Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Volgens mij komt het nog van TL&D, het is verder geen achievement ofzo, dus dat is wel goed :9.

    Ik wacht nog even met TBOGT, er zijn gewoon teveel releases in een te korte tijd. Als ik me een keer verveel haal ik wel wat puntjes voor deze uitbreiding, maar het is wel heel moeilijk om hem niet te halen als ik de goede reacties zie :+
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Die pics zijn gewoon gratis. Je hebt er eentje met dat meisje met die lolli, rockstar logo, IV logo en nicos smoel.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Denk dat het gewoon bij TBOGT hoort. Ik heb namelijk geen GTA4, en TLAD saves en gamefiles op mijn Xbox staan maar en schoot net ook zo'n duif dood :)
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Zit echt te twijfelen of ik m zou halen of niet.
    Heb beide uitbreidingen nog niet gespeeld en GTA IV zelf vond ik wel dope..
    TLA&D lijkt me niet zo, maar Ballad of Gay Tony wel. Iemand advies?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kopen, ik had ook niks met het stijltje van TLAD maar die vond ik gewoon tof. Ballad of Gay Tony is dan nog eens 10x bruter.
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hij is beschikbaar :D:D

    [​IMG]
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Geloof me. Je doet er geen miskoop mee. Nog een kleine tip..a.s. zaterdag gaat er een nieuwe Gamemania open in Arnhem. Ruil 3 ouwe 360 titels in en krijg Liberty City Episodes voor.......GRATIS Of koop hem voor 33,-
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Of ga naar Addiscount, regel een kortingscode van €7, en bestel 2100 MSP voor €20 incl. bij de FRS :cool:

    Download is al op 70% bij mij :D
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hahaha, er zijn fucking guido's in de Bahama Mama's. _O_
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    was dat 8)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    _O_

    En er zit een gast die super saiyin wordt en tasjes steelt van mensen in die nieuwe anime op je tv. :lol:
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    :thumbs: Downloading :D!! Dacht dat ie morgen pas kwam op de Marketplace?! Mooie meevaller dus, kan ik maybe vanavond al ff spelen :)!
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de avatars van Niko, Elizabetha *Die drugsdealer*, en nog eentje van iemand aan de telefoon en m'n huidige avatar. En geen een met logo's van IV/Rockstar. Heb btw geen enkele avatarpack gedownload van Xboxlive, behalve deze die ik moest redeemen via een code. Kreeg er nog een heel dun doosje bij waar GTA IV op staat en daarin zat dan de maand Xboxlive en de code voor de avatars.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
  15. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag. Ik heb GTA IV niet helemaal uitgespeeld. Beter gezegd voor een kwart ofzo. Ook heb ik de eerste uitbreiding niet gespeeld. Maar deze lijkt me wel weer leuk om te doen. Is het dan wel mogelijk ( en leuk ) om deze te spelen? Mis ik dan niet het 1 of ander van het verhaal of iets?
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey fiasco , heb je al in het boekje gekeken , en dan ergens achterin , daar staat een plaatje met "Liberty City it's over" next stop ----> en dan staat er een plaatje met met de tekst Seagull Theatre en er staat ook Starts March everywhere
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, dat kan gewoon. De verhalen van The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony staan helemaal los van elkaar, en los van het originele spel :)

    Je moet wel het spel een beetje onder knie hebben, want de missies beginnen gelijk al aardig hard :9
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    ?? Aankondiging van een nieuwe DLC, of van een nieuwe GTA? Lijkt mij dat er nog 1 DLC komt, om de GS op 1750 te brengen...?!

    Deze afbeelding dus:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor hoeveel hebben jullie hem gehaald?
    Ik vind 45,- net iets te duur voor een uitbreiding met al die spellen die ik al heb gekocht/gepreorderd.
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus maart 2010 een aankondiging van de volgende GTA game?

    Ik hoop echt weer op vice city.. mag ook weer gerust in de jaren 80 wat mij betreft.. of mischien hedendaags en dat je steeds heen weer gaat tussen het heden en het verleden in vice city.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina