Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Offcourse weet ik dat je niet in een hoek van 90gr een steekpass kan geven.
    En ik doe zeker niks fout, want speel al sinds jaar en dag pes. Dus ik weet waarover ik praat.
    Misschien speel jij heel anders dan ik en zie jij die zeer korte momenten niet wanneer een speler vrij staat. Op dat moment wil ik een snijdende steekpass kunnen geven en dat lukt gewoon niet. Altijd gaat de bal richting tegenstander. En ik heb het ook niet over steekpassen als je tegen de computer speelt. Dan kan je rustig je tijd nemen etc. maar probeer maar een keer online steekpassen te geven. Lukt voor geen meter en is zeer scripted.

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig dat het mij wel lukt, niet 10 van de 10 keer maar zeker meer dan de helft.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb er ook niet zo'n probleem mee. En ik ben een speler die houdt van korte snelle passing en mijn sterkste punt is mijn overzicht. Ik zie dingen snel en verwacht van een game dat er wordt begrepen wat ik wil. Dat gaat eigenlijk heel goed, zeker in vergelijking met het randompassing systeem van PES 2009.

Natuurlijk, heel af en toe snapt de CPU mijn briljante ingeving(en) niet direct en dat is wel balen. Maar toch zeker niet op het frequentieniveau van 8 op 10. Nu moet ik zeggen dat ik op de PS3 speel en dan ook nog met het d-pad. Die manier van besturen is veel secuurder dan het pookje. Dus misschien zou het daar aan kunnen liggen.

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ergens anders aan ligt. Want dat er online een probleem is met true (schrijf je dat zo?) passes, dat is al wel duidelijk.

Maar ik denk dat het komt omdat konami voor de zoveelste keer de online modus op regular heeft gezet ipv op topplayer.

Daarom worden er zoveel fouten gemaakt. Daarom is je AI gewoon kut. Daarom voelt het veel meer scripted aan in zowel passes als schoten. En daarom is die keeper kut.

Speel eens op regular tegen cpu, dan win je met 10-0 of meer. Nou, dan weet je ongeveer hoe goed jouw medespelers zijn online(en de medespelers van je tegenstander).

Konami moet na 5 jaar eens gewoon online op top player zetten, dan wordt de game online veel beter.

Ik ben overigens benieuwd naar een ''best of 3'' tussen 360man en kwdeetje (edit:-ee, ;-))...... Kunnen jullie elkaar niet ff opzoeken en wat potjes spelen?

Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  5. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Han,

Je hoeft de rechterthumbstick niet in te drukken (klikken) gewoon de richting aangeven en hoe langer je 'm die richting opricht hoe harder ie gaat.

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit snap ik ook niet, als je echter een match room start kan je (dacht ik) wel gewoon het niveau op top player zetten! Weet het niet 100% zeker.

Ik ben altijd wel te porren voor een online match hoor!

Maar het is nog altijd kwdtje _0/

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O shit, sorry, die naam is echt niet expres gedaan.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Achja, zal wel aan de leeftijd liggen :+

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Weet je, ik kan me niet voorstellen dat je dat kunt aanpassen naar topplayer, Dat zou lullig zijn voor degene die het niet weten en op regular spelen natuurlijk.

Ik twijfel zelfs of de instelling van moeilijkheidsgraag uberhaupt effect heeft tegen menselijke tegenstanders.

Dat er alweer gesproken wordt over een algemeen probleem met betrekking tot de passing online vind ik overigens nogal overtrokken. Alsof de mening van anderen die er geen probleem mee hebben irrelevant is ofzo. Want ik heb geen probleem met de passing, dus een algemeen probleem is het niet. En met mij zijn er nog zovelen die er geen probleem mee hebben. Het hele online spel is iets langzamer dan het offline is. In heel veel games speelt de game online iets anders dan offline (onliine gameplay experience may be different to offline game, je weet toch) trouwens.

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha.

Wacht maar af, als ik deze game heb, zal dit oudje je eens een lesje leren: totaalvoetbal!!! ;-).

11. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net voor het eerst online geweest met PES 2010. Eerste match tegen een Spanjaard met een rood bolletje, had veel last van buttonlag en kon niet normaal spelen dus ben ik geleaved. Daarna tegen een Engelsman (Nederland vs. Engeland) een match zonder lag, met 1-0 verloren ondanks dat ik de betere ploeg was maar gewoon slechte afwerking. Hopelijk kom ik niet te vaak die button lag tegen.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet wachten ;)

Valt me wel op trouwens dat ik ook altijd lag heb tegen Spanjaarden. Niet alleen bij PES maar ook bij andere spellen hebben zij altijd een bagger verbinding! Tip : zoek gewoon op gamers die de engelse language ingesteld hebben, kom je alleen maar goed volk tegen.

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde vandaag weer online gaan maar sinds ik die nieuwe patch heb krijg ik een error messge als ik een quick match wil zoeken.

De letterlijke error = An error has occured.

Iemand die weet wat er aan de hand is en wat ik daaraan kan doen?

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het idee dat ik met pes 2008 veel meer lag heb tegen een spanjaard. Zou dat toeval zijn?

15. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die update nou is?
    (Hanterp jij bent meestal de man van inside information)

16. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een spannend potje 2 vs 2 gespeeld met 3 italianen, Inter vs Milan 1-1. Er zat val alles in afgekeurd doelpunt, rode kaart, penalty (gemist door mijn teammaat) en het belangrijkst lag vrij :)

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Geen idee. Probeer PES opnieuw te installeren, dat wil nog wel eens helpen...

@Jelmer, ik weet niet wanneer. Op grond van een fout op de Konami website ( waar per ongeluk de patch 1.01 werd aangekondigd op 30-10, wat niet klopte, want die is vanaf de release datum al uit ) zou ik gokken op vandaag.
    Ik zal wel ongelijk hebben, want niets lijkt er op te lijken op het moment dat ik dit schrijf...

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Met pes heb ik altijd dat ik een gele bolletje heb tijdens de wedstrijd. Als ik een match start is het bolletje altijd groen. Diegene die mij joint heeft ook groen. Maar zodra we naar het keuze menu gaan dan veranderen allebei in geel of ik word geel en de ander blijft groen.
    Hoe kan dit? Ik heb internet van online.nl (de snelste) en ik heb mijn livebox(router) helemaal goed ingesteld en de ps3 in een dmz gezet. Dus alle poorten staan open voor de ps3. Vrienden van mij die langzamere internet hebben, en een paar honderd meter van mij vandaan wonen hebben gewoon een groen bolletje, zonder wat ingesteld te hebben :confused: Ik wil ook groen bolletje:'-(

19. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij geeft in het begin groen... en daarna in het menu veranderen die bolletjes alsnog ! echt klote ja!

ik ken het van pes 2009 heel erg, maar minder met pes2010.
    -heb dus poorten opgezet, beter router, gemiddelde internet verbinding(20mb) , en pes 2010 op mn harde schijf gezet.

nu dus veel,veel minder last van. Zelfs met oranje voetbalt t nog goed

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    bij mij voetbalt het ook goed, maar ik wil gewoon groene bolletjes.
    Denk dat het aan de livebox ligt. Dat is een apart geval van een router.
    Kan je de livebox ook vervangen met een andere router? Weet iemand dit? Livebox ondersteunt ook geen UPnP, wat ook vaag is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina