1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Aha, zo... Nja ik heb er ook nog even geen geld voor over hoor... Studeer nog, dus heb alleen een bijbaantje... En heb geen zin om geld van mijn spaarrekening te halen hiervoor... Althans, nóg niet ;) Ben er wel uit dat het de Pro 13 incg van 2,53 Ghz wordt... Dat is zeker :9 ;)

    Nogmaals:

    Hebben jullie trouwens een tip voor een leuk scherm dat ik aan kan gaan sluiten op mijn MacBook Pro 13 inch?? Voor het thuisgebruik wil ik dan namelijk een leuk plat schermpje aanschaffen, van zo'n 24 tot 26 inch zegmaar... Wat heb ik dan precies erbij nodig?
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik jou was zou ik een scherm zoeken waar een VGA en DVI aansluiting op zit. (Dus niet alleen DVI.)

    Dan kun je je PC aan de DVI hangen en koop je een mini-VGA stekkertje en je Macbook Pro kan er makkelijk op! Die mini-VGA stekker kun je dan ook gebruiken om hem aan beamers op school te hangen. :)
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Een pc heb ik niet meer, dus daar is hij niet voor nodig. Heb nu ook alleen maar een laptop, dus zodra ik mijn MacBook Pro heb heb ik alleen deze nog maar... Dus welke aansluitingen zijn dan nodig en welke kabeltjes ofzo? Om natuurlijk het beste resultaat te hebben op dit scherm :)
     
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan zou ik alsnog voor VGA gaan, omdat veel beamers niet over DVI beschikken. Tenzij je nooit presentaties hoeft te geven. Dan kun je ook gewoon voor DVI gaan. :)

    Verder maakt de kwaliteit van het beeld, zover ik weet, geen verschil.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke... Nja dan ga ik gewoon voor een scherm dat over beide beschikt... En HDMI als het ff kan :) Heb ook een 360 namelijk, die ik er ook misschien op aansluit in dat geval...

    Welke stekkers heb ik van apple nodig dan??
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb zelf de LG W2261V. Is 21,nogwat inch. Erg mooi scherm. Beschikt over DVI, VGA en HDMI! Was helemaal niet duur. 200 euro! Zal inmiddels ook wel een groter model beschikbaar van zijn. :)

    Je hebt een mini VGA of DVI stekkertje nodig. Gewoon in de Apple Store verkrijgbaar. Verder dan nog een VGA of DVI kabel.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf de LG W2343T voor mijn Mac mini.
    23" , FullHD , 2ms , VGA en DVI voor maar € 189

    Ik heb een Canon LiDE 35 USB scanner.
    * Oude drivers verwijderd en de nieuwe geinstalleerd , weet pas bij de volgende update of alles weer normaal werkt.
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk aan, dat is ook niet duur... Maar in ieder geval rekening mee houden dat er zowel VGA als DVI op zit in ieder geval :) Neem aan dat die kabels meestal met het scherm meegeleverd worden... Ik wil zo'n 24/26 inch, iemand daarvoor tips dan?? Of goede/goedkopere sites? Ik heb graag hulp ;)
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In de doos van de LG zat een VGA- en DVI-kabel.
    Ik kan 2 apparaten Mac (DVI) en Laptop (VGA) tegelijk op de LG aansluiten , schakelen tussen beide gaat met de Source-knop.
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt ook mini-displayport naar HDMI, dus das ook wel nice. Al eindig je dan met een female HDMI poort, dus moet je nog een male2male HDMI stekkert fixen (logisch natuurlijk).
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, ligt er dus maar net aan welke aansluiting ik heb... Zo'n kabeltje kost geloof ik, met korting in Apple-store, 25 euro...?

    Iemand tips over de schermen?
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Waar kan ik zien op mijn Mac vanaf welke datum ik heb? Ik wil namelijk zo'n AppleProtect dingetje kopen :)
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt je bon toch nog wel? :)
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Luiheid 8)

    Edit: Oh pas in 2010 Januari hoef ik hem pas aan te schaffen...Duur grapje :eek:
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet Apple Care in het eerste jaar van aanschaf kopen. Daarna kun je dit niet meer doen!
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat veel mensen niet weten echter is dat randapparatuur ook onder de Apple Care 'ondersteuning' valt. Bijvoorbeeld Cinema Displays (direct bij aanschaf), Airport Express/Extremes (binnen 2 jaar), superdrive, Official Apple geheugen.
    Naast natuurlijk telefonische ondersteuning, wereldwijde dekking en het is overdraagbaar bij verkoop van je Mac.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Garantie dus :+
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  19. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Muziek zetten op Ipod Shuffle

    Hallo,
    Mijn buurman heeft een ipod shuffle gekocht en ik weet dat je muziek moet overzetten via I-tunes, alleen weeti k niet hoe.

    Misschien is het best stom maar kan iemand misschien een gedetailleerde beschrijving hier posten/ mailen of iets dergelijks naar mij zodat ik het hem kan uitleggen.

    Alvast bedankt,
    michel
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigen initiatief: klik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina