Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yup, je kunt mensen gewoon uitnodigen om jouw campaign te joinen, hiervoor hoef je niet helemaal naar een lobby ofzo.
    Denk maar zoiets als in Crackdown of Fable?

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    5/5 Phase Strike is best nasty dus als je'm crit, zeker waard om ff te testen :+!

3. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    dat komt toch ook door ie patch? ik moet binnekort ook maar ff een Lilith aanmaken, en ik ben al lvl 32 met mn Roland! \o/

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zijn er trouwens ook legendary armor,upgrades en launchers? Ik heb ook een pearl sniper. Sinds een uurtje. Lvl 37 geweldig ding 12kogels 332damage 3.0 scope en 4x lightning.

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Er zijn wel legendary launchers maar nog nooit een gezien.

Heb net eindelijk een Double Anarchy gevonden op Lilith, met een goede Mercenary Mod en juiste spec is ze echt niet te houden, iedereen klaagt constant dat ze hun kill buffs bijna niet krijgen 8)

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die ultimate sniper ability 5/5 is wel lekker: 100% ignoring shields + 5% bullet damage!

7. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een legendary rocket launcher!
    Hij doet 1300 damage en x4 corrosive, klinkt wel goed maar ik vind hem niet zo...

Goed nieuws!!!! Mijn disk was dus kapot dus heb 5 dagen niet kunnen spelen maar heb nu een nieuwe!!! 8):+_O_:D:b:;):):p

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nice, dat is awesome. Nu nog aan geld komen :+

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Een maat van me heeft 3 keer Borderlands besteld (ook voor zijn broertje en neefje) bij Gamehubs en daar heeft hij er nu 1 van binnen gekregen, de andere 2 nog niet. En ook ik moet nog wachten op mijn versie.

Wel chill van die update, die is er nu al mooi voordat ik de game binnen heb. Kunnen jullie merken dat die update veel heeft gefixed?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eerlijk gezegd niet, de problemen die gefixed zijn had ik uberhaupt nog niet gezien maar de 4 achievements die bij mij maar niet willen unlocken doen t nog steeds niet

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Welke zijn dat?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    25 vijanden overrijden , 25 kills met explosives, schock, corrosive

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, die heb ik wel allemaal gewoon.

14. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ergens geloof ik gelezen dat het perse mensen moeten zijn. Beestjes tellen dus niet mee. Weet niet zeker of dit zo is maar misschien kun je het nog is proberen.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja, ze zijn ook niet geglitched bij iedereen. Het schijnt alleen maar voor de komen bij achievements waar zo'n in-game accomplishment aan gekoppeld is.

De achievement voor het verkopen van 50 wapens aan een winkel is ook geglitched bij mij zag ik net.

ik ben al een poosje level 50, dus ik weiger te geloven dat ik nog niet aan die 25 kills voldaan heb :+

Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Beestjes tellen ook mee.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, ik merk ook niks van de fix...

Maar het speelt nog steeds heerlijk weg.

Vraagje over de claptraps in Old Haven
    Aan het uitende van dat level vind je een claptrap die hoog in een kooi zit. Die kan ik helaas niet bevrijden? Ook heb ik begrpen dat er in het level nog een tweede claptrap moet zijn die je moet bevrijden voor de inventory upgrade. Maar waar hangt die uit ?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die claptrap in de kooi mag je zo in een missie gaan bevrijden. Die andere claptrap verschijnt pas nadat je die missie hebt gedaan. Om hem te vinden sla je na binnenkomst rechtsaf en loop je door tot vlak voor dat stuk met die gracht en de 2 turrets. Hij ligt dan in een huisje aan je linkerhand.

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    LOL! Ik was net in arid badlands tegen bandits aan het vechten. Op eens gaat er een garage deur open en komt een bandit uit. Dus ik liep gewoon die garage in. Gaat de deur dicht en is er ook geen knop om hem weer te openen. Dus ik zat mooi klem in een garage van 2 bij 1 meter. :p

Toen heb ik mezelf maar vermoord ;D

20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:
    Wat houdt die title naast je level eigenlijk in? Er stond eerst bij mij bijvoorbeeld Level 25 Catalyst en nu Level 26 Firefly.
    Iemand enig idee?
    En weet iemand wat het effect 'It's a painful thing' inhoud? Zit op The Blister.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina