Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    November game maand: niet fokken, maar dokken! :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoef alleen COD en Dragon Age maar te dokken omdat ik de rest in de rustige maanden al besteld heb :+

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zo een positieve review!
    Ik word echt gek. Telkens overtuigd me steeds één ding om voor spel X te gaan.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geld is opzich geen probleem, maar de tijd... Een dag heeft helaas maar 24 uur. :+
    Ik heb ook al voor alles betaald (ja, ook voor Divinity), alleen voor DA:eek: nog niet. Is een lange tijd een twijfelgeval gebleven. (zelfs op dit moment nog een klein beetje, maar dat komt meer door mijn idiote karakter dan door de game)

DJ Hero
    Borderlands
    Assassin's Creed II
    Divinity II

En nu dan Dragon Age...

Poeh... Blij dat ik niet veel met CoD heb. 8) (en dan zijn er nog een paar games die ik stiekem ook nog wil)

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik dit zag, kwam dit op mijn gezicht '':D''
    ...................
    =(

Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    /care De enige comment waar je naar moet kijken is :

Standing atop a blood-slick pinnacle of brilliance: the best fantasy RPG since Baldur’s Gate...

en misschien een beetje

This is a masterpiece of a roleplaying game that thoroughly deserves to rub shoulders with Bioware’s archive of classics.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het gevoel dat DA : O > AC2 > MW2 > Tekken 6 :D.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja die 4 kun je eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Waar ik op hoop is dat op zijn minst

Baldurs Gate 2> Baldurs Gate> Dragon Age > Neverwinter Nights > Mass Effect > Kotor > Kotor II > Jade Empire :D

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Fixed. :cool:

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    _O_ Je hebt gelijk maar ik had geen zin om ze allemaal te noemen ( zou ook niet weten waar ik Icewind Dale 1 en 2 zou moeten plaatsen, stiekem vind ik eigenlijk alle ouwe Bioware PC RPG's beter dan de Kotor's en de Mass Effect's)

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe durf je dat over KOTOR te zeggen:mad:? Dat is mijn favoriete RPG.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kotor is leuk maar het is geen Baldur's Gate 2 :)

Vraag me zomaar af of er ook verwijzingen naar de oude D&D RPG's in zullen zitten aangezien ze niet meer die licentie of regels gebruiken.. Stiekem hoop ik toch dat Drizzt er ergens in zit :+

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Die hoort bij de Forgotten Realms wereld. Anders zou je ook ineens Elminster (die oude tovenaar) tegen kunnen komen.

EDIT: Ik zou eigenlijk Neverwinter uit dat rijtje moeten halen of net voor Jade Empire willen plaatsen, want die vond ik achteraf gezien niet zo goed (behalve Mask of the Betrayer). Daar tussenin mag dan weer Icewind Dale 1+2. KoTOR 1&2 waren ook behoorlijk goed, voor mij ongeveer op het niveau van IWD 1+2.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Juist, vraag me dus af of ze zoiets geregeld hebben. Is wel een beetje traditie in de Bioware Fantasy RPG's om bepaalde characters altijd op z'n minst ergens te noemen maar t liefst een kleine cameo te geven

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had altijd een zwak voor Imoen :) En ik wil ook altijd een thief in mijn party, en ik wil altijd Good spelen (En zij is is Good), dus dat was 1 en 1 = 2 :cool: .

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Imoen zeurde wel veel als je af en toe eens onaardig was,.. geef mij Minsc maar (en boo)

edit:// en Edwin vond ik ook fantastisch, die is gewoon TE evil (en daardoor grappig)

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nog nooit Baldur's Gate gespeeld. Is het een goed spel? Zo ja, dan is het goed dat dit de spiritual succesor wordt, toch:D?

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vond Imoen in deel 1 leuker dan in deel 2. Daar was ze (terecht overigens) veel van haar vrolijkheid kwijtgeraakt en stukken onzekerder.

Cernd (dat was die druide toch?) sprak mij wel aan. Al heb ik nooit veel gehad met druides. Voor mijn gevoel hadden die altijd zwakkere spreuken als Clerics. Maar ik mocht zijn persoonlijkheid wel.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut, dit is wat gamespot te zeggen heeft over deeltje 2 :

It's a definitive role-playing experience, and the only reason it can't be called the best game in its class is because in a sense there's nothing available that compares to it.

:D zegt wel genoeg denk ik

dat is die weerwolf uit deel 2 toch? die was inderdaad leuk om er bij te hebben, niet super handig maar wel een tof personage

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Daar scheppen ze wel mee op ja. We zullen zien. In ieder geval maakt Dragon Age wel een goede indruk met zijn verhaallijn en characters, dus daar scoort Bioware nog steeds goed mee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina