Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    30 euro bij FRS.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Inderdaad, en rechts onder een stukje van een bos. Ik gok San Andreas, in iedergeval denk ik dat we in Maart wat te horen zullen krijgen. Maart/April 2011 nieuwe GTA denk ik. Denk volgend jaar geen GTA, anders zouden ze nu er wel mee beginnen te hypen.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik hoop dat ze in de volgende GTA alle drie de eilanden erin stoppen. Dus vice city, San andreas en LC. Lijkt me wel tof.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kent iemand een site waarop de playlist van GTA IV en de uitbreidingen te vinden is?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gaat niet lukken denk ik. VC was echt prachtig, maar ik heb geen zin om weer in de 80's te spelen en een VC in het heden lijkt mij nep. En voor de 80's lijkt het me ook niks. Gewoon een heel vernieuwd San Andreas is mijn ding, lijkt me prachtig. _O_

    Weet niet wat je precies met playlist bedoelt? Je kan in ieder geval alles op GTA4.net vinden. :)
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok , maar aan de andere kant staat de PS3 alweer sinds 2008 droog qua GTA .. dus t zou goed kunnen dat ze met een deze engine alleen dan aangepast met een compleet nieuwe GTA komen , anders zou er weer bijna 3 jaar tussen zitten , en dan kunnen ze echt niet meer met dezelfde engine aankomen

    Maar opzich zou t ook alweer te snel zijn ja zonder een hype te creeeren
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nouja, Oktober 2010 zou nog wel kunnen hoor. Gewoon beginnen te hypen vanaf Januari/Februari/Maart en ze zijn binnen. Tussen GTA 3 en Vice City zat maar een jaar!
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso koopt iedereen de game toch al, alleen omdat het GTA is :+.
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vernieuwde SA lijkt me ook wel gruwlijk vet hoor. Dat spel leek wel compleet.

    Inderdaad. Ik heb hier nu Vice City, GTA 3, San Andreas, GTA IV en de Episodes of LC liggen.
    Blijft een legendarisch spel maakt niet uit wat erover gezegd wordt.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eigenlijk hoeven ze niet eens te hypen inderdaad. Maar juist het hypen vind ik zo prachtig van GTA. Elke ochtend internet nacheken of er nieuwe informatie/screens is. Dat was echt zo prachtig met San Andreas en IV. _O_
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut , persoonlijk denk ik wel dat er volgend jaar al een nieuwe GTA komt !

    En dat vanaf maart de circus begin en dat gta dan in het najaar komt ofzo
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zoek de soundtrack van alle nieuwe nummers van deze uitbreiding. Er is namelijk zo'n nummer dat ze altijd in Maisonette 9 draaien en ik wil weten hoe die plaat heet :9
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In je boekje die bij Episodes Of Liberty City krijgt staat alles. Volgens mij heeft Maisonette altijd Electrochoc aan.

    Boy 8 Bit - A City Under Siege samen met Chemical Brothers - Nude Night is zo geniaal trouwens in Maisonette. _O_
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    jaaaa je bent een held, dat ik daar niet eerder heb gekeken. Ik heb hem gevonden. Ik zocht het nummer Kid Conga van Daniel Haaksman _O__O_
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik weet in ieder geval wat ik vanavond ga doen! :thumbs:
     
  16. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem morgen ook halen..tlad vond ik echt supervet veel beter dan niko want dat vond ik zon vage gast. De volgende gta gaat denk ik wel weer richting de tropen want nu is het new york met dat grauwe en volgende keer li jkt me dan miami:) hopelijk want vond vice city de beste gta van de oude gta spellen.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    1600 punten op de MP he, hoeveel euro is dat precies? Je kunt het niet los kopen in de shop he? Dus alleen de laatste DLC zeg maar, toch?
     
  18. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    18 euri ongeveer.
     
  19. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    kan ik deze game ook spelen zonder de gewone GTA 4?
     
  20. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Met de Episodes from Liberty City versie wel. Dit is een losse disc met beide DLC episodes erop die gewoon in de winkels word verkocht. ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina