[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ja die was wel geinig...
     
  2. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister Lock, Stock and Two Smoking Barrels gezien. Damn wat een vette film! Persoonlijk vind ik deze beter als Snatch, maar dat is puur persoonlijk. De humor...de droogheid...het bizare verhaal...heerlijk! Een meesterwerk:cool:
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    I Know What You Did Last Summer
    Halloween staat weer voor de deur dus maar even weer deze klassieker gekeken en nog wat andere films de afgelopen dagen. Gewoon een aardige film die iedereen toch wel gezien moet hebben, ook al is het niet van een spetterend hoog niveau.

    6.9/10

    I Still Know What You Did Last Summer
    Een stuk minder dan deel 1 imo. Ik heb hem al heel wat keren gezien dus weet inmiddels welke langzame stukken ik moet skippen en dan is hij wel aardig. Maar verder is het nieuwe er al weer van af.

    5.5/10

    I'll Always Know What You Did Last Summer
    Whyyyyyy, gewoon nee. Pure pauper.

    2/10

    *Kan nog steeds "I Know What You Did Last Winter" nergens vinden*

    Reeker
    Vrij brakke uitwerking van een inmiddels uitgemolken concept. In het begin weet je nog niet wat er allemaal aan de hand is en dan is het best een gare film aan het worden. Uiteindelijk weet je wel wat er aan de hand is en dan wordt het duidelijk dat het alleen de uitwerking was die gaar is. De gore momenten zijn wel aardig maar verder is het allemaal iets te traag en te vergezocht, zelfs voor een horror film als deze.

    4/10

    Trick 'r Treat
    Vage shit 8) Er waren momenten waar ik echt compleet het spoor bijster was maar er gebeurde in ieder geval genoeg. Pas in de laatste paar minuten komt alles bij elkaar, ook al slaat het dan nog steeds nergens op. Uiteindelijk is het een bizarre maar geinige film. Een aanrader als je een fan bent van weerwolftieners die mensen eten, zombiekinderen, een pompoen die mensen aanvalt en een dude die liever echte hoofden uitholt in plaats van de pompoenen.

    7/10
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Het enige wat ik van deze film nog weet is dat deze een toffe poster had :+

    [​IMG]
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Inglourious Basterds

    Geniale rollen van Brad Pitt, Mélanie Laurent en Christoph Waltz. De humor is briljant en het einde was erg origineel, alleen was het nogal lang.
    9/10

    The Number 23
    Lijpe film!8) Je wordt helemaal paranoia ervan. het einde was een totale verassing, hij werd wel langdradig na een tijdje.

    7,5/10
     
  6. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand This is it al gezien?

    En is deze al te vinden op het net?
     
  7. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Zombieland

    Zo, Zombieland gecheckt vandaag. Wat vooral bij mij het eindgevoel was was dat dit een heerlijk wegkijkertje was. De film zit bomvol actie, hier en daar wat humor en een bloedgeile chick in de naam van Emma Stone (alhoewel ze er in de film echt veel beter uitziet dan op de rode loper-pics). Het verhaal is behoorlijk makkelijk, de karakters ook, alleen is het gebruik van de setting erg leuk, zonder dat het té grappig wordt, we hebben het wel over een wereld waarin iedereen bijna zombie is... dus wat serieusheid is wel nodig. Maar goed, een eindoordeel heb ik niet echt klaar over deze film. Ik ben geneigd hem een hoog cijfer te geven, maar als je het puur filmtechnisch/vernieuwend/originele kant en bladiebladiebla bekijkt, is deze film natuurlijk een van de velen (alhoewel hij overal erg gewaardeerd wordt, zelfs een van de betere films qua ratings op IMDB, +8.0 rating). Twee cijfers dan maar,

    6.5 & 8.0/10

    De 6.5 als je erg objectief en kritisch naar de film kijkt, de 8.0 als je gewoon een lekker filmpje wil zien, dan is deze namelijk een goede.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje raar toch of niet ;). Durf je niet 1 cijfer te geven omdat je bang bent dat je kritiek krijgt? Ik heb me erg vermaakt met de film, vond het einde alleen ietsjes minder maar voor mij toch zeker wel 8tje waard.
     
  9. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Er spoken wel wat cams rond ;)
     
  10. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn ze allemaal fake als ik de comments lees.

    Als je er 1 hebt? Kan je dan PM e?


    Je hoeft niet voor MJ naar de bios te gaan uit respect, want het geld van deze film gaat toch naar iemand die het niet verdient! Toch?
     
  11. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Precies, en als de Bluray/DVD uitkomt gewoon lekker jatten uit de winkel, want het geld gaat toch naar iemand die het niet verdiend? :confused:
     
  12. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Gister G.I Joe (2009) gezien.

    Wel een leuke film als je van actie films houdt gaat hij er zeker wel in, maar heel bijzonder is hij verder niet.

    7,5/10
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dus jij schaart downloaden als fysiek diefstal plegen?

    Ja, logisch.....:emo:

    Niet dat die uitspraak van Dsquared ergens op slaat, maar die van jou is het toppunt.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Doghouse
    Geen standaard zombie film aangezien het dit keer geen klassieke zombies zijn en ze zijn ook een stuk slimmer. De humor is op bepaalde momenten ronduit briljant en als je Shaun of the Dead tof vond dan zal je deze ook wel kunnen waarderen. Zombies met wapens + een groep wazige Engelsen = Win :cool:

    7.9/10

    A Perfect Getaway
    Leuke film, op de helft zal je erachter komen wie de moordenaars zijn en op 3/4 van de film wordt dit bevestigd. Een aardige 90min film met genoeg actie momenten en een aardig plot, dit alles wordt afgerond met een passend einde. Niets bijzonders maar ook geen slechte film.

    6.8/10
     
  15. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ahhahaha hahahaha
    OMG

    Sorry maar dat is echt een slechte vergelijking ooit..
    De winkel koopt die bluray in, die hebben betaald voor de Bluray, zodra jij hem steelt heeft de winkel een verlies en niet het bedrijf ( sony geloof ik).

    En ik blijf bij mijn mening, dat je niet naar de bios hoeft te gaan uit respect voor MJ.
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Naar zo'n film als This is it zou ik helemaal nooit gaan. Dat is gewoon een puur fashion product die de studio snel naar buiten propt om woeker winsten te maken :emo:

    Kijken daarentegen doe ik zo'n film dan weer wel ;)
     
  17. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist! Zo zie ik het ook!
     
  18. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoe verschilt een bioscoopkaartje van 10,- euro van een DVD van 10,- euro? Alleen omdat je de film niet 'fysiek' in bezit hebt betekend niet dat je er niet anders voor hoeft te betalen.

    Dsquared zegt omdat de winstvermaker (weet niet het verhaal erachter) geen recht op het geld heeft je de film gewoon gratis 'moet' kunnen zien.

    Hij probeert het , letterlijk, goed te praten waarom je dit gratis zou moeten mogen zien, waar ik (in dit geval) geen verschil in zie met diefstal nee.

    Edit: hoe is dit anders dan met grote blockbusters, die eigenlijk ook puur bedoelt zijn om in te cashen? Omdat 't verhaal erachter niet fictief is mogen diegenen die dit 'eerbetoon' in elkaar hebben geflanst ook niet wat geld verdienen voor hun harde werk?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zag net weer de trailer van Boondock Saints 2.
    Maar zag ik het nou goed dat Rocco door beeld liep?
    Die gast werd toch behoorlijk doodgeknald in deel 1.

    Iemand enig idee hoe dat zit?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht dat een flashback is. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina