Brütal Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 9 nov 2008.

1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Tuurlijk wel! Al vanaf release :)

Maar ik dacht jij op de DLC doelde :+

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, doel ik ook. Maar ik dacht dat jij de DLC niet boeiend vond omdat je het spel niet had. Mij boeit die multiplayer niet zo. :eek:

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Multiplayer is leuk hoor, als je iig gaat voor die 50 wins :)

Maar WTF €5 voor 2 maps die je wss toch nooit tegenkomt omdat de ranked maches random maps geven en niemand bovenstaande maps koopt...

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Mij boeien die maps ook niet omdat die multiplayer me inderdaad niet zo boeit.

En ook omdat (wat Pepzi al zei) ze nogal overpriced zijn ;)

5. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Net het spel uitgespeeld. Het verhaal was grotendeels te raden, behalve het einde dan. Desalniettemin is het verhaal fucking episch, gewoon de hele sfeer qua Metal. bomen met uitlaatpijpen als takken, DUDE. Nu ff een mob-up doen qua single-player achieves en daarna over naar multiplayer

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Het design van Drowning Doom is echt fenomenaal! _O_ En toen dat nummer Mr. Crowley van Ozzy werd ingezet bij die GIGANTISCHE plot-twist, woow, wat een effect heeft dat.

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Was inderdaad een fenomenaal filmpje :)

Ik krijg btw de laatste stage battle niet gehaald :'-(

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe weet je dat het de laatste is? :+ Waar ben je?

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Omdat ik dat gewoon weet :+

Ik ben op het einde :9 Niet lezen als je geen spoilers wilt ;)

Ik ben nu bij de Stage Battle tegen Doviculus

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm uitgespeeld, dus geen spoilers voor mij. ;)

Maar goed, wat jij moet doen:

Bouw eerst een groep van een Headbanger en zo'n healer en stuur die op een Fan Geyser af. Zo snel mogelijk. Met zo min mogelijk units zo veel mogelijk geisers vrij maken. Dan vlieg je er heen, doe je solo etc. Dan moet je snel genoeg een leger van Headbangers, Archers, Healers, zo'n turret auto (of twee) bouwen, alle upgrades doen en dan die enorme auto bouwen. Ken al die namen niet uit m'n hoofd. 8) Je gaat zelf die auto besturen en sloop je zoveel mogelijk vijandige troepen, vervolgens val je alle torens / gebouwen aan die de vijand heeft. Maak veel gebruik van je Stonehenge Assault! Zorg dat er altijd healers zijn en ook die katapult-auto o.i.d. is erg sterk.

11. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Wat ook kan helpen zijn de Razorchicks, dat zijn de enige allies die ik gebruikt heb in die battle.*)

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Alleen maar? 8)

Ik weet wel dat ze verdomde sterk zijn, wordt altijd afgeschoten als ik in m'n eentje tegenkom. :{

13. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Ja serieus, Op een gegeven moment kwam ik bij een moeilijke stage-battle( voor mensen die het uitgespeeld hebben, klik spoiler)
    Ophelia voor de 1e keer
    . Hier spawnde ik direct 4 troops Razorchiks, stage aanvallen. Toen ze dood waren 5 troops Razorchicks en weer aanvallen toen had ik hem gehaald. Enige wat ik deed was FACEMELTEEEEEEER:thumbs:

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, Facemelter doe ik ook veel. En die met die Zeppelin is ook wel goed.

Verder heb ik één ding te zeggen:

DECAPITATION!!!! :+

15. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
  16. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gisteren uitgespeeld. Ik wou nog ff snel een gevecht tegen een baas spelen en dat bleek opeens al het eindgevecht te zijn.
    Ook al ben ik een fan van spellen van Tim Schafer (Day of the Tentacle, Full Throttle, Grim Fandango) en een metal fan toch vind ik het spel erg tegenvallen.
    Het design van het spel en de soundtrack vind ik geweldig maar het spel is veel te kort en de gameplay is ook niet zo bijzonder. Het 'hack and slash' gebeuren is wel heel erg simpel (weinig moves) en het RTS stuk is rommelig en onoverzichtelijk.
    Ik heb me wel vermaakt met het spel, vooral door de leuke verhallijn en karakters, maar ik had er veel meer van verwacht.

17. Ashavan

Ashavan Guest

vandaag dan de volledige versie gekocht. Heb de Metalheade's bevrijd en moet naar die Masterkiller ofzo. Doe ik mogguh wel. Erg goed spel en de eerste die muziek gebruikt die ik kan uit staan :D

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Voor de mensen die maar niet genoeg krijgen van de soundtrack, op bepaalde 'piraten' websites is er iemand zo aardig geweest alle nummers te verzamelen. :)

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb vanochtend ook DECAPITATIOOOOOOOON gehaald. Damn, wat een brüüt einde! Zoals al zo velen hebben gezegd was het wel een beetje kort, ik ga nu nog wel proberen alle draken en legends te unlocken, en misschien over een tijdje nog eens op de moeilijkste stand uitspelen. Want ja, de korte tijd die het duurde was dan wel legendarisch.

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb hem gisteren ook eindelijk gehaald!

Inderdaad een geweldig einde _O_

Al met al een super ervaring die net niet op nummer 1 bij mij komt. Nu nog 100% halen en dan op Brutal spelen :)

Deel Deze Pagina