Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Even over de game zelf. Ik heb weinig van alles gevolgd en heb wat vraagjes:

    -is er een site met een overzicht welke wapens/perks etc al bevestigd zijn? Ik zie namelijk niks in de startpost staan.

    -Is special ops een singleplayer mode?

    -Wat is er allemaal bekend over het prestige systeem? Ik las dat er nu meer aan verbonden zit dan alleen een nieuw embleempje.
     
  2. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    -is er een site met een overzicht welke wapens/perks etc al bevestigd zijn? Ik zie namelijk niks in de startpost staan. Niet dat ik weet.

    -Is special ops een singleplayer mode? Spec-ops is een co-op campaign mode. alleen je hebt dan speciale missies. Je speelt het met 2 mensen

    Voorbeeld:


    -Wat is er allemaal bekend over het prestige systeem? Ik las dat er nu meer aan verbonden zit dan alleen een nieuw embleempje. Kan ik je ook geen antwoord op geven:eek:
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Wow die had ik nog niet gezien 8) Die is echt vet!
     
  4. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Waar is hij het goedkoopst? (xbox of ps maakt niet uit)
     
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    http://gotymodernwarfare2.net
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Startpost geupdate met:

    Multiplayer guide

    PM mij als je suggesties hebt over de OP.

    - Zie startpost ;)

    -Single Player, Split Screen en via Xbox Live. Max 2 spelers.

    -Dit werd gezegd door de Lead MP designer:

    Interview kan je hier checken:

    (3de filmpje )
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een game ( fictie ) allemaal teweeg kan brengen zeg. 2 pagina's vol met : "Ja, vet!" en "Nee, dat kan echt niet!". BOEIEND!

    Het is een spel. Er staat een leeftijds label op, 18 jaar en ouder. Nee, als er een paar pixels "dood geschoten" worden is heel de wereld in rep-en-roer. Give me break zeg.

    En dat gezeik begint weer in Amerika hé ... het land waar je voor het inruilen van een lolly een 9MM terug kan krijgen :emo:

    EDIT
    Hoe zit dat nou met die killstreaks? Krijg je nou op de 3-4-5-6-7-8-9 t/m 15 kills iets? Of moet je van tevoren 3 streaks kiezen die je dan op 3-5-7 of 3-5-11 pas mag gebruiken? Snap er namelijk geen reet van. Lijkt me zwaar chaotisch als je om de kill een killstreak krijgt.

    EDIT
    Oh oké. Je krijgt de de keuze uit een 15-tal aan kill rewards. Varierend van een UAV tot aan de AC130 ( en nog 2 verder ). Je hebt dus 15 mogelijkheden. Hiervan mag je er maar maximaal 3 kiezen. Vet! Gelukkig niet dat je er 15 krijgt per match want dat word helemaal gekkenwerk.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.248
    COD4 had ook een opening waarbij ik even moest slikken, dat je als president in die auto zit en wordt neergeschoten. Onderweg zie je burgers om je heen geexecutueerd worden. Toch vond ik dat een heel krachtig beeld, ik kreeg meer het idee alsof ik naar een film zat te kijken dan dat ik een spelletje aan het spelen was. In films zien we ook vaak burgers sneuvelen dus ik zie het probleem niet dat dit in een spel gebeurt. Die 2 werelden groeien toch steeds meer naar elkaar. Als je als kind door een spel kan worden beinvloed kan dit imho ook door een film. Ik vind het van IW op creatief niveau in ieder geval erg sterk dat ze niet alleen maar vanuit 1 oogpunt gameplay aanbieden maar een 360 graden ervaring neerzetten.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik zie CIA in het begin staan...ook las ik op destructoid een officiele quote van IW dat ze zeggen dat jij als speler de inner circle van de terroristen infiltreerd. Je bent dus GEEN terrorist.
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Lekker antwoord man, je spoilt het alleen nog maar meer.:mad: Let ff op wat je zegt 8).
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Staat toch niet voor niets in een spoiler dus wat zeik je nu... :emo:
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar het is toch een antwoord op de vraag die ik stel. 8) Dan verwacht je dat er iets in staat wat het voor andere zou kunnen spoiler, maar voor mij niet, omdat ik al had aangegeven 1 ding te weten. Komt ie met zulke troep. Antwoord dan lekker niet op mijn vraag..
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja snap het nu, had je spoiler niet echt gelezen. :)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of vraag dan niks als je het antwoord toch niet wilt horen...
     
  15. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    blah blah blah,

    als ik burgers in een spelletje kan schieten, doe ik dat. zelfs als het voor de missie niet nodig is. vind ik leuk.
    in resident evil schoot ik ook op de kippen en op die hond. vond ik ook leuk.
    ik heb gisteren in OF: DR een teamgenoot van me door zijn poot geknald puur omdat ik dit leuk vond en daarna heb ik lekker zijn wapen gepakt.

    ben ik nu dus zeker ziek in me hoofd en ga ik binnenkort een geweer pakken en mensen op straat schieten.

    NEE, lijkt me duidelijk dat je het verschil moet begrijpen.
    zal ik een dier opzettelijk pijn doen
    NEE, ik heb een hond en ben stapelgek op dat beest. ben gek op dieren.

    kortom, die ophef over een scnene, beetje overdreven. tuurlijk is het geen leuke scene, maar het is een spelletje, er gaat niemand echt dood.

    op het moment dat je jezelf er zo in verplaatst dat je daadwerkelijk erover na gaat denken dat je dus burgers aan het doodschieten bent dan wordt het dus tijd om je console, pc, tv en al het overige weg te doen en een kluizenaars leven te beginnen.

    je kan dit soort spellen niet leuk vinden, dus hoef je het zeker niet te kopen. degene die dit doen laat ik dus ook in hun waarde. ik zal een film waar vrouwen verkracht worden ook niet blijven kijken. zo had ik "The last house on the left" ook uitgezet. dat soort dingen hoef ik niet te zien.

    maar ga niet roepen dat het verboden moet worden omdat jij het niks vind. dat soort amerikaanse geschreeuw verafschuw ik.
    Palestina wordt ook al jaren onderdrukt door israelieten.
    VS moord moslim burgers puur uit haat en vermaak onder het smoesje dat het terroristen zijn. In vietnam en alle andere oorlogen waar ze meededen waren ze ook al fout bezig.
    En NEE, ik ben geen moslim, dit is mijn mening als niet-moslim
     
  16. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ben het helemaal met je eens, vind dit ook een smakeloze keuze van infinity ward. Kan het vanuit het verhaal oogpunt wel begrijpen hoor, maar "slim" is het zeker niet van ze.

    Opvallend trouwens dat er helemaal niemand op dit forum (tot nu toe) er op wijst dat de keuze voor deze scene/gameplay een onwijs slechte invloed gaat hebben op de hele games-industrie......

    Want alle fatsoensrakkers en anti-games-fundamentalisten kunnen de messen weer slijpen en dit maal terecht naar mijn mening. Het gaat tot sancties leiden in diverse landen en tot discussies in de rest.

    Zit ik straks alleen nog my little pony adventures te spelen, omdat de regelgeving aangetrokken word (overderven he;), je snapt wat ik bedoel)
    Het is duidelijk een shock-campagne om aandacht te krijgen en het "schiet" zijn doel letterlijk voorbij.

    Werkelijk, wat een sukkels dat ze dit de industrie in zijn geheel aandoen.

    Vind overigens wel dat het met een 18+ rating op zich redelijk te doen is, maar ga die shit dan eens handaven. Als ik hier zo lees dat er 14 jarigen alle games gewoon meekrijgen en spelen (en dit tof vinden) dan gaat er iets niet helemaal goed.

    Het is niet dat ik wil zeggen dit leid tot nieuwe schiet-incidenten onder jongeren/op scholen, want die gebeuren toch wel. met of zonder deze games.
    Wat ik wel zeg is dat de industrie zichzelf een oor aannaait met deze shit, want hier komt een (wereld)wijde reactie op waar niemand beter van word.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  17. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    En hier ligt dus het daadwerkelijke probleem. En aan de ouders die dus toestaan dat hun kind dit mag. Ben nog steeds van mening dat een heleboel jonge gamertjes, die het raar vinden dat een ouwe bok als ik game, eigenlijk de meeste games in dit genre niet zouden mogen/kunnen/moeten spelen.
    De ratings zijn er niet voor niks.

    Sorry hoor, kom mij niet verbieden wat wel en niet mag, daar hebben we wetten voor. onsmakelijke scenes in games is niet wettelijk verboden.
     
  18. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Mee eens, maar dit soort extreem overdreven/onsmakelijke scenes gaan er voor zorgen dat ik straks geen enkele onsmakelijk game meer kan/mag spelen, omdat de politiek in gaat grijpen.

    en daarom baal ik behoorlijk van deze keuze van infinity ward.

    Het is jammer dat de MP zo ontzettend wel "my cup of tea" is, anders had ik hem ook geboycot:+
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1

    En de game krijgt ook een 18+ rating en de wetten worden dit jaar nog aangescherpt wat betreft het verkoop op games/films, verhuur van games/films en de bioscopen. Er is sinds gister een verdrag getekend die hierop gaat letten.

    Als winkeliers zich gewoon aan de 18+ rating houden, wat kan er dan nog verkeerd gaan? Daarnaast denk ik dat iedere 18 jaar en ouder wel kan zien dat het een spel is en dus niets met de werkelijkheid te maken heeft.
     
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    NEE, de media aandacht die eraan wordt geschonken zorgt daarvoor, en dat is precies waar wij nu mee bezig zijn. Wat in dat spel gebeurt is niet anders dan wat er in films ook te zien is. en sommige van die films hebben zelfs oscars gewonnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina