Hey,
het leek mij een leuk idee om met XBW-leden af en toe tegen elkaar te racen. Omdat dat andere race topic een stuk serieuzer is, met races op vastgestelde dagen en een echte competitievorm, leek het mij beter om voor iedereen die gewoon af en toe voor de lol tegen andere members wil racen, een apart topic te beginnen. We kijken gewoon wanneer de meeste kunnen, en dan organiseren we een of meerdere races.
Het is natuurlijk wel zo eerlijk dat iedereen met dezelfde auto rijdt. Dit zal de volgende zijn:
2007 Seat Leon Supercup
Met de volgende Upgrades:
- Race Air Filter
- Race Fuel System
- Race Ignition
- Race Exhaust
- Race Displacement
- Race Brakes
- Race Weight Reduction
Als het goed is komt de waarde van je auto dan ergens rond de S607 ofzo te liggen, weet ik niet precies meer Dit is iig voor iedereen hetzelfde!
Het is natuurlijk het leukst als iedereen een andere livery op z'n auto heeft, met iets van z'n gamertag/xbw naam erin verwerkt.
Ik hoop dat er genoeg animo is, en als je meedoet, kom dan aub met momenten waarop je kan racen, dat is wel zo makkelijk met de planning van races. Uitslagen zal ik uiteraard hierop zetten, en als het gewenst is ook een tussenstand
Ik hoop dat jullie meedoen!
Deelnemers:
paribus
Fanault
Surrealistic
AWF Frostbite
HIMMY19
ColdzeroNL
loeno
Jorrit010
Laatst bewerkt: 28 okt 2009