Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lagvrij bedoel ik dan ook dat iedereen 5 groene streepjes heeft (en dan nog is het niet lagvrij maar is de verbinding iig goed). Het moet niet zo zijn dat alleen jij en je vrienden alles groen hebben en de rest geel. Al speelt dat wel makkelijk...
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    WaW met local only was anders altijd lag vrij te spelen? Ik speel het al enkele maanden niet meer, maar heb tijdens het spelen weinig lag gehad als ik local only koos.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook als je War speelde (9vs9)?
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde in beide games bijna alleen maar S&D, daar zal de lag ook wel ietsje lager liggen.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik de enige die hier nog niet echt reikhalzend naar uitkijkt? Ik heb Call of Duty 4 zo'n 20 dagen gespeeld. Echt enorm veel! Toen der tijd echt helemaal verslaafd aan het spel geweest. Maar nu ik het de laatste tijd weer eens speel, is het echt gewoon niet leuk meer. Niemand pakt nog een leuke wapen combo. Iedereen zit of met een MP5 of een M14A4 met ACOG te campen. Het is niet leuk meer nou alles al bekend is. Het is zoveel toffer dat iedereen als kip zonder kop rond loopt met allemaal een ander wapen.

    Ik heb zelf Modern Warfare 2 nog niet ge-pre-orderd omdat ik echt denk dat er te weinig verschil in zal zitten. Ik koop hem vast nog wel eens, maar het hele magische toffe nieuwe gevoel wat Modernwarfare twee jaar terug had zal er denk ik voor mij niet meer zijn. Het kan me nog positief verrassen natuurlijk, maar dit is hoe ik er nou tegen aan denk. Dat hij over 2 weken uit is kan me in ieder geval een worst wezen op dit moment. Ik had verwacht dat ik echt dol-enthousiast zou zijn net voor de release, maar dat heb ik op dit moment nog helemaal niet zo.

    Ik geloof verder best dat dit deel ook erg leuk gaat worden hoor. Maar heel die hype doet mij op het moment nog helemaal niets!
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben mezelf ook nog aan het overhalen. Als ik CoD4 nu speel is het niet leuk meer. Ook omdat er te veel lag is, maar ook omdat de lol er vanaf is. Maps vind ik te klein als ik ze vergelijk met WaW. Hoop dat er nu wat grotere MP maps komen en dat je ook niet het gevoel krijgt dat je ingesloten zit als je op een map buiten speelt. WaW had dat veel minder en bij CoD4 stonden er overal muren enzo omheen. Beetje jammer.
     
  7. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 4 ben ik ook wel zat. Maar wat wil je naar dik 2 jaar lang CoD 4. De maps ken ik bijna compleet uit mijn hoofd en word nooit meer verrast in de game. Dus is het al snel saai en steeds hetzelfde.

    Nieuwe modes op MW2 en nieuwe maps is al genoeg speelplezier voor zeker een halfjaar. Online is het gewoon de game van dit jaar, single player is niet geniaal maar kan er wel mee door waarschijnlijk.

    Ook al ben ik CoD 4 zat, CoD MW2 word weer een geweldig tijdperk.
     
  8. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    10 November
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook nog niet gepreordered, verwacht hem echter wel op de release te halen. Maar het must-have gevoel is er totaal niet..
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er al naar uit.
     
  12. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    idd je hebt gelijk, mijn fout. Zou wel grappig geweest zijn :+
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope, in eerste instantie voor de verkoopthread. Dit vind ik handiger dan marktplaats en de prijzen zijn scherper.

    Begrijp heus dat er veel mensen laaiend enthousiast zijn over een game, maar om nou achter je pc te zitten en wachten op wat gameplay fragmenten en dan daarover lullen ................ De game is er binnenkort, waarom ....

    blabla ..... ontopic maar weer.

    Weet iemand waar ik nog de Hardened Edition kan kopen in NL voor de xbox360 ?
     
  14. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Bol.com - 89,99
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    MW2 voor de XBOX360 GELEKT...

    Call of Duty Modern Warfare 2 Leaked to Pirates 11 days early

    http://www.n4g.com/News-419131.aspx

    Modern Warfare 2 Ripped Already!

    http://www.mw2blog.com/modern-warfare-2-ripped-already/
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zie het niet staan, alleen de gewone en de Prestige edition.
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    toch maar alvast gepreorderd .. 50,99 bij gamersland :)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Consoleshop heeft had hem voor 79. Proxis heeft hem nog wel, maar wel voor 87. Misschien anders even Consoleshop een mail sturen en vragen of ze er nog meer binnenkrijgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina