Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Pff belachelijk inderdaad dat je daar een OW voor krijgt zeg.. |:-
     
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat zit iedereen hier te zeiken? Eigenlijk wil ik precies hetzelfde als Rampage zeggen, maar probeer het zelf nog even:
    Mensen zitten te janken omdat je wat 'onschuldigen' dood? Dan ben je écht een zeikerd. Als jij een game en realiteit niet kan onderscheiden ligt het probleem toch echt bij jezelf. Heerlijk, kan niet wachten tot ik ze kan afknallen!
    Waar mensen zich druk om kunnen maken.
    Overigens respect voor je post Rampage, en erg lame van je OW.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Misschien om al dit gedoe niet verder te laten escaleren kunnen we dat onderwerp best even nietmeer aansnijden. Alle mogelijke standpunten zijn zo nu toch wel ongeveer naar voor gekomen denk ik. Misschien kan je dat best nog in de klaagbak voor modacties gaan verdedigen.

    Ik vind het ook wel eerder een storm in een glas water, zeker in vergelijking met een spel als GTA, Crackdown, om nog maar te zwijgen van Postal, Manhunt, etc maar ik kan ook wel begrijpen dat mensen er in de 'realistische setting' van CoD:MW2 aanstoot aan nemen. En nu ben ik zelf ook weer bezig...

    Terug ontopic; nog 12 dagen voor het uitkomt)
     
  4. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    True

    Mag alleen hopen dat hun "ballen" niet de boel verklooien voor de rest van de industrie.

    Er blijft bij mij zo'n gevoel hangen van dat ze het alleen doen "omdat het kan"

    oh en EDIT:/

    Is er een keer een semi-serieuze discussie gaande omtrent de inhoud van een spel, hetgeen ik interessant vind want ieder zijn mening he?
    Roept iedereen na één pagina al meteen dat de rest zeikerds zijn, of dat we verdere "escalatie" maar moeten voorkomen.
    We komen hier toch met zijn allen om over games te discussiëren? Ik lees het forum in ieder geval niet om iedere dag nog 12, oh nee nu nog 11 dagen en nu nog 10 dagen te kunnen lezen.

    Vond het een leuke discussie die blijkbaar de gemoederen flink bezig houd. OK sommigen drukken zich wat lomper uit dan anderen, maar who cares, er is eindelijk eens een echte discussie rondom dit spel. (reden voor mij om eens te posten in ieder geval)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  5. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    @ de jongens die dit kansloos vinden en gezeik vinden.

    jullie zijn nou precies de reden waarom dit soort games een 18+rating nodig heeft.
    mischien zelfs een 21+. En precies de reden waarom ik al eerder zei dat die ratings strenger nagekeken moeten worden.
    ik weet niet hoe oud je bent, maar schat dus geen 18+, ben je dat wel, gedraag je naar je leeftijd.

    zoals ik zei, ik ben voorstander van het zinloos geweld in games. ik zei er ook bij, ieder zijn mening en laat mensen in hun waarde.

    het feit dat IW ballen heeft zeg ik omdat ze het idd doen omdat het kan.
    je kan denken dat ze daarmee de boel verkloten, maar eigenlijk zijn dit soort gasten juist onze helden.
    zonder hun zaten we nu nog steeds aan super mario.
    Je moet het anders zien, ze nemen een risico, dat zeker, de game komt negatief in de aandacht, maar negatieve aandacht is ook aandacht. dus toch marketing.
    waarom zou IW dat doen, hebben ze niet nodig, nee, maar juist daarom kunnen ze het doen, omdat ze meer kans hebben dat het toegestaan wordt.
    Hierdoor kunnen kleinere game developers ook meer in hun game stoppen, want de wetten gelden voor allen.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het gewoon sowieso een ongelooflijk hypocriet dom gezeik hierover. Gewoon in het algemeen, best believe dat ik juist iedereen neermaai in dat stukje...waarom? Puur omdat het kan, het is een game, niks meer en niks minder. Als mensen hier ideeen van krijgen dan sporen ze sowieso al niet in hun bovenkamertje. Games als Manhunt dan? Ook gewoon gespeeld en god oh god wat ben ik er geweldadig van geworden zeg.

    In 'real life' heb ik echt niks met geweld, in films/series en games echter absoluut wel.
    Gezeur zeg.
     
  7. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga kijken of ik ze eerst door de benen kan knallen zodat ze nog ff moeten kruipen voordat ik die pixeltjes afmaak.:b:
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er zou een achievement aan moeten hangen...
     
  9. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    aha snap niet waarom hij hier een OW van krijgt. Je beledigde mij ook? dat ik de werkelijkheid niet kon scheiden van games. Blader maar even een paar bladzijde terug.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zie bij het rail systeem ook Masterkey staan! Zou wel vet zijn als deze in de game zou zitten.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zit er inderdaad in. Ik hoop alleen niet dat het overpowerd wordt.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat houdt het in dan?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    I.p.v een nubetube een shotgun onder je AR ^^
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ooow zo'n ding! Ja, die zijn wel vet.:cool: Hoop wel dat ie niet te overpowerd wordt. Bijvoorbeeld door maar 3 schoten te geven en een kleine range.
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nja opzich snap ik het 'gezeik' wel. Bij GTAIV kon je gewoon je missies doen zonder 'onschuldige' mensen dood te maken. Nu is het een missie (niet verplicht) waarbij je ook onschuldige mensen moet neermaaien, maar dat is ook je missie.
     
  16. Gast even serieus als jij het niet vind kunnen oke maar er ELKE KEER OP DOORRATELEN OMG.
    Hij geeft zijn mening en jij straft hem daarvoor, je bent wel biggie bezig zeg met je mod status :emo:

    Lekker boeien als je gewoon mensen mag afknallen, hoor jij toevallig bij de anti honden doodschieten campagne bij cod5??
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je mag ze neer schieten, de keuze is aan jezelf. Daarom vind ik de scene zeer acceptabel. Het is gewoon een originele keuze van IW, die ik persoonlijk wel kan waarderen. Erover zitten miepen vind ik overdreven, want films vind ik veel verder gaan qua geweld en ook qua zinloos geweld. En als je niet van zinloos geweld houdt, dan geeft IW je de keuze om de scene als passant te spelen. Prima toch, het geeft de singleplayer een wat meer episch karakter. De werkelijkheid is veel harder dan een spel. Pas heb ik nog een stukje op tv gezien over het Amerikaanse leger in het Midden-Oosten die kinderen doodschieten als die hun positie hebben ontdekt. Terwijl ze niet eens weten of zo'n kind een bedreiging vormt of niet. Ik ga hier voor de rest niet verder op in, maar dat vind ik veel schokkender dan zo'n scene in COD.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is precies wat hun bedoeling is geweest met het inbrengen van deze scene , commotie en veel gelul rondom de game , en dat is allemaal gratis reclame .

    Slimme zet ;)

    En persoonlijk vind ik er helemaal niks erg aan , het is een game.
     
  19. Wallybal

    Wallybal Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar het topic MW 2 gebleven isO-)
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier, het lijkt off-topic, maar volgens mij is het gewoon on-topic. Het gaat over een MW2 scene waar mensen een hele discussie over hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina