Laat katti toch Hij heeft de loterij gewonnen, dus is die hele dagen thuis. Hij heeft er wel tijd voor.
Dat klopt, maar ik begin ook pas als die afgelopen is, ondertussen kunnen we heus wel de kwalificatie rondes spelen.
Maar het wordt zo onoverzichtelijk en niemand heeft een idee voor welk toernooi hij nog moet spelen en dan krijg je al die onafgeronde toernooien, want waarom spelen in de oude als de nieuwe is begonnen..
Waar zie jij staan dat ik mee wil doen dan. Ik geef alleen het advies om niet nog meer toernooien op starten want dan maken we er nooit meer eentje af...
Robbin heeft zeker wel een punt, dat zag je ook vorig jaar ook met alle fifa 09 tournooitjes, misschien wel meer dan de helft werd niet voltooid en mensen schrijven zich onbewust in.. Ik doe wel mee maar ik hoop dat dit tournooi het enigszins volhoudt..
Ik ben ook bewust op zoek gegaan naar actieve spelers d.m.v. kijken in andere topics en uitnodigingen. Als het aan mij ligt maken we alle toernooien af !!!
Ik zou ook graag mee willen doen met deze competitie. Zou graag met Deportiva la Coruna spelen als die nog vrij is. Anders met Paris Saint Germain en anders Bolton. Maar mijn eerste keus is deportivo.