Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh er gaan eens burgers dood inplaats van terroristen en iedereen pakt de hooivorken en fakkels dr bij...
     
  2. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0

    echt he, het is een game, niet echt. Helaas hebben sommige mensen dat nog niet door:confused:
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Aan de ene kant hebben ze wel gelijk. Kijk wat er gebeurd in Amerika en Duitsland op scholen. Er loopt altijd wel een FREAK die schietspellen serieus neemt en daardoor het wil uitproberen in 'the REAL WORLD', de echte wereld op LEERLINGEN of KLASGENOTEN. En vooral voor de jeugd onder de 18 is dit wel gevaarlijk.......

    Dus is het niet verantwoord...
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  4. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vast, elke dag is er wel CSI of een film op tv waar een dode burger in te vinden is.

    Knapt deze freak niet door een game, dan knapt hij wel door de tv of een film.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Jep, allemaal gebullshit.
     
  6. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    OMGGG I NEED MW2 NOWWWWW
     
  7. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    So so true :)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En iedere dag schieten onbemande Amerikaanse toestellen onschuldige moslims dood...
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat dan nog? Kan er dan geen grens over worden gegaan? Ik heb de vid gezien en vind hem ronduit smakeloos. Vooral vanwege het feit dat a) er geen tegenstand is b) er duidelijk op een bepaald gevoel ingespeeld wordt wat me niet aanstaat (het heeft geen funfactor zoals bijv Carmageddon en c) het gewoon misstaat in de huidige tijd. Daarnaast is de userbase van CoD gemiddeld een jaar of 14 schat ik, maar goed dat is een ratingdiscussie.

    Ik sta er van te kijken dat Japanse verkrachtingsspelletjes wel worden verboden maar dit niet. Al met al een moeilijke discussie maar ik vind dat je ook met computerspelletjes zeker wel een grens over kan gaan. Of dat hier het geval is weet ik niet, maar ik laat mw2 omwille van deze scene wel schieten. Niet mijn kopje thee. Ik wil gewoon spelletjes spelen, geen gruweldaden naspelen.
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hmm, ben wel benieuwd naar de scène. Bevat het echt een spoiler voor het verhaal? Ondertussen weet ik toch wel dat er al burgers sterven.
    En dat je als russische terrorist speelt weet ik ook al, meer dan dat wil niet meer 'gespoild' hebben. Kan ik dan met gerust hart het filmpje kijken?
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt ook een optie in het spel om dit gewoon te skippen, dus omwille van dit hoef je 'm in principe niet te laten liggen. Je MOET niet burgers neerschieten, het is een optie.
     
  12. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    :eek:?

    Ik kan me wel ergens vinden in je argumenten maar ik vind toch dat je het een klein beetje overdrijft. Tuurlijk is het niet iets wat normaal is maar het is dan ook niet echt. Er zijn naast deze game genoeg films en andere vormen van media die zulke dingen ook uitgebreid in beeld brengen. Bovendien word je een keuze gelaten. Je hoeft niets of niemand neer te schieten. Ook zal het meer een level zijn om de algehele sfeer en setting van de game te versterken en in mijn ogen lukt dat ze ook. Dit is wel Modern Warfare en het is nu eenmaal de werkelijkheid. Dat wij dit allemaal niet vinden kunnen doet niets af aan het feit dat het wel gewoon gebeurd/gebeurd is. Ik vind het een gewaagde, maar toch goede beslissing van IW om zoiets te verwerken in de game.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen :+ Wat nou als ik een game maak waarin ik de hele famillie van een xbw member bruut verkracht, ondergiet met kokende olie, en dan langzaam tot de dood martel. Mag dat wel? Want ik kan je verzekeren dat met de juiste beelden ik de sfeer heel erg goed kan versterken ;)

    Maar nogmaals ik ben tegen censuur en dit soort spellen moeten dan ook kunnen. Al vind ik het smakeloos. Als een film overigens puur voor de fun het afslachten van burgers in beeld brengt (zoals de laatste Rambo) dan gaat ie bij mij ook uit en ga ik wat anders doen. Het zit hem meer in het gegeven welk doel de beelden dienen en dat is in dit geval: een paar gamers zoveel mogelijk vermaak schenken. Does not compute in my world :)

    NB: tuurlijk je hebt de keuze, maar ik wil een dergelijke game helemaal niet sponsoren
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Daar hoor je inderdaad weinig over.

    Amerikanen zijn schijnheilige/hypocriete mensen!:mad:
     
  15. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand die met argumenten komt om zijn mening te onderbouwen in plaats van maar wat te schreeuwen:thumbs:
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Whahaha. Heel vet gedaan
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ligt bij jullie het forum van Infinity Ward ook DOWN, of ben ik de enige?

    Ik kan er al een tijdje niet op, ik krijg een Warning Message.

    An error was detected which prevented the loading of this page. If this problem persists, please contact the website administrator.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  19. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Net als al gezegt werd. Die gek kan ook flippen van een film of een andere game die zinloos geweld word gebruikt. En mensen die het niet willen zien kunnen het gewoon skippen ja? Het is misschien niet smakelijk maar toch zou ik de scene spelen. Het is de waarheid, en ik ga er heus niet van denken. He! dit ga ik uittesten op mijn vrienden. En sobieso een beetje zinloos geweld kan toch geen kwaad. zo denk ik er teminste over. Als ze dit willen verbieden. Moeten ze ook alle horror films verbieden die zinloos en vieze scenes bevatten. Call of duty mw2 is ook 18 jaar en ouder. Dus je weet dat er veel geweld in zit:)
     
  20. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina