Viktor kijk goed. Dat bericht wat na mij werd gepost is niet voor mij bedoeld. Die is voor Kale Poes (Meowth) bedoeld.
Weet ik Fabian, het gaat ook om de wedstrijd Mexico - Italie Mochten de teams die nog geen wedstrijd hebben gespeeld de 30ste nog geen wedstrijd hebben gespeeld nemen de vervangers de plaatsen over.
Ze mogen ook unranked. Adidas Live moet uit. Je kan het best de mensen uit je poule een xbox live message sturen, dat werkt meestal beter.
Ik heb iedereen toegevoegd uit groep D. Alleen Bij Ibracadabra herkent hij de gamertag niet. Misschien handig als jij mij even toevoegd.
Ja klopt maar dat lag er dus uit net. Net gespeeld Ierland 3-2 Kroatie Een wedstrijd die redelijk gelijk opging. Helaas werd door lag de wedstrijd op sommige momenten vrij frustrerend.
Sorry dat ik nog niet gespeeld heb. ik had deze week druk met school en voetbal, maar ik ben morgen heel de dag beschikbaar
Ik moet alleen nog tegen Nederland. Wat is je gamertag, Bojangles NL of nickless10? Want in de startpost staat wat anders dan bij je naam
ja k heb nu geen gold en ben van het weekend niet beschikbaar. Misschien dat ik vandaag nog ff een trial kan krijgen ergens.