Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je geld droppen:D? En voeg me maar toe als je ooit wilt co-oppen. Ik probeer nu geen gebruik van je te maken!

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee. Wat de game echt mist is een goed exchange systeem. Dat zouden ze middels een patch moeten toevoegen, net als een roll systeem voor de loot in een mp game.

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu level 48, heb net voor Rakk Hive verslagen in de 2nd playthrough. 8)
    Wel zeer tof hoor!

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik erger me wel aan die framedrops :mad:

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Misschien helpt installeren?

Weet iemand hoe de aziatische boxart van Borderlands eruit ziet? Ik hoop niet anders en als dat wel is niet lelijker, want ik vind die boxart (van de PAL en amerikaanse versie) juist zo ontzettend vet.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb voor de lol even een Lilith gemaakt. Zwart haar, zwarte broek, rode vest of wat het ook is. Natuurlijk draagt ze de naam Sex Machine, want ze is een killer babe :cool:

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Handjes boven tafel.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Moet wel, anders kan ik niet met mijn controller spelen:x
    :+

9. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je in godsnaam aan 8.000.000 dollar.De missies die ik tot nu toe gedaan heb leveren max. 20.000 dollar.Ik zit inmiddels in new heaven.

Ik doe nu de missie pathe cleared.Weet iemand met welk wapen ik zo'n badass bruiser kan killen.Headshots met m'n sniper met explosives rounds hebben nagenoeg geen effect.

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Eindelijk kan ik vanavond weer spelen :). Na 2 dagen geen tijd te hebben gehad, kan ik er weer tegenaan. Ik zit nu ver in het stuk van New Haven en doe de missies van Middle of Nowhere Bounty Board. Ik heb nu stuk of 10 quests openstaan.

11. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Pak je SMG en knal op het hoofd van de badass bruiser en hij is zo dood :cool:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    in de 2e playthrough zijn alle items je vind meer geld waard en je hebt natuurlijk je grote inventory al. Dus als je bezig bent met quest en je pakt zo af en toe eens een wapen op tot je inventory vol is en je verkoopt dat heb je er zo weer een miljoen bij

13. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook ergens zien hoeveel % je al gespeeld hebt

14. LikeAbc

LikeAbc Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste keer ook gewoon erin gereden.. Dat was beetje kat&muis spel tot ik de muis bleek te zijn :'-(
    Toen toch maar anders gedaan..
    met een nieuwe wagen met alleen de voorwielen over de ramp gereden en ze op m'n gemak allemaal terugbetaald :p
    Paar keer uit moeten stappen en een nieuwe wagen gehaald maar dat ging echt heel erg simpel.. Beetje lame eigenlijk maar ach :p

Ik gebruik nu een SMG met corrosie effect. Heb daarnaast een classmod die de corrosie met +/- 40% versterkt.
    Gaan ze allemaal vrij snel van neer hoor :p
    Stroom doet ze volgens mij niet veel.. Moet er met m'n electro shotgun in elk geval echt erg vaak op schieten voor ze neer gaan :mad:

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteren samen met Orange dik een half uur geknald om de mine key voor Sledge te halen, was echt cool. Veel enemies, veel loot, veel wapens. Vandaag ga ik verder om de confrontatie met Sledge aan te gaan, ik heb er zin in! :cool:

16. LikeAbc

LikeAbc Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of zo'n Roll echt veel helpt.
    Ben benieuwd of spelers zich er ook echt aan houden als er iets echt extreems valt.
    Ninja's hou je toch :mad:

Als je de host bent en ze jatten wat extreems dan kun je altijd nog zorgen dat zij hem in elk geval ook niet hebben.
    Jij krijgt het er niet door maar het lucht misschien wel wat op }:]

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer gunnen we anderen niets meer?

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja Orange, jij snatchte ook een gun voor m'n ogen weg. :+

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem nodig. :+

20. LikeAbc

LikeAbc Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee tot nu toe nog geen geninja gehad in dit spel maar ook pas paar keer online mee geweest.
    Speel meestal co-op met een maat en dan looten we gewoon alles wat we tegenkomen.
    Als we wat echt leuks zien dan roepen we ff en kijken we wie er het meest aan heeft.
    De leuke overleggen we het als we bij de vendor staan en de rest is gewoon A A,A A,A A, ..

We hebben er wel bewust rekening mee gehouden dat we niet vaak hetzelfde nodig hebben.
    Hij is een Hunter met voornamelijk Sniper en AR.
    Ik Siren met voornamelijk SMG & Shotgun.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina