Als je een kant helemaal leeg hebt kun je doormiddel van "A" te drukken op een lege layer de optie : Insert all from right(of left) side kiezen. Alleen zelfgemaakte logo's zul je even opnieuw moeten plakken want hij spiegelt echt alles..
Daarom moet je ook niet de optie: Insert from left/right gebruiken. Maar je moet alle layers selecteren en dan kopiëren en plakken op de andere zijde.
Dat werkt alleen niet met "directionele" layers. Het is gewoon ff werk, ook merk ik dat de linker en rechter zijde vaak niet precies het zelfde zijn en dat ik na de insert optie vaak nog wat moet schuiven en bewerken.
Om grote delen te kopiëren werkt het prima, alleen logo's etc zul je opnieuw moeten plaatsen. Maar dat kost minder werk dan de gehele zijde te kopieren en alles moeten positioneren.
Het ontwerp wat ik graag wil is best moeilijk, vooral voor een begin zoals ik. Mjah, ik waag me straks (tevergeefs) wel aan. Thanks voor je tips.
Dit is het design wat ik wil Spoiler Het is het wapen van Suriname. De woorden van links naar rechts betekenen gerechtigheid, barmhartigheid en trouw. De schip symboliseert het schip waarmee de slaven uit Afrika werden gehaald. De palmboom staat voor het vruchtbare Suriname van nu. De ruit staat voor de windrooster ( N, W, Z, O ) waarvan de mensen zijn samen gekomen in Suriname. De ster in de ruit staat voor hoop en verwachting van de toekomst.
Oef! Dat is wel een hele uitgebreide paint. Ik kan het proberen, maar als het eenmaal gelukt is vraag ik er wel wat credits voor (denk niet aan tonnen ofzo haha)
Nou het is een vrij specifieke paint, en ik denk dat hij op de storefront niet zo goed zal lopen (het is namelijk niet racey/stoer/herkenbaar voor vele) Dus ik denk dat ik dan gauw op 100.000? kom, mocht het lukken natuurlijk
Dat wordt wel veel racen. Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig? Dan weet ik hoeveel tijd ik heb om het geld bij elkaar te schrapen.
3/4 uurtjes verdeeld over maybe 2 dagen? Als je er ook een auto design bij wilt hebben dan wil ik die er gratis bij maken. Dan stuur ik je het logo en een autodesign op.
Logo is puur het logo zoals het is (dus zul je zelf een auto moeten zoeken om het op te plakken en een compleet design is het logo toegepast op een auto naar keuze met daaromheen een thema toegepast die er bij past.
Maar welke auto ben je van plan te gebruiken dan? o.o En is die logo dan niet vast aan een auto (dus dat je die ook moet verkopen)?
Nee, het logo is gewoon los en krijg jij als vinylgroup toegestuurd. Als ik er een compleet design naast maak heb je het logo los en een auto waarop het toegepast is. De auto mag je zelf kiezen. +'