Ik ben niet door omdat ik geen wedstrijd heb gespeeld niet op de deadline gelet. En vaak waren mijn tegenspelers niet online toen ik wel online was. Maar katti je ging toch vandaag een ander nieuw toernooi beginnen?
Heel poule G ligt plotseling uitelkaar, het is egt ongelooflijk maar ja @ mk katti ja ik doe wel mee bij een volgend toernooi ,maar dan speel ik alleen nog maar als jij ook online bent en dan kom ik je party en dan vertel ik prcies de stand live via de chat mij zullen ze niet meer hebben met dit 'spelletje'
katti, ik heb je bericht op XBL ontvangen, en heb Berelor ook al een aantal dagen geleden een friend request gestuurd, hij heeft het alleen nog niet geaccepteerd. Ik hoop dat hij dit nog doet.
ja,jorrit, het is soms erg lastig. Ik doe mn best om iedereen up2date te houden dmv pm-tjes. Maar het is en blijft een kwestie van sportiviteit om je toernooi af te maken !
Mitzziejj, heb je een friend request gestuurd, dus wil je die even accepteren.. wil namelijk even de wedstrijd doen..
Heb last gehad met mijn internet, heb echter wel geen friend request gekregen hoor? Vandaag of morgen match spelen?
Morgen kan ik alleen in de avond, vanavond kan denk ik ook wel. Maar heb je geen friend request gekregen? Want bij mij staat nog Friend Request Pending..