Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    5 + Finale. Is nog best moeilijk eigenlijk, moet weer even dat ontwijken onder de knie krijgen. Ga elke keer dood in ronde 4 bij die gozer met z'n mes. :+
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vond GTA IV best wel zuigen :+

    Is er kans dat ik de twee uitbreidingen wel leuk ga vinden? :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hangt er van af wat je vond zuigen aan IV. Content is geweldig in ieder geval, vooral TBOGT brengt toch wat meer fun en actie vergeleken met IV en TLAD.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja dat vind ik echt achterlijk, nu zijn die dingen niet leuk meer.

    Vast niet politiek correct genoeg:emo:
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Gebrek aan kwantiteit, geen checkpoints in missies, grauwe graphics, op een gegeven moment redelijk repetitief, dat lange rijden naar een missie...

    :+
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Toch maar besloten om hem te downloaden. Zit nu op 64% dus duurt nog wel eventjes. Ben erg benieuwd in ieder geval.
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik kwam net tot de 2e ronden, toen kwam een gast met een knuppel, ik gaf hem een pak rammel maar ik liep perongeluk het deurtje uit, gediskwalificeerd)
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel heb ik dus ook. Daarom speel ik eerst TLAD en dan pas TBOGT. Alhowel de TLAD best leuk is.

    Dat is echt minder, ik kan nooit m'n mooie terroristenacties uitvoeren in GTA IV :mad:
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wiew deze content is awesome! En ik heb nog geeneens gebasejumpt. Gewoon die clubs zijn awesome. Vooral dansen vind ik echt leuk om te doen met zon groepxD
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    waar is die female person in je eigen club die zo'n kleine missie hoort te starten? Ik kan der nergens vinden..:'-(
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    In het hokje boven, waar je ook "Club Management" kan starten? ;)
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is ze er niet, even de club uit en dan een stuk ervandaan en weer terug komen.
    Ze zit dan op een barkruk.

    -----

    Zelf ook een vraagje, Heb tBoGT nu uitgespeeld en er zou dan ergens een buzzard voor mij moeten staan.
    (Kreeg ik te horen in en telefoon gesprek dat werd onderbroken omdat ik werd aangereden.)

    De vraag is waar???

    Iemand die het weet?
     
  13. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow die afstandgranaten zijn echt lache ik gooi er 1 bij een mannetje en verschuil me achter een trappetje en laat hem afgaan haha die man vliegt gewoon naar de overkant van de straat damn haha lang niet meer zo gelachen met gamen. Ook vice city fm bevalt zeer goed dat nummer van neneh cherrey echt jeugdsentiment zo goed:) echt top deze epsidode ook al vond ik johnny klebitz net wat stoerder dan luiz lopez.
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Het is inderdaad wel klote gemaakt met die 3e club bahama's. Veruit de vetste club maar je komt er alleen met een missie daarna niet meer. Die dansvloer daar ziet echt super vet uit.

    Het is wel met de meeste dingen in die clubs, je doet het keer is leuk dan maar dan heb je het ook wel gezien. Ik ga niet 5 keer dansen ofzo aangezien je altijd hetzelfde resultaat hebt.

    Ben nu bijna door alle missies heen en vind ze geniaal vooral die van yusuf, respect voor die man. Die heeft echt missies zoals ze horen in GTA; over de top!


    Ben blij dat er buiten de missies ook nog wat te beleven is met cages fights, drug wars, base jumpen en gewoon heerlijk gaan kutten met die nieuwe guns. Vooral die gun die van die kleine explosieve schiet, heeeeeeerlijk. Blaas je auto's en mannetjes alle kanten mee op. En die sticky bommen zijn ook master!


    Wat me allee altijd tegenvalt, is dat je vaak in missies gebouwen e.d. in kan en zodra de missie voorbij is dit gewoon niet meer lukt, vaak ook met voertuigen zo.
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Die Luis rent wel echt als een mogool :p
     
  16. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    die dodge charger nieuwe model is echt wel vet bij de 3de missie geloof ik wat een bak..die geeft mooier geluid dan de wagens in forza! dat vind ik wel raar.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Bij het rode stipje. Vind de Buzzard echt awesome, zo makkelijk om te besturen.
     
  18. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in TBoGT (of TLaD) zon race doet telt die dan ook mee voor die genniticaly superior achievement uit de originele GTA, of zijn alle achievements gewoon gescheiden?
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vroeg me af als je die missies overnieuw kan doen, kan je dan ook die special voertuigen opnieuw krijgen om ze vervolgens in je pakeer spot te zetten?

    Of is het net als Saints Row dat je alleen de missie overnieuw doet en zodra je em geklaart hebt je terug in tijd wordt gegooit naar de plek waar je de missie hebt gestart?

    Hij rent wel kei hard in tegenstelling tot die gast van TLAD. (Maar zelfs Niko rende sneller dan hem :cool: )

    En zijn stamina is ook ongeloofelijk lang net een heel stuk gesprint waar Niko 3 keer buiten adam zou zijn geweest en Luis had nog wel dat hele stuk opnieuw kunnen rennen volgens mij.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    TBoGT is echt vet :D. Sfeertje zit er gruwelijk mooi in. Muziek past er ook goed bij, en de filmpjes zijn gewoon lachen. Ben blij dat ik hem gekocht heb. Leuke uitbreiding!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina