[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Afgelopen week heb ik 'm uitgespeeld, en wat een ontzettend gave game zeg! _O_ Vanaf het begin wordt je in het verhaal gezogen, en zonder dat je er erg in hebt zie je dat het plotseling vier uur 's nachts is. :+ Grafisch is het natuurlijk helemaal een lust voor het oog, alleen vind ik het jammer dat je op een aantal momenten geen tijd hebt om even rustig rond te kijken. De hoogwaardige geluidseffecten dragen ook zeer veel bij aan de beleving van het spel. Het enige minpuntje vind ik af en toe de besturing, en dan met name het cover-systeem. Soms gaat ie niet in cover, of rol je van een richel af ipv dat ie cover zoekt. Ondanks dat vind ik het persoonlijk het beste spel wat ik op de afgelopen twee generaties consoles heb gespeeld!
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dar vind ik juist wel gaaf, meerdere keren vast gezeten, maar tot nu toe elke keer gewoon uitgekomen en dan achteraf gedacht 'shit natuurlijk'.

    hoofdstuk 16 ben ik nu, ongelooflijk dit spel....episch, meeslepend, grappig en grafisch/animatietechnisch ongeevenaard.

    Voor mij het beste spel van deze gen, misschien zelfs wel van alle gens.

    _O_
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Soms is het wel gaaf, maar ik ben er ook al een aantal keer behoorlijk aan dood gegaan. :+
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Watje :+ Ik ben ook daardoor een aantal keren dood gegaan overigens. Maar dat is toch wel chill. Ik vind het niet eens erg om het soms niet direct te weten, dan kan ik nog wat langer in de prachtige wereld rondlopen.

    Maar deze game, deze game is absurd goed gewoon. Ik heb gewoon helemaal niets om over te zeiken, het enige is misschien dat ik graag wat langer zou willen spelen om hem uit te spelen. Maar goed, al was het 20 uur dan had ik er nog geen genoeg van. Het zegt ook veel over de game, ik heb weleens games uitgespeeld dat ik echt zoiets had van:"komt er nog een eind aan of niet" en dat is ook niet helemaal de bedoeling volgens mij.

    Ik ben nu ook bij chapter 16, ik had hem op normal staan maar het gaat iets te snel. Net 5 uur gespeeld en ik hoef nog maar 10 chapters volgens mij. Dus hij gaat als ik klaar ben gelijk op een hogere moeilijkheidsgraad en dan speel ik hem nog een keer uit. Dat heb ik niet zo snel met een game.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik zet alle spellen waar ik lang van wil genieten altijd op Hard. Dan maar een paar keer extra dood maar iig langere gameplay. Tweede keer is toch altijd minder spannend.

    Tis trouwens dubbel xp weekend met uc2

    Leuke aan de mp is ook dat de meeste mensen nog helemaal niet zo goed zijn, kan ik tenminste een beetje meekomen :+
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    De MP heeft een update gekregen , iemand al gespeeld ?

    Ik lees trouwens veel goeie reacties op internet over de update , schijnt nu veel sneller mensen te vinden enzo, ben benieuwd

    Ik ga vanavond is echt aan de MP beginnen :)
     
  7. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens nog wel een vraag voor de mensen die de game ook hebben doorgewerkt: SPOILERS!

    Wat is nu precies de functie van de tempel waar je ingaat na de eerste keer dat je in dat Tibetaans dorpje bent aangekomen? Dus de eerste keer dat je met Tenzin op pad bent, de tempel met al die tandwielen en dergelijke.
    Ik snap eigenlijk nog altijd niet waarom Schäfer nou precies wilde dat Nate er naartoe ging?! Oke, je komt erachter dat Schäfer een ex SS'er is en dat ie z'n eigen mannen heeft gedood, en je komt de "Yeti's" voor het eerst tegen. Maar toch, waarvoor dient dat stuk nou eigenlijk verhaal-technisch gezien...

    Iemand een idee?
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en speciaal halloween acties,dubbel geld en en nog vanalles.
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Dat het niet gaat om het geld maar de macht die verkregen kan worden, dat zelfs hij een ex sser dat snapte en zn eigen mannen neerschiet.
     
  10. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik weer hoor. Op crushing uitgespeeld en dat ziet het spel ook, maar geen trophy?
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je de laatste chapter ook echt als laatste uitgespeeld op crushing? Ik las dat je alle chapters in willekeurige volgorde kan uitspelen behalve de laatste, anders krijg je geen trophy. Weet het echter niet 100% zeker. :eek:
     
  12. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik in het chapter keuze menu kijk, dan staat er bij alle chapters completed on Crushing en zelfs bij de medals staat er een vinkje achter charted - Crushing.
     
  13. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Credits rollen nu voorbij.
    Jezus, wat een epische game is dit!!

    Beste game op de PS3 na MGS4!!
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik alleen kut vind is dat je na elke match weer een nieuwe match moet zoeken , haalt de drive er een beetje uit vind ik
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Maakt me niet uit. Het zoeken gaat best snel en dan kan ik even genieten van de epische muziek :) Alles klopt aan dit spel.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    shit uitgespeeld......

    wat een spel. Echt veruit de beste sp die ik in mijn hele leven heb gespeeld. Op hard was trouwens goed te doen. Ik heb van alles en nog wat gekocht maar hoe zit het met de tweaks tov de trophies? Want ik heb de 'kill enemies with one shot' trophy. Maar dan wordt crushing wel erg gemakkelijk :+

    en wat zijn al die wapens die je in de sp store kan kopen? Kom je die dan later in de game tegen of?

    Mbt het einde:

    Beeeeetje teleurgesteld mbt het eindgevecht. Alles speelt als een film en dan krijg je een eindbaas a la mgs 1 voorgeschotend. Houdt me ook een beetje om er op Crushing aan te beginnen. Want het hele spel was op Hard prima te doen maar meneer de eindbaas kostte me toch zeker een keer a 8-10
     
  17. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Je kan die Tweaks en bonussen niet gebruiken op een moeilijkheidsgraad die je nog niet hebt uitgespeeld. Dus je zult Crushing gewoon op je eigen kracht moeten halen.

    Eindbaas was inderdaad een beetje out of tune.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus ? ik had hem in 1 keer, ik ging alleen maar rondrennen als een gek , en steeds ff stoppen om hem dan te schieten , en op die "dingen" en zo bleef ik een minuutje of 10 doorgaan en toen haalde ik hem in 1 keer
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik moet de game binnenkort echt verder spelen, maar er is de laatste tijd zoveel te doen.

    IK heb overigens wel de soundtrack van de game gedownload, wat is die toch geweldig.

    Vooral Reunion en The City's Secret met die Erhu, dat is imo het mooiste instrument op aarde qua geluid. _O_
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeg hem staan op nieuwsgroepen , ook maar is binnehalen :)
     

Deel Deze Pagina