Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 25 kills 1 death snap je hem nu? Als je tegen mij speelt ga je echt geen 25 kills en 1 death halen ook niet tegen andere spelers.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    En volgens mij kan die nuke wel 'ontwijken' als je ergens in een gebouw zit. Want als je zelf de nuke gebruikt en je gaat ergens in dan ga je niet dood maar als je buiten staat wel.

    Al is het in het echt dat iedereen dood is 100% 8)
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snappen ze heus wel hoor. Delphiki en Chrizzle zijn gewoon goede spelers, die halen dat vaak genoeg in TD. Ze zeggen ook niet dat ze dat ELKE match halen, dus wat spelen tegen jou er nou weer mee te maken heeft.

    Daarnaast is het sowieso wel een auto-win als je een 25 kill-streak hebt, dus ik zit er niet echt mee. :)
     
  4. Ik denk niet dat je dit legit kunt halen want je moet wel een x dood ookal camp je 4 life.
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Oh je kan in de toekomst kijken? 8) Af en toe heb ik wel een killstreak van 25. Niet dat dat zovaak gebeurt, maar het gebeurt.
     
  6. TruthDoesn'tLie

    TruthDoesn'tLie Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat is er zo leuk aan om de hele tijd in een hoekje te wachten tot er iemand langs komt?
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    In CoD4 heb ik anders een hele lijst met mensen uit mijn friend-list die een kill-streak boven de 30 hebben, zelf heb ik 28, zijn wij allemaal cheaters? Het kan gewoon hoor, zo ontzettend bijzonder is het niet. :+
     
  8. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nee het is meer sniperen. Om een hoekje zitten vind ik wel te kansloos.
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar geen enkele gek gaat 1 van zijn killstreak spots opgeven voor de
    nuke
    die je eens per zoveel weken misschien een keertje krijgt.
    Overigens ziet dat Airport level er vet uit!
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nee, maar als je de levels een beetje kent en weet waar je veel kills kan halen dan ga ik mn killstreak wel f snel veranderen naar dat ding.
     
  11. TruthDoesn'tLie

    TruthDoesn'tLie Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het ook met een Care Package krijgen. De kans is klein, maar het kan.
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Lijkt me sterk dat je een nuke kunt krijgen uit een care package, stel je voor :

    - Team A wordt hard ingemaakt maar 1 van hun krijgt een killstreak en heeft de care package. Hij krijgt de tactical nuke uit de care package en het spel eindigt met een volledig onterechte win voor team A.

    Zoiezo word 20+ killstreaks easy voortaan, omdat je nu veel meer manieren hebt om hoger te komen (AC-130)
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Lamee. Zag net zo'n live stream te kijken. Volgens mij ben je verplicht om in de game chat te zitten, anders wordt je ge auto kicked uit de game... Dus je kan niet meer in je XBL party zitten :mad:
     
  14. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of die AC-130 zo chill is
    je bent kwetsbaar omdat je op dat laptopje zit, als de tegenstander uav heeft duurt het niet lang voordat je dood bent
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon de AC boven jezelf laten vliegen, dan kun je jezelf mooi beschermen:emo:
     
  16. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat je maar weer 5 custom weapon slots hebt. ze hadden er gewoon 10 of zo in moetten stoppen zodat ik echt voor alle gametypes een eigen ding kan maken. bij deel 1 moest ik ook telkens weer van alles veranderen als ik bijvoorbeeld een keertje hc wou spelen.
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, inderdaad. Gewoon een dozijn aan Custom Slots. Ook handig omdat mijn broertje ook zijn eigen wapen lay-outs heeft enzo.
     
  18. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand uit mijn Friendlist speelt MW 2 al. Argggg...:mad:
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    wat is het echte verschil tussen de UK versie en de nederlandse versie, aangezien de nederlandse versie sowieso engels is, alleen het boekje?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij alleen het boekje en misschien het hoesje. Heb net even gekeken maar mijn cod4 is ook een UK versie terwijl ik vrij zeker weet dat ik die destijds bij de FRS heb gekocht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina