Spoiler Idd wat je zegt......bij half time..... Heb alleen het laatste deel gezien nadat de Atlanta @ Dallas game klaar was, maar het moet wel een erg leuke game geweest zijn! En nu geen Cardinals @ Giants op ESPN America, want ze zenden baseball uit..... @DiaL: Zorg dat je ESPN America krijgt: 4 / 5 live games per weekend en dan nog een paar de volgende dag in zn geheel.
AH thanks, standaard zit het niet in mn digitale tv pack maar dat kan ik wel bijbestellen. Trouwens aan de highlights te zien inderdaad echt wel een goeie game geweest Saints-Dolphins!
game is nu de downloaden op TYT. De 720 versie komt morgen online. Daar wacht ik lekker op 720P Football Ben erg benieuwd. Weet alleen hoeveel het stond bij half time, maar nog niet de eind uitslag. Ben zo verschrikkelijk benieuwd. Hoop echt dat het de phins is gewonnen. Puur omdat ik geen perfect team wil zien omdat dat niet leuk is voor het seizoen... En ik ben stiekem ook die hard dolphins fan
Yep, de 720p games zijn echt geweldig! Vikings-Steelers staat al een 720p op! Heeft er trouwens 1 geloof ik een 15 GB 1080i versie van de Pats-Buccs game ge-upload....
???? Wel raar: Op dit moment zijn vrijwel alle torrents van deze week verdwenen! Er staan er nog maar 3. Ook bij mijn profile staat er maar 1, terwijl ik er iets van 10 aan heb staan....
'Ja bij mij ook. Maar hij is wel nogsteeds aan het downloaden dus mij hoor je niet klagen zit op 75%. hij zal morgen dus wel klaar zijn
Saints-Dolphins bedoel je zeker? Heb nog niet zoveel tijd gehad. Heb alleen nog Patriots-Buccs op 15 GB - 1080i bekeken.
Super relaxt. ik ga dit jaar warschijnljk naar de pro bowl in miami!! als mn stage doorgaat that is. 4 dagen vantevoren kom ik aan dus kan er makkelijk heen. Kaartje is 130 dollar..
Zeker dik in orde! Heb onlangs de openingsgame van de Giants gaan bijwonen, sfeer is toch ongelooflijk. Hopelijk spelen ze binnenkort wat meer NFL games in Londen.
Ben ik ook al twee keer geweest. De Miami vs. New York game(echt een prut wedstrijd was dat) en dan vorig jaar New Orleans vs. San diego. Waren ook wel een ervaring opzich. De sfeer in zo'n stadium is echt geweldig.
Jaar 1 vd franchise is afgesloten, nu richting draft. De gasten die nog mee willen doen, join en prepare voor de draft. Binnen nu en een week begint ie dan.
Da Bears Het was wel jammer dat de SB tegen de cpu was, niet echt spannend. Divisional Round: De game tussen Jroelie en Raoul is niet gespeeld maar gesimmed, dankzij de EA servers (wanneer komt er nou eens een patch :-S) en Vasili had z'n game vroegtijdig beeindigd en niet meer opnieuw gestart, daarna ook de sim verloren. Championship Round: Speelde ik tegen Jroelie en na een spannend potje gewonnen. De Colts wonnen vd Pats.