Speel dit spel nog steeds bijna elke dag met Phalanx05 en het is ff zoeken naar een goede server maar als je die eenmaal hebt is het ook echt een heel leuk spel! tenzij je tegen AoW gasten moet die in een chopper zitten
nee, gewoon 50 mensen geloof ik hoor. dus misschien heb je er eentje dubbel geknifed. of niet goed geteld
Sommige gasten zijn ook echt TE goed in die klote choppers! Ik kan er alleen mee vliegen maar raak maar weinig
Iemand samen met mij even die achievement halen van dat je 1 round met een vriend moet spelen??? Voeg me maar toe.
Ik moest die op mijn vorige tag steeds. Kwam uiteindelijk op 44 uit. Met Bad Company twee hoop ik dat die achievement er weer in zit. Wel ik niet hoop terug te zien zijn al die verzamel wapen achievements. Echt te erg.
Ja, maar in de MP is het bijna onmogelijk. Heb nog niet een iemand gezien met 1000/1000. Al helemaal niet hier op XBW.
Je moet mij ff vertellen waar ik die achievement kan vinden voor het verzamelen van wapens in MP. 975/1000 in deze game is echt makkelijk te doen hoor, de enigste die moeilijk is is de 'I Am Bad Company' achievement maar die hebben ook al genoeg mensen.
Nee 'I Am Bad Company' is waarbij je alle awards moet halen, en sommige daarvan zijn echt moeilijk te halen. 10.002 kills is Beans Bullets Bandages.