ik speel ook liever met teams die 3 of 4 sterren maarja

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch jammer dat konami niet 1 aparte lobbie heeft gemaakt waar je alleen 3 sterrenteams of minder kan kiezen.

Zoveel moeite kost dat niet, maar het zou deze game instant veeeeeeeeeel vetter maken.

8. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Toch vind ik tegen Barca spelen (aanspeelpunt Zlatan en dan eromheen Messi en Henry) lastiger dan tegen Real M. Mensen die op flank spelen moet je proberen inderdaad goed te verdedigen want als tegenstander vrij kan koppen dan zit die meestal. Gelukkig heb ik tegen de mensen die Real M. pakken nog geen last gehad van flankaanvallen vandaar ook misschien dat ik Real M. nog niet zo lastig vind om tegen te spelen.

Ik zal CainAndy1313 opzoeken en avoiden, bedankt.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kies wel eens barca, zeker omdat de tegenstander Real is en omdat ik nou eenmaal van kinds af aan barcelona fan ben. Maar speel ook net zo lief met Sevilla, Arsenal, Nederland en vooral Ajax.

Jammer dat niet iedereen een minder team kiest als ik Ajax ben ;(

10. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd met de ivoorkust.. die kiest bijna niemand en he is rete balvast..

11. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    speciale poorten voor pes, welke dan:cool:

12. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zulke dingetjes zorgne ervoor dat Fifa een nog grotere voorsprong op PES neemt ;)

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Daar neemt ook iedereen real of barca en als je niet tegen 5sterren ploegen wil,moet je lang wachten voor die een tegenstander vind.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan zelf lobbies maken, op forums zijn al mensen die eigen communities maken met andere forumleden en daar onderling afspraken maken over het gebruik van teams.

En lincoln, we weten nu wel hoe jij erover denkt. Dat hoef je niet om de aantal posts te herhalen.

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Hoe werkt dat hele competition gebeuren. Snap er geen donder van. Als ik wil enteren dan staat er dat er geen cometition gevonden is.
    En de community gebeuren snap ik ook niks van. Konami legt ook niks uit of staat dit wel in de handleiding? Want die heb ik nog niet opgengeslagen :p

16. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb wel eens als ik met een Italiaan of Spanjaard connect dat ik 2 meldingen krijg waarvan de 1e snel weg is en als slotmelding 'dat die het klassement niet kan overschrijden of iets dergelijks.

Ik had dat gisteren met een Nederlander.

Wat houdt dit precies in eigenlijk?

Voor de rest, ben ik echt dik en dik tevreden met deze game. Ik heb PES nog nooit zovaak online gespeeld, ik speelde het vroeger alleen offline met vrienden.

17. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik vind de hoeveelheid blunders in het spel echt niet leuk meer. Het gebeurd niet alleen mij maar ook mijn tegenstander als ik online speel. Ik had gister 2x een wedstrijd kunnen beslissen doordat er een glitch/bug optrad en ik daardoor kon scoren in de laatste minuut. Dat geeft niet echt een gevoel van overwinning als je op die manier wint.
    Merkt niemand dit dan op. Het spel lijkt niet volledig af hoor. Teveel glitches en blunders.
    En de passing voelt dit jaar echt heel scripted, nog veel meer dan vorig jaar. Steekpassen komen 8 vd 10 keer niet eens aan.

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist voor het eerst online gespeeld met de ps3 versie, liep erg lekker!

Speelde paar leuke wedstrijden met mooie goals, er wordt wel veel voor Real gekozen met die irritante Ronaldo }:]

19. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Google maar eens op port forward, xbox, pes.
    Je zal zien dat het poorten 53,80,88,3074 zijn die ze altijd gebruiken.

Gisteren toch weer heerlijk gegamed!
    Het kost me bloed, zweet en tranen om eindelijk eens een schot te lossen op de goal. Het is niet 'eventjes' schieten meer...pff, maar dat maakt een goal nog feestelijker!\o/

Geen last van engelse of andere mafkezen die een wedstrijd verzieken.
    Speel gewoon altijd tegen nederlanders.

Verder kies ik altijd een gelijkwaardig team, wel zo netjes en weer es wat anders.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    360man: Wat die communities betreft; dat is een eigen clubje dat je maakt.
    Je kan bijvoorbeeld een community Xboxworld maken waar je dan de bezoekers van dit topic uitnodigt. Dan ga je dus naar community-->create community.
    Je kan eventueel een paswoord gebruiken om te zorgen dat geen vreemde kan joinen. In dat geval geef je de mensen van dit topic natuurlijk wel even mee wat het gebruikersnaam en password is. Heb je dat gemaakt, kunnen anderen je vinden via community--> join community, waar ze dan de naam zoeken en dan kunnen ze inloggen en tegen anderen van de community spelen die dan ook ingelogd zijn.

Wat die steekpass betreft: Aangezien ik lang niet zoveel foute steekpassjes maak, neem ik aan dat jij iets fout doet. Voor een steekpass in de juiste richting, moet je spelertje ook in de juiste richting staan. Je kan dus geen steekpass geven naar iemand die bijvoorbeeld 90 graden naast je staat. Dan moet je dus eerst doordraaien tot je naar hem kijkt. Tenzij je de manual pass gebruikt, dan kan het wèl, maar ik persoonlijk vind dat onhandig. Dan moet je eerst de rechter stick indrukken ( dus R3 gebruiken ) en dan de pass in die richting en op die sterkte spelen.

Laatst bewerkt: 29 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina