Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ja, echt helemaal mee eens. Heb nog niet eerder met zoveel plezier off-line geracet. Vind het vaker zelfs leuker dan online!


    Nog een vraag wat gebruiken jullie als S700 auto!?? Heb nu die Reventon maar krijg het ding niet goed afgesteld.... (wil enkel eigen setups gebruiken). Zelfs de hired driver jaagt het ding continue in de vangrail in! :)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  2. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me wel even af of iemand nog die truc weet om het rempedaal van een stuurset meer weerstand te geven.
    Ik weet dat er iets was, maar kom er even niet op...
     
  3. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Spons/squash ball
     
  4. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, ik dacht eerst tennisbal, maar die heeft teveel weerstand lol :p
    eens zien wat ik hier nog heb liggen
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb er zelf een stuk schuimrubber of iets in die richting tussen gedrukt. Het werkt erg fijn moet ik zeggen :)
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    OMG!..

    heb net bij de Mercedes Owners races gewonnen op Hard met een A600 A200:D

    net zo gaaf.. haal je de SL65 in op het rechte stuk:p
     
  7. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    R8 hier. Heb nu een goede setup waarmee het onderstuur zowat maximaal afgenomen is. Resulteert voorlopig in top 1% tijden op de leaderboards en regelmatig snelste R8 in klasse S \o/
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Porsche GT2. is bijna niet in een drift te krijgen.

    - Race banden
    - TSW Velgen
    - Breedste banden
    - en dan voor de rest zelf beetje opvullen. rijdt bijna als een AWD maar is toch echt een RWD. en er zit een donders gave sound in(Twin Turbo, iedere keer zo'n pufje wanneer je gas loslaat)
     
  9. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed, die GT2 zal ik eens erbij gaan bouwen :)
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik heb deze auto ook nu in mijn R3 races maar moet zeggen super fijne wagen, optrekken als een madafacka en lekker snel :)

    Wat is je probleem met deze auto dan?
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zelfde hier, een R8 die erg fijn rijdt. Heb hem zo getuned dat er totaal geen onderstuur meer is (sjah of ik moet mijn rem 100% intrappen :9). En het overstuur gedeelte valt ook wel mee (zo goed als niet), je kan het gas vrij vroeg intrappen zonder dat hij wegslipt. Er zit toch een goede 78%/88% power (uit mijn hoofd) op de achterwielen.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik gebruik ook een max upgraded Reventon voor de R3 races, heerlijke wagen en niet normaal hoe snel hij is inderdaad. Alleen heb ik wat problemen met remmen, hij remt namelijk niet 'hard' genoeg zoals een R3 of R2 wagen dat wel kan. Heb al wel wat verandert bij Tune Setup maar tjah weet niet echt hoe ik dat het beste kan aanpakken.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Mijn probleem is dat die op de één of andere manier niet scherp instuurt... lijkt op onderstuur maar dat is het niet.... net alsof de draaicirkel te groot is. Hierdoor kan ik hem nooit met een hoge snelheid de bochten inzetten, omdat die simpel weg niet genoeg naar binnen gaat. Hij glijdt dan overigens niet weg naar buiten, vandaar dat het geen onderstuur is. Hierdoor moet ik altijd extreem afremmen.

    Trouwens wat ik ook gek vind, dat de Veyron betere getallen heeft qua: Launch en accelaratie, maar de Reventon tig x sneller weg is en de Veyron op de rechte stukken een flink stuk achter blijft! :?

    Zal ig mijn R8 en GT2 eens proberen op S, maar vind het wel jammer als ik die Reventon niet aan de praat krijg, want ding is verder idd loeisnel. Win er nog steeds races mee, mits er genoeg rechte stukken zijn.


    Even de upgrades van de Reventon:
    -reduce weight max
    -vering max
    -antirollbar voor en achter
    -banden de beste plakkers
    -voor band 1 breder
    -achter band breedst (is maar één optie)
    -verder nog lichtste velg
    -enkel 1 upgrade van het blok namelijk lichter vliegwiel

    enfin, .... daar kan het niet aan liggen dacht ik zo....
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Valt het jullie ook op dat sommige mensen niet echt handig omgaan met hun CR.

    Zo wordt er regelmatig meer geboden dan dat een auto kost in de garage.... ja zonder upgrades.
    Af en toe scoor ik een auto waarbij de upgrades meer waard opbrengen bij verkoop dan de waarde waarvoor ik hem kan kopen.

    Net nog een Porsche turbo voor 55000 gekocht.... verkoop van enkel de upgrades van de motor (motor-swap, all drive, en alle zooi op de motor: 104.000cr) Heb de rest gehouden: remmen, vering, etc. Kortom heb een auto erbij met goede upgrades en nog geld verdiend ook. :thumbs: |:-
     
  15. EnzymeX

    EnzymeX Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef om eerlijk te zijn ook niet zoveel om credits,
    ik heb er toch genoeg dus ik kijk echt niet of de ene
    auto goedkoper is dan de andere.

    (Genoeg: 2.800.000 Credits + 29.400.000 Garage Value) :)
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is voor mij iig niet genoeg..... de garage value zegt overigens niet zoveel.

    Staan namelijk een hoop auto's op mijn verlanglijstje, daarnaast ben ik veel van de 'R' wagens aan het inruilen voor de iets snellere versies..... de oude kun je helaas voor 3x niks verkopen.
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ding rijdt idd als een trein. Perfect control voor je gevoel.

    Mijn A klasse R8 is veel ongecontroleerder.
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    dat is donders leuk om te doen he?

    vind beetje auto-handelaar..

    gister een standaard Scirocco voor 1600 gekocht. nieuw kleurtje en weer op Auction house met een begin bod van 10000. buy-out op 15000 en kassa.

    het zijn kleine aantallen maar erg leuk om te doen..
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Eindelijk forza 3 gekocht, ik ga het zo spelen, alleen wat vind ik die verpakking waarbij ze de 2 discs op elkaar stapelen zo ongelofelijk irritant. De discs zijn erg moeilijk om eruit te halen, dit alles mag natuurlijk niet het plezier verpesten!
     
  20. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er dus net achter dat ik ben gebanned van Storefront.
    Had er vorige week een cartoon opgezet die een sigaret in z'n mond had maar schijnbaar is dat ook aanstootgevend.. :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina