Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lagvrij bedoel ik dan ook dat iedereen 5 groene streepjes heeft (en dan nog is het niet lagvrij maar is de verbinding iig goed). Het moet niet zo zijn dat alleen jij en je vrienden alles groen hebben en de rest geel. Al speelt dat wel makkelijk...
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    WaW met local only was anders altijd lag vrij te spelen? Ik speel het al enkele maanden niet meer, maar heb tijdens het spelen weinig lag gehad als ik local only koos.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook als je War speelde (9vs9)?
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde in beide games bijna alleen maar S&D, daar zal de lag ook wel ietsje lager liggen.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik de enige die hier nog niet echt reikhalzend naar uitkijkt? Ik heb Call of Duty 4 zo'n 20 dagen gespeeld. Echt enorm veel! Toen der tijd echt helemaal verslaafd aan het spel geweest. Maar nu ik het de laatste tijd weer eens speel, is het echt gewoon niet leuk meer. Niemand pakt nog een leuke wapen combo. Iedereen zit of met een MP5 of een M14A4 met ACOG te campen. Het is niet leuk meer nou alles al bekend is. Het is zoveel toffer dat iedereen als kip zonder kop rond loopt met allemaal een ander wapen.