Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Yusuf's missies zijn zooo koning! Qua soundtrack en missies is deze dlc beter dan tlad en het origineel. Missies over the top en er is goed naar de fans geluisterd. Het begint veel op San Andreas te lijken met de actie.


    Weer verslaafd....
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @ Bigshow thnx!
     
  3. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel of ik deze game ga kopen.
    Kan iemand me een recensie geven over de game? Wat vind je ervan, hoe speelt het, wat is nieuw? Thanks :)
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Loeno, kijk eens hier. Daar staat een overzicht van de verschenen recensies.

    Twijfel zelf of ik deze nu op disc of als download moet kopen :) HDD ruimte heb ik en de TLAD heb ik ook destijds gekocht als download maar iets zegt me dat ik hem op disc wil :emo:
     
  5. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Rockstar en je lokale gamesboer zeggen dat... Doe wijs en download m, bespaart je weer 15 euri.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat moet je bellen en dan krijg je Vice City FM?
     
  7. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu bezig met downloaden, ik heb er veel zin. Vooral in die helikopters en de nieuwe wapens.
     
  8. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee,

    Song information.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Soundtrack vind ik echt hard tegenvallen. Maar ik heb dan ook VC City FM niet vanwegen het downloaden. Wat een kutstreek is dat, terwijl wij er meer voor hebben betaald. :9 Laat de echte fans maar zitten denkt Rockstar...niet dat ik een echte fan ben. :9
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [​IMG]

    [​IMG]

    Zou ik persoonlijk erg tof vinden, al zou een nieuw deel in Vice City ook niet misstaan. Wat denken jullie?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Yusuf is echt de fucking baas, favoriete persoon in IV tot nu toe. Wat een gozer, en zijn missies zijn ook koning. Die missie met die metro is gewoon puur awesome. _O_ Mori, broer van Brucie vind ik wel weer lame. Al was het einde van zijn laatste missie echt geniaal.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Echt hoe vaak moet ik dit nog zeggen. :mad:

    GTA V zal voorlopig nog lang niet in zitten mede omdat de engine van GTA IV nog lang niet outdated is,
    een vervolg op VI uiteraard wel mogelijk.

    Rockstar geeft hun GTA reeks pas een cijfer bij drastische verandering.
    GTA 2 > 3 van boven af naar third person.
    GTA 3 > 4 volledig nieuwe engine.

    Dit wordt gewoon een vervolg net zoals San Andreas en Vice City waren. ;)

    Goed genoeg rant over nummeringen.

    Maar hoe zien ze bergen in dat plaatje? Ik vindt het op een strik/sjaal lijken oid. :p

    Nja persoonlijk hoop ik om een San Andreas vervolg lekker weer rond vliegen in vliegtuigen etc. Vice City zou leuk zijn als ze de business systeem er weer ingooien maar doe me maar eerst een SA met de euphoria engine. :cool:
     
  13. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Vandaag Liberty City Episodes ontvangen. Kan er nog niet écht een oordeel overgeven, maar het zal ongetwijfeld een genot zijn.
    Momenteel zit ik met het volgende:
    Hoe kan het dat als ik nu GTA IV opstart er steeds een new game wordt geladen? Ik heb wel twee saves. Een van GTA IV en een van TLAD. Heeft dat er mee te maken? Hoe kan ik dit verhelpen, want ik vind het zwaar irritant als ik GTA IV wil spelen telkens mijn savegame moet laden vanaf het eerste hoofdstuk. :mad:
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Morgen toch maar even puntjes halen om deze game te downe:)
    Wil zo graag base jumpen:)
     
  15. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor muziek is vice city fm dan? spaanse muziek of die 80's muziek?
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Vandaag Liberty City Episodes ontvangen. Kan er nog niet écht een oordeel overgeven, maar het zal ongetwijfeld een genot zijn.
    Momenteel zit ik met het volgende:
    Hoe kan het dat als ik nu GTA IV opstart er steeds een new game wordt geladen? Ik heb wel twee saves. Een van GTA IV en een van TLAD. Heeft dat er mee te maken? Hoe kan ik dit verhelpen, want ik vind het zwaar irritant als ik GTA IV wil spelen telkens mijn savegame moet laden vanaf het eerste hoofdstuk. :mad:



    Denken jullie dat dit de laatste episode is?
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb je misschien alleen een auto-save van BOGT? Volgens mij laad een auto save niet automatisch als je het spel opstart :)

    Heeft niemand zin om met mij even te parachute springen? :9
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    @ Alle GTA 5 dinges: Wacht, ik maak gewoon even een topic. Kunnen we daar verder in speculeren / fantaseren. :D
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Gay Tony heb ik nog niet uitgeprobeerd.
    Ik heb van GTA IV en TLAD beide een auto-save en handmatige save.
    Maar het zijn toch twee stand-alone games?
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hah! :9 Natuurlijk is GTA 4 nog niet outdated, maar ik denk dat er over 1,5 jaar wel weer een nieuwe uit zou kunnen komen. En over dat benummer argument, die slaat ook nergens op omdat GTA - GTA2 beide van boven waren. En sowieso is het een beetje raar om daarmee een vervolg aan te geven...

    Een sjaal? Kom op, dat is echt belachelijk. Waarom zou er staan Next Stop: een sjaal. :9 Nope dit zijn bergen, met bomen (tenminste die punten lijken op bomen). Maar ik zou ook niet zeggen dat dit zou moeten betekenen dat een vervolg weer in San Andreas gaat afspelen, hoewel ik dat erg vet zou vinden, want dat had veel meer sfeer voor mij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina