Ik heb hem besteld voor (nu) de PC op CdWOW, zou ik dan ook de UK versie krijgen? maakt toch niet zoveel uit boeiend
Maakt niet uit als je dood bent je kan nog gewoon verder gaan met je streak in de AC-130 totdat het is verlopen.
Hoezo ? Je werkt hard om die 11 kill streak te halen en dan mag je van mij gewoon je streak afmaken hoor. Anders heb je er helemaal niks aan.
Boeiend. Ik heb zo veel gasten in mijn friendlist waar ik totaal niks mee heb en waar ik nooit mee praat of game. Als ik een van hen Modern Warfare 2 zou zien spelen, krijgt ie gewoon een File Complaint.
Hier nog bewijs dat je niet in Private Chat kan: Je kan alleen in een Party zitten als je Team Deathmatch speelt. \o/
Dat is eigenlijk wel pro aangezien de M16 waarschijnlijk een van de slechste wapens is in HC Lol dit zegt al genoeg. Lekker Core met je M16 blijven spelen dus!!
Wie zegt dat hij online speelt? Hij speelt Single Player, hij heeft al aardig wat achievements unlocked.
Nou, dan praat ik lekker in het Nederlands tussen al die engelsen. Niemand die er iets van verstaat. Oftewel: Lekker veel nut heeft dit