DJ Hero

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mei 2009.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb het spel nog niet heel erg veel gespeeld maar online kwam ik een nummer tegen die mij wel aansprak. Het nummer begint heel langzaam met wat crossfade en scratches,, daarna een stop en de DJ geeft dan aan "okay, now a little bit faster" en je krijgt hetzelfde maar dan iets sneller. Het gaat van simpele hiphop tot supervette drum 'n bass en zelfs wat hardcore.

    Iemand die weet welk nummer dat is?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dulle zal het wel weten, maar ik heb die nog niet gespeeld. Hij zit dus in een van de laatste 4 setlists.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Noisa Groundhog. De Dragonforce van DJ Hero. :9

    [yt]G9m4Woo_N2M[/yt]

    Had net 2,5 ster op Expert gehaald bij deze 8)
     
  4. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    KEROL !

    Dat trek ik echt niet hoor. Medium red ik nog wel maar verder...
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Jesus! Die gast gebruikt stiekem gewoon cheats! :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat zal dezelfde Auto Play zijn die je ziet als je een nummer met gitaar speelt. ;)
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    lol ik deed net 2 nummers op hard en expert en heb er gelijk 7 achievements bij! Gaat lekker hard zo! Ik ben blij dat de meeste achievements wel haalbaar zijn bij deze game. :+
     
  8. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    En die nummers waren wel te doen? Op medium heb ik al moeite genoeg haha. Morgenochtend als ik een beetje uitgerust ben eens proberen weer. :)

    Het is niet echt bevorderlijk voor je DJ Hero prestaties als je al aardig gaar ben(lees: half ziek, en nee, geen mexicaanse griep =()

    Hoop dat het bij mij ook waar is dat oefening baart kunst :)
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De grandmaster flash presents lijst heeft een nummer genaamd boom/tap waar je als easy speler zelfs makkelijk de hard/expert achievements kan halen.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat is inderdaad zo'n beetje de makkelijkste uit de lijst. Ook de DJ Yoda setlist is niet geweldig moeilijk.
     
  11. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Achievements zijn een stuk makkelijk dan de Guitar Hero's, heb na 2 uur spelen al 130 GS gehaald.

    Ik zag er een beetje tegenop in het begin (drummen bij Guitar Hero kon ik maar niet in komen) maar kon er erg makkelijk mee om na de tutorial. Ben ook maar alvast op Expert begonnen, failen kun je blijkbaar niet dus dat maakt het allemaal wat beter te doen.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    De game is voor Guitar Hero ervarenden veel makkelijker dan voor nieuwe speler natuurlijk. Ik vind het op momenten toch wel wat overweldigend wat een hoeveelheid dingen tegelijkertijd op je af komen.
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik bedoelde "Beats and Pieces". Echt het beste nummer van het spel, zo vet om te doen. Noisa Groundhog is ws. de enige waar ik moeite voor moet doen om op hard 5 sterren te halen, expert is iets te hoog gegrepen.

    [yt]LAg64d5ZWbE[/yt]

    Vanaf 1.49 begint de pret pas.

    Enne ik kwam er net pas achter als je Euphoria gebruikt je helemaal geen crossfader hoeft te gebruiken, dat gaat automatisch. Volgens mij zeggen ze dat niet eens in de tutorials (of ik moet niet opgelet hebben). :9
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh ja, daar wordt inderdaad 'now a little bit faster' gezegd. Ik dacht dus eerst aan die DJ in Groundhog die je de hele tijd aan het pesten is (op het laatste dringt ie er op aan dat je moet quitten. :mad:). Inderdaad een erg leuk nummer om te spelen

    En dat filmpje komt me best bekend voor. :+

    In de tut wordt er inderdaad niks over gezegd, ik zag het toevallig staan tijdens een van de laadschermen.
    Daarom wacht ik ook vaak met het gebruiken van Starpower Euphoria totdat ik bij een lastig crossfader stukje kom

    zoals ik hier doe:
    [yt]sMsrqzduqOw[/yt]
    @~3:25 (in het begin van dit filmpje is toevallig dat laadscherm met die hint. :p)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik dacht al, welke sukkel neemt nou alleen het linkerkanaal op? :+

    Ik wist het trouwens ook niet van dat euphoria. Dat scheelt heel veel, denk ik :eek:
     
  16. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje laf spel, zitten er überhaupt wel echte DJ nummers in..? dance, techno..?!
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou. :mad:
    Ik heb tenminste wel van mijn fout geleerd, en de rest in stereo opgenomen. :+

    Best vreemd dat ze vergeten zoiets belangrijks te vermelden in de tutorial.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Echte DJ nummers? Zitten genoeg echte DJ's in, hoor. Ik noem maar een Grandmaster Flash, DJ Yoda, DJ Shadow en Jazzy Jeff of Daft Punk. ;)
     
  19. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een echte DJ? :+ Beetje breed begrip vind je niet.

    Die euphoria is dus erg handig bij van die lastige stukken. Ga het morgenochtend weer met frisse moed spelen :thumbs:
     
  20. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik aan DJ denk, denk ik aan Paul Elstak, Armin van Buuren, Tiësto enz, en niet zo iets als 2pac, 50cent of Foo Fighters.. :)
     

Deel Deze Pagina