Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stylee42

    Stylee42 Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zo vervelend omdat ik zo snel mogelijk wil gamen, ik houw me moeilijk tegen:)
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Je hebt mij niet horen zeggen dat je vervelend bent hoor! ;)

    Maar als je nog wat te vragen hebt, PM me dan maar. Want hier gaat het om de game ;)
     
  3. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    /en nu weer graag ontopic misschien? :)

    Ok, dat dansen (alleen) met die meid lukt me wel (waarna je op het toilet stampertje speelt), maar linedance schijn ik niet te snappen, hoe werkt dat precies? In het begin tonen ze je de bewegingen die je moet maken. Als je controler trilt doe je dan wat fout, want op een gegeven moment maak ik teveel fouten en is het linedancen weer voorbij...

    Moet ik eerst weer wippen na het dansen :lol: voordat ik het linedancen weer kan proberen... Iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Linedancen? Je bedoelt de 'Bus Stop' waar Luis met mensen gaat dansen? Gewoon op het moment het gene indrukken wat op je beeld komt. Dus meestal eerst naar links met je linkerstick, dan rechts, dan boven, beneden, X, B enzovoorts.
     
  5. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben mn gouden uzi kwijtgeraakt... Kun je die nog ergens op pikken? Want een gouden wapen is zeker bling.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Even vraag herhalen want die was nu 2 pagina's terug gevallen.


    :+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Armando of Henrique bellen, weet niet wie van de 2 guns verkoopt maar die hebben dan ook een gouden Uzi voor je.

    Volgens mij kan je die voertuigen dan opslaan, zodra je die missie hebt voltooid ga je gewoon meteen verder waar je gebleven was. Je zal dus niet terug in de tijd worden gegooid. Wat wel weer nep is gedaan is dat je die filmpjes dan niet kan zien als je een missie opnieuw doet. Ik wou weer alles bekijken van Yusuf. :mad:
     
  8. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke nog even een paar vragen, spoilers!!!!!
    Ik ben nou bij die missie in je eigen nachtclub, dat tony daar zit samen met die vince en volgens mij Rocco? Maar wie waren dat ook alweer? Ik herriner ze echt niet:+ En voor wie werkten ze?

    En het zelfde verhaal voor die Mori, die heb ik nou weggewerkt maar waar kwam die ook alweer vandaan? Was die gewoon een keer in maisonettes?

    en die Gracie die je terug moet kopen voor die diamanten, dat is toch dat vrouwtje dat Nico Bellic in GTA4 moet ontvoeren enzo? Ik zag hem wel bij die diamantenoverdracht staan maar ik weet het niet zeker...?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    1
    Die twee gasten werken voor de Ancelloti's, de vader van Gracie dus. Tony was geld aan hun schuldig en je moest daarom helpen met een aantal dingen om die schuld weg te werken.

    2
    Tony had ook een schuld bij Mori ( Broer van Brucie ), die moest je ook helpen om de schuld weg te werken.

    3
    Dat is inderdaad de Gracie die je moest ontvoeren in IV.
     
  10. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks:D Ik vind die toevoeging van de prachutes opzich wel leuk, maar vind dat ze er wel een beetje bij overdrijven. Nou moet je opeens bij een stuk of 4 missies je parachute gebruiken. Ook vind ik dat er veel missies inzitten waarbij je een helikopter moet vliegen.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het was mij inderdaad ook al opgevallen dat je heel erg vaak even naar een helipad moet rijden. Maarja, aan de andere kant vind ik het minder serieuze van BOGT leuker dan het originele GTA4 :)

    Die Yusuf is echt een baas. Dat gesprek in de auto dat hij gaat vertellen wat je nu weer gaat jatten; Louis; "What do you want. The Statue of Liberty in your backyard"? Yusuf; "No. That'll have to wait" :+
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja Yusuf is inderdaad erg grappig.

    Ook vind ik de kleine verwijzingen naar GTAIV wel leuk gedaan.
    Zoals die Gracy die stoned verteld haar auto te gaan verkopen etc..

    Zijn al die kleine details die GTA altijd zo vet maken!
     
  13. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat gta V echt naar vice city want je hoort die yussuf ook praten dat hij naar vice city is gevlogen..
    Wat is die rolls royce phantom trouwens vet die je krijgt:)
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Princess bubblegum op tv is echt zo grappig. :D
     
  15. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Weet iemand hoe dat nummer heet dat je hoort als je op start drukt bij tBoGT?
    Echt een relaxt chil nummer is dat:p
    Zit er nu wel over na te denken om een soundtrack te gaan aanschaffen, want damn wat zitten er een hoop toffe nieuwe nummers in:D
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    weet iemand hoeveel van die random missies er zijn? Heb er nu 4 gehad. Ook 1 leuke zo'n slet van het balkon springt haha
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe moet ik die ene missie oplossen van Bulgarin;

    In the corshair; Je hebt net een hoofd gevonden in een doos, en wordt van alle kanten door snipers beschoten. Ik snap er niks van...
     
  18. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt in deze missie beschoten door snipers van allerlei gebouwen om je heen. Telkens als er zo'n vent met z'n sniper schiet komt er een stipje op de radar te staan. Dan weet je dus ongeveer waar hij zit. Richt met je sniper door LT ingedrukt te houden en kijk in de richting waar het schot vandaan kwam en knal het mannetje neer. :D
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja dat snap ik. Maar waar kan ik het beste schuilen? Ik word namelijk gewoon de hele tijd geraakt, ook al zit ik tegen een muurtje geplakt :eek:

    Edit: Van wie was dat hoofd eigenlijk?
     
  20. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werd haast niet geraakt, gewoon rustig blijven en die mannetjes met je scope opzoeken... Dat hoofd was van de man waarvan gay tony de diamanten van heeft gekocht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina