Ierland - Engeland: 3 - 4 Huilebalk,hij stond 2-0 voor en zei op live tegen ze vriendjes: "maak m helemaal af". Toen kreeg ie toch nog klop ging ie janken dat ik 10 verdedigers had etc Terwijl ik gewoon 442 speelde.
Engeland - Kroatie: 2 - 3 Leuke wedstrijd, miste alleen een hoop 100% kansen. Goed gespeeld voor de rest. Je moet trouwens echt wat aan je verbinding doen, want je lagt en las dat je het bij de andere match ook had.
Ja kan er helaas weinig aan doen verbinding bij mij heeft op zijn duur kuren. Ik kan maanden zonder lag spelen en uit het niets is die weer een paar dagen slecht. Werkt erg frustrerend. Als het bij de komende pot alsnog erg is dan trek ik mij wel terug uit het toernooi want dit is natuurlijk niet erg prettig voor de andere.
Nja t was af en toe hinderlijk, maar imho niet zo erg dat je uit het toernooi zou moeten. T is wel gewoon speelbaar.
Waarom moet ik Mexico - Italie spelen, heb 'em gewoon gespeeld maar omdat ik NAT problemen had via online team play, zo heb ik het ook tegen nederland gedaan.
Bojangles heft nog steeds mijn friends request niet beantwoord...wat is nou zijn goeie gamertag, Bojangles NL of nickless10?
Ik weet niet wanneer je hem verstuurd heb, maar is het niet beter om iemand een PM te sturen dan iemand al min of meer beschuldigen op het forum? Afgelopen dagen niet op de Xbox geweest/weinig op forum vanwege school, wat natuurlijk voorrang heeft. Dus, ik kan nu wel heel de dag, en morgen ook..
Ik beschuldig helemaal niemand, ik vraag alleen wat je goeie gamertag is, aangezien je mijn friendrequest niet had beantwoord, en vooral omdat in de startpost een andere gamertag staat, dat is de enige reden, dat ik om je goeie gamertag vroeg. Hoe kom jij nou weer bij beschuldigen?
Alleen tegen esssey moet ik nog spelen. Dit haal ik niet meer voor 1 november. Ik was donderdag, vrijdag middag-avond en vanmorgen online geweest. Wil je de deadline uitstellen of wat wil je eraan doen viktor. Ik heb wel geprobeerd om tegen hem te kunnen spelen..
Haha, ik werd net wakker van een late nacht.. Ochtendhumeur.. Maar ik bedoelde dat je mij beter direct een PM had kunnen sturen.. Maar maakt niet uit .
Nog te spelen wedstrijden: Poule A Brazilie - Spanje Brazilie - Portugal Poule B Belgie - Uruguay Poule C Italie - Nederland Nederland - Duitsland Mexico - Italie (?) Poule D Kroatie - Argentinie Ierland - Argentinie
Ierland-Argentinie 4-1 Was niet eens zo dat Ierland een stuk beter was, maar hij had 5 kansen en maakte er 4. Ik had ook een hoop grote kansen maar bij mij ging het 2x op de paal of werd het net gestuit.. jammer dat ik elke keer verlies door mijn lage productiviteit. mijn goal was van Messi