Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

1. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Het jugglen in tekken is imo gewoon een deel van de gameplay. Het is over het algemeen moeilijk om iemand over een grote gedeelte van een fight te jugglen. Volgens mij kunnen ook alleen gevorderde (pro's) spelers dit keer op keer gebruiken op het moment wanneer ze het willen. Dus niet dat je per ongeluk iemand 1 of 2x juggled. Op dat niveau is het ook gewoon dat elke fout fataal kan zijn.

Dat is tenminste mijn ervaring van de vorige delen maar ik verwacht niet dat het erg zal verschillen met dit nieuwe deel. Tekken is een hele goede fighting game maar je zult alleen fun hebben als je tegen tegenstanders vecht die ongeveerd op je eigen niveau speelt. Als je pas komt kijken en je gaat spelen tegen gevorderde zul je idd ckr wel 75% van de tijd gejuggled worden.

Oefening maakt kunst zullen we maar zeggen, maar dat is meestal het geval met de meeste games. Maar bij fighting games ligt daar de nadruk iets zwaarder.

Anywayzz.. ik wacht nog ff af met hoe de ervaringen online zijn, tot dat ik deze koop. Als het speelbaar is zal ik hem zeker kopen.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, dat is wel kut ja als je daar niet meer uit komt. Zelfs de computer op medium krijgt dat soms voor elkaar! Maar dan niet zo super lang! Dus dan kan ik weer toeslaan!

3. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    fcdanny dan kun je mij wel toevoegen maak ook niks klaar , maar er is soms ook wel erg veel lag das jammer . Mischien is het tegen hollanders minder , kan ook zijn dat er veel jappen online zijn

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voeg mij ook maar toe, ik ben ook niet goed (hehe }:] ).

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij 'm al? Online gespeeld? Vertel je ervaringen!

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee, ik moet nog even kijken wanneer ik deze haal. Ik denk dat ik in november al minstens zes game releases op mijn verlanglijstje heb staan. Kostbare hobby als je het mij vraagt. Maar tis wel een aanschaf voor me (de vraag is alleen wanneer).

Ik ben verder geen geweldige Tekken speler, maar ik vind deze serie wel leuk om te spelen. Speel alweer een tijdje Dark Resurrection op de PS3, maar het ziet ernaar uit dat ik naar dit nieuwe deel ga overstappen. :)

7. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaringen:

Online heb ik alleen player match gedaan, wat overigens erg goed gaat. De game begint net zo snel als offline(het is echt waar), en tegen amerikanen heb ik geen last van lag, tenzij ze richting Texas wonen, dan is die afstand ook groter.

Had wel lag tegen een nigeriaan, dat was echt niet normaal. Maar dat is zeldzaam.

Alisa ben ik tot nu toe ongeslagen, andere karakters ben ik wat minder.

Mijn top 5 karakter:

Alisa
    Lars
    Roger junior
    Steve
    Bruce

Voeg me toe als je een potje online wilt spelen: Dokey 013.

Heeft iemand de achievement death combo al? Dat is een combo die de tegenstander in 1 keer afmaakt. Krijg hem maar niet gehaald.

Wie wilt er een potje morgen middag spelen? Hoe meer hoe beter want je kunt met zn vieren in
    een lobby. Waarbij 2 mensen kijken hoe 2 mensen vechten. Winner stays.

Dan hebben we tenminste ook goede connectie.

Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Voeg jullie beide morgen toe. Ben ook maar met Alisa begonnen. Kan nu al wat leuke aanvallen met haar. Alleen krijg er nooit lange combo's uit. Nog ff uitzoeken hoe ik dat voor elkaar krijg!

9. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Combos in de move list moet je combineren. De meest toegankelijke karakter vind ik persoonlijk hwoarang. Als je nieuw bent met de serie raad ik je die aan.

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde een paar aardige potjes online, en vervolgens valt de connectie weg in de game en al mijn potjes die daar op volgde ( zelfs met zon groen vakje, ik neem aan dat dat voorstelt dat de verbinding goed is ) waar vol met lag :mad:

Btw, Ik bak er nog niets van, maar je kunt me toevoegen als je wilt.

11. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziggo? Zo ja ligt het daar waarschijnlijk aan:p. Ik ga over kwartiertje ff wa potjes online doen, of ff scenario campaign.

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het over die internet provider hebt, dan nee.
    Ik gebruik Online, en dat werkt heel best.

Het is waarschijnlijk gewoon iets ingame, want ik heb dit nog nooit eerder gezien in alle andere games die ik online heb gespeeld op de 360.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, met Eddy lukt dat wel. Maar dat is een beetje cheaten denk ik want dat is heel simpel met hem! Hwoarang heb ik ook al geprobeerd, moet zeggen dat ik daar vaak lekker door kon blijven trappen :D

14. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt dan waarschijnlijk aan degene waar je tegen speelt. Als hij heletijd van 4 streepjes naar 1 streepje springt, dan heb je dikke lag.

Eddy is inderdaad ook wel fijn, maar denk dat je dan de combo bedoelt -> A B, en dat telkens herhalen:p?

Ik kan online geen ranked matches vinden raar genoeg, heeft iemand hier ook last van?

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Paul, Law, Asuka en Bryan zijn ook zeer toegankelijk

16. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er verschillen tussen de PS3 en de X360 versie zijn? Dus bijv. een extra character ofzo zoals bij Soul Caliber enzo.

Hij is trouwens maar 47€ bij de Intertoys deze week omdat de advies prijs 55€ is en er de gehele week 15% korting geld op alle producten, behalve hardware dan.

Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  17. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, daar kun je ook zer makkelijke combos mee doen. De moeilijkste is naar mijn mening steve Fox.

Nee geen verschillen alleen Home support op de ps3. Dus ik zal hem gewoon halen!!!!

18. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okido dan maakt het niet uit op welke console ik hem haal. Ik ga zo iig ff kijken en waarschijnlijk haal ik hem ook wel. Tis alleen de vraag of de Intertoys hem vandaag al verkoopt. De FRS zeker, maarja daar is die niet 47€ :p

19. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Is er toevallig nog een 3e special edition? Want ik kreeg vandaag mijn LE binnen van Bart Smit en het was gewoon een steelcase met een Tekken 6 shirt en de game. Ik had gewoon de LE met de hoodie en artbook verwacht en ik ben nu dus echt teleurgesteld. :mad:

20. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht de normale versie voor 55 euro, en ik kreeg er ook een box bij met t-shirt die er niet uit ziet. Maar ik had dan geen Le.

Deel Deze Pagina