[Halo 3: ODST] Singleplayer

Discussie in 'Algemeen' gestart door Godfrey, 16 sep 2009.

1. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net missie 6 gedaan(de missie met het filmpje vooraf met de medkit dat ze achter dat luik gaan) maar hoe ga ik nou verder? Kvind geen nieuwe beacon meer?

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om ff op Legendary doorheen te rushen? ZONDER alle engineers te killen aub..

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu de SP alleen aan het doen op medium :+, maar daarna wil ik best 4man coop doen op legendary oid :) Heb m'n gamertag aan de OP toegevoegd.

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek 3 man voor de "Vidmaster challenge: Déja Vu" achievement.
    ( Highway, 4man co-op, Legendary, Iron-skull, geen warthogs/scorpion)
    graag mensen met skills want deze is geen appeltje eitje.
    <--voeg me maar toe. heb vakantie dus ook veel tijd.

5. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe en waar unlock ik level 7 en 8?

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eigenlijk maar 2 missies gedaan en toen weer overgestapt naar Multiplayer, maar toch weer opgepakt. Zit nu op een verdomd moeilijk stukje. Is ook een firefight level en ik zit er samen met dutch, maar het is echt niet te doen. Veel enemies, geen health packs en weinig ammo. Even kijken hoe die heet.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daar was ik vanochtend ook mee bezig. Als je één van de vier gangen inloopt en dan kijkt wat er achter die muren ligt, kan je nog wel een Health Pack vinden. Het is slim om zo'n rode Plasma Rifle of dat paarse rifle (met zoom) aan je teamgenoot te geven. Dan moet het zeker te doen zijn. Het is mij op Heroic gelukt.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, eerste poging nadat ik het hier zeg lukt het wel natuurlijk. Nu moet ik binnen een gebouw met de turret de aankomende hordes covenant afschieten. Eerder al een brug opgeblazen, maar moest stoppen (voetbal).

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de singleplayer van Halo 3: ODST stukken leuker dan die van Halo 3. Halo 3 had een aantal geniale momenten waar je in ODST niet overheen zal gaan, maar ik vond in Halo 3 ook te veel nutteloze levels en momenten zitten. Dat is bij Halo 3: ODST dan weer niet het geval, naar mijn mening. Ik vind de actie meestal vetter, zeker als je met meerdere ODST maatjes op pad bent. :)
    Ik hou niet zo van dat voertuigen gebeuren in Halo, dus gelukkig zit dat er maar kort in. En als Rookie de stille, donkere stad verkennen vind ik tof gedaan!

Ik heb ook een vraag. :eek:

Na het vinden van een aantal Audio Logs (of wat waren het ook alweer?) kreeg ik te horen dat er ergens een Weapons Cache verborgen is. Ik moest bij Intel (of wat het nou Comm?) kijken om te zien waar. Nou, daar kom ik dus niet uit. :+ Hoe weet ik waar dat ding is? 8)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het zijn die supervisor gezichtjes op je map

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Op de map zelf, of als je naar boven klikt op het D-Pad? Op de map ben ik er geen tegengekomen (ook niet echt gezocht, though).

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    op de map

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, bedankt. :) Zal wel goed komen dan.

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de SP niet eens uitgespeeld 8)

15. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Single Player binnen 5 uur op Legendary uitgespeeld. Vond de Single Player goed maar niet geniaal zoals de Halo 3 Single Player.

16. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb ook pas de 1e 2 levels gedaan ... legendary alleen duurt me eigenlijk te lang vandaar dat t niet opschiet. Heb ook nog een paar leveltjes co-op legendary gedaan maarja...

17. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag de laatste achievement "Vidmaster challenge: Déja Vu ( Highway, 4man co-op, Legendary, Iron-skull, geen warthogs/scorpion) " van ODST halen. Ik heb al eentje gevonden, en heb nog 2 mannen nodig.

Mijn gamertag kan je hier vinden. Houd rekening mee dat ik en ander doof zijn, en dus niet via headset kunnen communiceren. Volgens mij is het niet zo ramp.

Ik hoor het wel wie wil meedoen :) Als we 4 personen kunnen verzamelen, dan maken we afspraak wanneer we kunnen spelen.

18. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel ook al een weekje,en bevalt me prima.

19. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er nog mensen die interesse hebben in de komende paar avonden ff door het spel heen te rushen op legendary? T liefste vanavond al beginnen, maar morgen mag ook.

Deel Deze Pagina