Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hebben ze dit gedaan dan, want ik dacht dat party-chat los staat van het spel zelf, omdat het is geintegreerd in Xbox live en niet in CoD 6.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Meestal als je met 8 man inde party is het toch fucking druk. Iedereen praat door elkaar en shit en je kan je moeilijk concentreren als je de laatste bent tijdens S&D.

    Duke Jay,

    Ik zou het niet weten maar het is bewezen door een paar gasten die het spel speelden.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ze zullen wel samengewerkt hebben met Microsoft op dat punt gok ik dan.:)
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    25 killstreak video


    Ik ben bezorgd over de recoil op LMG's. Ik heb nu al een hekel aan die mensen die een hele LMG leeg sprayen op de positie waar ik zit maar nu hebben ze zelfs 0 recoil lijkt wel. (Hip spray tijd)
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Lijkt wel alsof geen elk wapen recoil heeft :confused:
     
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    In de video zie ik toch wel duidelijk recoil, je ziet het wapen naar rechts schieten.
     
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja, maar toch maak ik me dan zorgen over LMG's (Ofja, SMG's ook.. Stel je voor een MP5 zonder recoil dan heb je nog meer van die hip spray idioten die je nu al hebt)
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je dan, dat mensen gaan snipen met een SMG? Volgensmij is dat beetje the point of een SMG. ;)
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    M16 heeft weer 3x burst en de FN FAL lijkt op de M1A1 uit WaW. :D
     
  10. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Dus FAMAS = M16? :{
     
  11. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach het komt vast wel goed, ik moet me er niet te druk om maken.:+
    Kan niet wachten om weer mensen van mijlenver horen aankomen met mijn Surround Headset.}:]
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vind je dat echt lekker spelen? Ik heb hier ook zo'n sharkoon X-tatic 5.1 headset liggen maar ik vind het maar een onding. Hoor alles veel beter als het gewoon via m'n versterker en m'n speakers gaat. Ik hoor dan voor m'n gevoel vooral veel preciezer WAAR het geluid vandaan komt.
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ah dus WD leeft nog, kan me die clanmatch tegen jullie op Vacant nog wel herinneren van zo lang geleden.

    Ik met mijn lieve shotgun ook.. :+ (We waren toen nog 'Lord' volgens mij zelfs)

    Ja ik maak me ook niet druk (Ofja, 1 bolt action sniper waarschijnlijk?) en toch binnenkort eens zo'n nieuw headsetje aanschaffen :)
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was onze laatste, en misschien wel mooiste match. Ik deed in eerste instantie niet mee, we kwamen 2 - 0 achter. Toen viel de connectie van één van onze spelers weg, en joinde ik, haalde eerste twee matches 16 - 2, en 13 -1 (zoiets), was het 2 - 2. Toen haalde Sifu de 2 - 3 binnen met ook een soort van 13-2 laatste map. WD was comeback team.

    Ohnee, dat was tegen uP, maar dat was toch weer van Lord? Ingewikkeld. :+ Kan me die shotgun van je in ieder geval nog wel herinneren, je had sommige teamgenoten moeten horen schelden.

    WD bestaat niet meer, de oudere members Hills en Sifu spelen niet meer heel veel. Hills was sowieso aan het einde al erg druk met zijn baan.
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Kan me best voorstellen dat er veel gescholden werd toen ik in me eentje nog heel het WD team wist uit te schakelen met wat vaak word beschouwd als een crap wapen (Auto-shotty ftw!) \o/

    uP bestaat ook al lang niet meer, groot deel zit nu bij eStyle en ik wacht op het moment wel met een clan voor MW2, want zit op het moment vaker op Halo 3 dan op CoD 4 :)
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er alleen maar midnight launch voor Modern Warfare 2 is in Breda en Eindhoven. :mad:
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  18. Kokkio

    Kokkio De Kok der Kokken

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    @ die MP stream zit inderdaad wel bizar weinig recoil. Althans in het wapen dat hij gebruikt.

    Oh en veel mensen zeggen dat er zooo weinig perks zijn. Maar dat valt ook wel mee. Volgens mij zijn er 7 echt 'weg'. En zijn er 6-7 nieuwe. Ik hoop natuurlijk nog wel dat we er meer kunnen unlocken door prestige oid.

    Het kan zijn dat er fouten tussen zitten.
    Perks set 1
    Bomb Squad = is er nog
    C4 x 2 = equipment geworden
    Claymore x 2 = equipment geworden
    RPG-7 x 2 = wapen geworden
    Special Grenades x 3 = weg?
    Frag x 3 = weg
    Bandolier = attachment geworden

    Perks set 2
    Juggernaut = weg?
    Sleight of Hand = is er nog
    Stopping power = is er nog
    UAV Jammer = is er nog?
    Sonic Boom = is er nog?
    Double Tap = weg?
    Overkill = is er nog

    Perks set 3
    Extreme conditioning = is er nog
    Steady Aim = is er nog
    Last Stand = is er nog
    Deep Impact = weg?
    Dead Silence = is er nog
    Iron Lungs = weg?
    Eavesdrop = weg?
    Martyrdom = deathstreak?
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Die nuke streak is echt kansloos. Hoevaak heb ik bij een level wel niet 25+ gehad door te campen? Nee, campen is niet voor n00bs want dat gebeurt in een echte oorlog ook. Anyway, als je dus een airstrike neemt, een helikopter en die nuke dan ben je al klaar
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina