Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Origineel, 60% online speelt met Hwoarang. En dan laten ze hem de hele tijd hetzelfde herhalen.

Gelukkig nu wel van hem gewonnen 1 potje online :)

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hwoarang is ook een character waar je ver mee kunt komen door alleen maar te button bashen. Wees gerust, ik ben niet zo'n type. Ik heb op de PSX en PSP ook heel vaak met hem gespeeld en weet vrijwel elke combo. :)

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mij maakt het niet uit dat je hem neemt. Vind het alleen kut dat als je 40 Characters heb en je komt er 1 60% van de tijd tegen. En dan lekker button bashen! Maar uiteindelijk zal ik ze allemaal verslaan ;)

4. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie met de controller of met een stick? Ik speel met de hori stick*)

5. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    met een controller ,werkt zon stick nog een beetje wil er 1 kopen of zelf maken maar ben er nog niet overuit of het fijner dan een controller is

6. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Twijfel jij ook al of je 'm moet halen? Me too hehe.

7. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hwoarang is idd echt hip. Ik heb vroeger heel vaak met hem, Law, King en Lei gevochten. Vooral Lei is echt meesterlijk als je eenmaal al zijn moves een beetje kent.

Ligt het trouwens aan mij of zit er geen story mode in? Dus 10 battles ofzo en aan het eind een grote baas en een paar strakke cut scene's. Ik geloof best dat het er in zit maar waar kan ik die mode vinden? Want ik heb fftjes Arcade gedaan maar daar kreeg ik sowieso al geen intro filmpje te zien.

8. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n stick werkt zeker fijn. Ben nu bijna bij het eind van de scenario mode en de gevechten worden steeds pittiger. Speel nu standaard met mijn stick want met de controller krijg je gewoon last van je vingers. Met een stick ben je stukken sneller! heb nu 515/1000 gamerscore.

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel een goede nemen.

Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  10. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn die Scenario Mode vind ik echt slecht. Er zit totaal geen richting aan je klappen en trappen waardoor je eerst 50x moet trappen wil je uberhaupt iets of iemand raken, erg geslaagd ook bij bossbattles. En dan speel je ook nog eens met zo een lamlul als Lars inplaats van dat je zelf een character kan kiezen. Dat zou veel vetter zijn.

Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  11. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    en wat is een goeie ben nog niet zo thuis in die dingen

12. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kijk je niet goed, want je kan wel een character kiezen! HEb net de scenario mode uitgespeeld, vond het toch erg leuk, alleen jammer van de camera en controls. Zit nu op 620/1000

13. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar scenario campaign, kies arena, en voila hier is je story mode.

Online heb ik 43 potjes online gewonnen met alisa en 7 verloren. Ranked heb ik 6 wins en 0 deaths. Ik heb werkelijk nooit last van lag. Scenario campaign bijna uitgespeeld.

Spelen jullie het enkel en alleen oor achievements of voor de fun, dus player matches? Ik doe het tweede. Heb erg veel plezier met tekken. JAmmer dat er geen team vs is online.

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo bekend met Hori, maar een Madcatz Street Fighter 4 SE en vooral de TE stick zijn erg goede dingen ( ik zou dan toch de TE aanraden, de SE heeft beetje goedkope knoppen maar die kun je ook vervangen met betere ).

15. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is bullshit dat je met een arcade stick beter bent. Een controller is nog altijd het beste!

Danny met welk karakter speel jij je ranked matches?

16. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet met je eens!

17. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, waar kan je dat kiezen dan? Die lettertjes zijn verdomde klein op me tv. Heb gewoon een 66CM Breedbeeld en geen HD tv, dus van een paar meter afstand zie ik geen drol van die hele kleine lettertjes in Tekken :p

Het idee van de scenario mode vind ik nog steeds gaaf alleen het is jammer dat er geen goed werkende aim knop in zit. Want ik heb nu echt veels te vaak dat je achter elkaar mis trapt/slaat. En dat is niet cool als er 4 ventjes op je aan het in beuken zijn.

Mja de Story Mode ben ik nu ook tegen gekomen. Beetje jammer dat die maar uit 5 stages bestaat. Die eindbaas is trouwens behoorlijk hardcore. Ik had trouwens liever gewoon een enigzins realistische baas inplaats van zo'n grote draak o.i.d. Maarja dat is tekken, de stijl vind ik over het algemeen wel bruut. Alleen die bullshit characters als die panda beer, kangaroo, boom etc hoeven van mij niet.

Ik speel de game iig gewoon voor de fun. Achievements boeien me niet zo meer de laatste tijd.

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Heb net gespeeld bij m'n broer, en ik vind het erg tof en goed gemaakt. Ziet er mooi uit, vecht weer lekker en de soundtrack weer typisch heerlijk Tekken, Yoshimitsu nog altijd lekker bizar. En veel beter dan die laatste 2 delen, die ik toch echt minder vond na het fantastische deel 3. Tekken is weer terug, erg cool om al die personages weer terug te zien blijft toch wel nostalgie.

19. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Druk op start en kies change character

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Alisa.

En ging net met vrienden spelen. En na Eddy en Christhy word Alisa geboycot omdat ze te goed zou gaan. Vliegen, armen schieten van afstand. Ik begrijp het wel want ze is totaal anders dan de rest. Maar ik hakte ze wel ff lekker allemaal in de pan. Lag ook aan de xbox controller volgens hun ;).

Nu zit ik erg te twijfelen wel character ik dan zal nemen. Lars is denk ik wel goed. Ook maar is die kangaroe proberen, weet daar namelijk nog niks van. Ff nachtje slapen en morgen werken en dan kijk ik weer verder!

Laatst bewerkt: 31 okt 2009

Deel Deze Pagina