Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Offcourse weet ik dat je niet in een hoek van 90gr een steekpass kan geven.
    En ik doe zeker niks fout, want speel al sinds jaar en dag pes. Dus ik weet waarover ik praat.
    Misschien speel jij heel anders dan ik en zie jij die zeer korte momenten niet wanneer een speler vrij staat. Op dat moment wil ik een snijdende steekpass kunnen geven en dat lukt gewoon niet. Altijd gaat de bal richting tegenstander. En ik heb het ook niet over steekpassen als je tegen de computer speelt. Dan kan je rustig je tijd nemen etc. maar probeer maar een keer online steekpassen te geven. Lukt voor geen meter en is zeer scripted.

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig dat het mij wel lukt, niet 10 van de 10 keer maar zeker meer dan de helft.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb er ook niet zo'n probleem mee. En ik ben een speler die houdt van korte snelle passing en mijn sterkste punt is mijn overzicht. Ik zie dingen snel en verwacht van een game dat er wordt begrepen wat ik wil. Dat gaat eigenlijk heel goed, zeker in vergelijking met het randompassing systeem van PES 2009.

Natuurlijk, heel af en toe snapt de CPU mijn briljante ingeving(en) niet direct en dat is wel balen. Maar toch zeker niet op het frequentieniveau van 8 op 10. Nu moet ik zeggen dat ik op de PS3 speel en dan ook nog met het d-pad. Die manier van besturen is veel secuurder dan het pookje. Dus misschien zou het daar aan kunnen liggen.

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ergens anders aan ligt. Want dat er online een probleem is met true (schrijf je dat zo?) passes, dat is al wel duidelijk.

Maar ik denk dat het komt omdat konami voor de zoveelste keer de online modus op regular heeft gezet ipv op topplayer.