Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Kap eens met die gelekte versies, sukkel.

    /edit: Ik ga niet verder met discussiëren, maar ik vind het zwaar vervelend dat bovengenoemde de hele tijd met die gelekte versies zit te porren.
    KOOP je spellen gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  2. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan het toch wel melden ofniet dan?
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Laatmaar.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    He vriend. Als je deze man niet kent moet je gewoon je smoel houden. Ik ken hem en hij koopt zijn spellen gewoon. En waarom mag hij het niet melden?

    Rare gozer jij.
     
  5. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelekte versies? ik vind het juist jammer dat het gelekt is. Maar wel intressant om te weten. Hij meld hiermee ook, dat er binnekort nieuwe filmpjes komen. Sommige mensen willen dat WEL zien(zoals ik). En super handig dat diegene het niet zelf hoeven te opzoeken. Alleen maar even in dit topic krijgen. En als hij het meld hoeft hij het niet gelijk zelf te downloaden. Hij komt ook vaak met nieuwtjes over mw2. Dus niet zeiken vind ik maja nu weer over cod mw2 praten
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    zeg dan ook gewoon niets :mad:

    ik zou echt niet inzien waarom dit niet gemeld mag worden en iedereen
    moet toch gewoon zelf weten wat hij doet :confused:
     
  7. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    dit vind ik dus te ver gaan en persoonlijk zou ik je rapporteren.

    ik koop al mijn spellen, maar vind het wel interresant om te weten dat hij nu al gelekt is.
    is slecht nieuws over MW2, maar wel nieuws dus.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind je als XBW.nl VIP je boekje ver te buiten gaan....meteen iemand sukkel noemen omdat hij dit post. Daarnaast is het ook nog eens nieuws over de game.

    Jij zou beter moeten weten toch?
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat dit hier wel degelijk op van toepassing is, dus ik geef Volkoren volkomen gelijk. Waarom wil je het weten, als je zelf toch niet illegaal download? Voor filmpjes, dan hoef je toch niet te weten of hij gelekt is? Maar wil je weten of er filmpjes zijn.. Nee, is niet hetzelfde. Hierbij heb ik hem gereport, voor verdere discussie mag je me gerust pm'en. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind t ook een beetje vreemd Volkoren hoe jij reageert ! hij plaatst gewoon nieuws wat ook op andere sites is geplaatst dus ik snap jouw verhitte reactie helemaal niet zo !

    beetje triest
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is nieuws dus mag hij het toch gewoon posten? En hem reporten? Wat zielig....lijkt erop dat je 70 jaar te laat geboren bent!
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Had het ook al gepost, iets in de richting van wat jij zegt.
    Maar wou me niet in de discussie mengen, dus heb het maar veranderd in laat maar. Oftewel ik ben het hier mee eens. :)

    Waarom zouden mensen die het spel gewoon kopen, willen weten of het gelekt is?
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun jij dat voor die mensen bepalen of ze dat willen weten? Nee? Dan moet jij niks posten. Nieuws is nieuws...
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het bloed er niet mooi uitzien in de MP.
    CoD MW2 is momenteel een twijfelgeval voor mij.




    Het is wel 24/7 een discussie hier he. Houd toch een wapenstilstand ofzo -.-
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad. Het beleid is terecht zo dat je geen nieuws over illegale games mag posten, dus dat moet gehandhaafd worden. Dat je weet dat de game is gelekt leert je niks meer over de game.
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ban please... =(

    zou het nou iemand zijn die dit elke x doet bij een hoop games dan heb je gelijk maar dit gaat echt nergens over en vind ik vele male erger...

    ik zou trouwens nog een paar topics doorzoeken of je nog iemand vind.... :lol:
     
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Jemig zeg, kunnen jullie hier ook nog wat anders dan op elkaar letten?
    Als iedereen nou gewoon eens bezig was met waar het hier over gaat in dit topic; Modern Warfare 2, en elkaar niet zo op de huid zitten.

    Lekker boeiend dat er nieuws word gepost over gelekte versies al of die niet of wel volgens de regels is van het forum, was hij het niet dan was iemand anders het wel.
    Degene die er tegens is kan daarvoor dacht ik dan gewoon lekker een moderator of admin pm'en. Op die manier hoeft de rest ook weer niet nutteloos te reageren op nutteloze posts over dat iemand wel of niet een sukkel zou zijn.

    Grow up!
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dus je report iemand die gewoon nieuws post en niet diegene die zo reageert ? Wat triest zeg. Oujdi bedoelt verder niks met zijn post, dus hij download geen spellen of andere shit. Gewoon om ons te informeren. En als je het niet wilt zien lees je er gewoon overheen dus waarom zo fucking moeilijk doen ?

    @ Ferron

    Ik vind het nieuwsbericht interessant want nou ben ik benieuwd wat IW hierover gaat zeggen. En de geïnteresseerden weten nu dat er binnenkort filmpjes gelekt worden dus hun geluk kan niet op.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Een V.I.P. status wil niet zeggen dat je iedereen maar te pas en te onpas mag gaan bashen, dit is niet de eerste keer dat we het zien. Jij moet toch als geen ander weten hoe het werkt op dit forum.

    Enkel een report is beter in het vervolg, scheelt weer wat overbodige discussies e.d.

    Omdat het tegen [faq]het beleid[/faq] in gaat. Hier op xbw zijn we tegen dergelijke praktijken en daarnaast heeft het melden van dit bericht ook weinig nut.

    Mee eens. Dus laten we het hier ook bij laten.

    De komende tijd zullen we dit topic nog wel meer in de gaten houden dus ik wil iedereen er bij deze even op wijzen dat dergelijke posts, richting het illegaal verkrijgen van dit spel, niet zijn toegestaan en zullen worden bestraft met een OW+Ban tot de release. Ik hoop dat het dit keer nu eens niet zo ver hoeft te komen en dat we eens normaal (en legaal) kunnen discussiëren over een spel zonder dat we weer politieagentje moeten gaan spelen.

    Verdere offtopic posts die nog volgen zullen verwijderd worden, anders blijven we bezig.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat dan met die andere beelden van die fransman en die op JustinTV. Daar hoor ik niemand over klagen. Zijn toch ook allemaal beelden uit de gelekte versie. Die moeten dan maar eens snel van het forum verwijderd worden....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina