DJ Hero

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mei 2009.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ligt het aan mij of loopt audio/video in al je filmpjes net niet sync?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Like i said ;)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, het was mij nog niet echt opgevallen, ook niet tijdens het opnemen (op YT heeft ook nog niemand geklaagd).

    Maar nu je het zegt... Lijkt inderdaad nét niet goed te lopen. He, er is ook altijd wel wat met mijn filmpjes. 8)

    edit: Tiesto zit er btw wel in :cool:
    # Benny Benassi - "Satisfaction" vs. Tiesto - "Elements Of Life"
     
  4. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt die wel, maar er zijn genoeg die dat niet zijn. Ze hadden ook wel Tiësto en Armin in kunnen doen. Dit zijn echte DJ's (Nr 1 & 2 van de wereld)

    EDIT:
    Er zijn meer mensen die het zelfde over denken:

    Site: http://www.djhero.net/dj-hero/dj-hero-song-list/
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Er zit wel 1 track van Tiesto in. Ze hadden inderdaad wel wat meer van die muziek erin mogen doen. Ik ben er geen fan van, maar het trekt wel meer mensen. Toch vind ik die posts die jij aanhaalt een beetje smallminded. Vooral de tweede praat alsof de game zich niet DJ Hero mag noemen omdat het deze tracks bevat.

    De definitie van een DJ is nog altijd een discjockey, iemand die plaatjes aan elkaar draait dmv verschillende technieken. En dat is precies wat er in deze game gebeurt.

    Conclusie: DJ Hero gaat wel degelijk over DJ'en, maar ze hadden er voor sommige mensen inderdaad wat meer van hun favoriete stijl in kunnen stoppen.
     
  6. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja okey, als je een beetje rond kijkt schreeuwt iedereen om meer rave/techno enzo.. Ik wou het spel ook eerst kopen toen ik de titel hoorde, maar toen ik de track list bekeek wou ik het al niet meer. Toch blijft het jammer dat er te weinig(eigenlijk niet =() house, trance & hardstyle in zit, als het er wel in zat had ik het spel wel gekocht :)
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Maar Tiësto bijvoorbeeld doet eigenlijk bijzonder weinig met draaitafels.. DJ Hero gaat gewoon meer over het mixen van nummers, niet over het produceren van compleet nieuwe nummers.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Tja, misschien nog in de vorm van meer DLC of misschien een Expansion (zoals bijvoorbeeld de Aerosmith etc. van Guitar Hero), ik zie Activision namelijk toch nog wel meerdere DJ Hero titels maken.

    Maar dan kan je nog wel nummers in elkaar mixen, dat doen Tiesto en de rest van de groep ook gewoon in clubs. Alleen zal de gameplay dan een stuk saaier worden, aangezien dingen als scratchen dan al uitgesloten zijn. Daarnaast is de huidige muziekselectie natuurlijk de slimste als je kijkt naar de markt.
     
  9. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wat was Guitar Hero.? De knopjes op de beat in drukken, even plat gezegt. Waarom is dat dan ook niet met DJ Hero..? ( met scratch enz..)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat is ook in DJ Hero? Alleen de muziekselectie is je smaak, voor de rest is het gewoon zoals je zou verwachten.

    Net trouwens eerste keer op Expert gespeeld. Gelijk 5 sterren gehaald :cool: (En 4 achievements rijker :eek:)
     
  11. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had ook wel gehoopt dat er meer trance in zou zitten (of Chuckie on een paar nummers van Fedde le Grand etc.) maar ik vind het op dit moment nog allemaal niet verkeerd behalve dan 50 en Jackon 5 (wat vind ik die numers irritant zeg :x)

    Weet iemand al wanneer de DLC van David Guetta uit gaat komen :)

    EDIT: heb het al gevonden : Een tweede downloadable content voor DJ Hero verschijnt reeds op 24 november. Het David Guetta Mix Pack 01 bevat drie remixes; You Get When Love Takes Over feat Kelly Rowland, Sexy Chick (Het is toch Sexy Bitch) feat Akon en On The Dance Floor feat will.i.am en apl.de.ap (Black Eyed Peas). Een prijs voor het pakket is nog niet beslist
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar dat geeft een verkeerd beeld vind. Je ziet altijd alleen maar de ontevreden mensen schreeuwen.
    Terwijl het grootste deel hartstikke tevreden is met de tracklist, en die hebben dus geen reden om te gaan schreeuwen. :p

    Sterker nog; ik zou die soorten muziek wat je noemt juist niet willen. Lijkt me niet leuk om te spelen.

    @Topgear: Die van 50 vind ik ook minder, maar met die van Jackson 5 is niks mis.

    Dit is eentje wat ik tot nu toe de minst leuke vind om te spelen:
    [yt]tZVEYBF3es8[/yt]
     
  13. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Dulle ik vind dat stemmetje zo irritant als ik aan het spelen ben (beetje schel/scherp)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net even gekeken naar mijn resterende achievements (kon het niet laten. :mad:), en... 1000/1000 wordt dus onmogelijk. :+

     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Vergeet je niet dat de game niet eens een week uit is? :lol:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, hoezo?
     
  17. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er enkel tiesto crap in had gezeten had ik de game niet eens gekocht. De hele tijd plaatsen aan elkaar mixen met veel strings.... Nee sorry.

    De keuze om Grandmaster Flash host van de game te laten zijn is het meest op zijn plaats. Hij was de eerste DJ die ging mixen en scratchen. Dat is een echte DJ. Met 2 records een compleet nieuwe mix maken.

    Maar ach, het is ook wel dat het je smaak muziek moet zijn. Ik vind Guitar Hero ook tof, maar niet zo tof als DJ Hero, dat is gewoon mijn muziek.

    Zodra trance hero komt haak ik af ;-)

    En die Sexy Bitch DLC wil ik trouwens ook graag hehe. Vet nummer(meer dance, dus doelgroep verbredend)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Woei, online ging het best goed. ~25 nummers gespeeld en 24 gewonnen.

    [​IMG]

    :cool: (na Noisia - Groundhog)
    Er bestaan dus gelukkig nog sportieve mensen, want ik ben alweer een aantal quitters tegengekomen.
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Net zoals bij elk tof spel doe ik er alles aan om het zo snel mogelijk te krijgen. Dus wat spellen verkocht, hopelijk kan ik hem volgende week kopen :+
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb na de eerste keer ook alle potjes gewonnen, alleen gisteren nog verloren van een gozer die op hard alles 5* had en op Expert alleen de vinyl setlist nog moest 5*.

    Edit: Dulle, een keer wat potjes spelen?
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009

Deel Deze Pagina