Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat je misschien niet met je groepje mensen de team van 8 mensen kan vullen? Ook hoeft niet iedereen je gesprek te horen, en/of spreken/verstaan ze niet de taal die je spreekt.
     
  2. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je lekker wilt praten over onzin, ga je toch lekker op dashboard zitten.

    Ben blij dat iedereen nu teminste verplicht in de gamechat moet zitten. Kan je eindelijk meer overleggen.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    NIEMAND praat bij dat spel. De enige keren dat mensen praten bij shooters zoals COD, BC en Halo is wanneer ze willen zeggen dat je een "F***ing Foreigner" bent en terug moet gaan naar je eigen land. Ik heb al zoveel potjes COD4 gespeeld en er werd helemaal nooit gepraat. Deze invoering is daarom ontzettend nutteloos en gaat ook voor mij ten koste van het spel. Van de 100 potjes die je speelt wordt dit misschien in 1 of 2 potjes gebruikt.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    En meer schelden, en luisteren naar hun irritante stemmetjes!!!!
    Jep, dat word muten :)
     
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe zou dat nou komen dat niemand praat? Omdat iedereen in die schijt party chat zit.

    Weet niet hoor, maar in Halo en Battlefield communiceerde ik anders vaak genoeg met me teammates. Zo lang ze niet in schijt party zaten.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja vast, daarom praatte er ook niemand voordat die party er überhaupt was. Komt niet door alleen die party, de meeste hebben niet eens een headset of zetten hem niet op.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Alsof hun gaan doen wat jij zegt :emo:
    Dus echt niet, dit is gewoon echt nutteloos, net zoals heel wat andere dingen in het spel :)
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik online speel zet ik ook nooit m'n headset op. Ik vind dit ook echt een kutidee van IW. Ik vind het juist altijd zo geniaal als je bijvoorbeeld in een party zit met je vrienden en iemand hoort schelden omdat hij op de een of andere kutmanier dood is gegaan.

    En stel, m'n vrienden en ik gaan bijvoorbeeld S&D doen. Wij lullen gewoon altijd de grootste onzin etc, als je dat online gaat doen krijg je ook weer van die zeikers.

    Kortom, het is gewoon een kutbeslissing van IW.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Niet als je samen met 2/3 vrienden wilt spelen, en dan loopt er een Engelse of Duitser doorheen te blerren zodat je niks meer hoort. Dat ze het bij S&D zouden doen, prima. Maar bij Team Deathmatch vind ik het een beetje matig.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben het eens met Alizor. Misschien de reden dat ik de game nu niet koop. Veel beter was geweest als je gewoon niet meer in party chat kon praten als je dood bent. Dat je dus alleen kunt praten met anderen die ook dood zijn in je party. Dit slaat nergens op. Ik moet niet anderen hoeven te muten als ik ze niet wil horen.

    Nu ben je weer 'verplicht' om Engels te praten aangezien de game zich in Amerika afspeelt ><
     
  11. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Wait, What!

    Als ik in een party zit en wil S&D spelen, en andere vrienden uit de party spelen ODST ( Voorbeeld ).
    Kan ik dan geen S&D spelen?
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen Amerikanen kunnen dit doen:mad:.
    Anyway, ik vind dat dit wel een grote ''fun-factor'' van de MP weg haalt. Ik blijf erbij dat het een slechte keuze is, want zoals Cookaay zei, niemand praat in het spel. Iedereen praat zowat in de party chat, en dan halen ze die optie eruit. Dat vind ik echt gewoon zinloos.
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet waar. Bij Halo 3 praten echt genoeg mensen hoor. Ranked heeft sowieso meestal iedereen wel een headset.
    Alhoewel dat ik wel denk dat het bij Modern Warfare 2 gemiddeld lager zou liggen.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ooit gehoord van een fucking mute knop ???? IW's Robert Bowling heeft zelf gezegd dat het makkelijker is om iemand te mute. Dus nu hoef je niet meer naar zijn account te gaan om hem op mute te zetten, je kan gewoon op 1 knopje drukken en hij is voor altijd gemute. In de lobby en tijdens het potje.

    Zeikerds.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsnog blijft het kut want nu kan ik niet meer met m'n vrienden praten als zij een andere game spelen.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hangt er ook vanaf wat voor speler je bent.
    Ik kan dus geen S&D spelen als ik in een volle party zit en iedereen een ander spel speelt. Dan ben ik snel weg. Iedereen heeft het over wat anders en het is gewoon druk.

    Meestal speel ik met 3/4 man dus dat gaat wel goed.
     
  17. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Vind het echt jammer dat je niet in een partychat kunt gaan.heb er helemaal geen behoefte aan om die amerikanen te horen schreeuwen:mad:
    Veel liever met men vrienden over vanal en nog wat te spreken tijdens het gamen.Nog 10 daagjes:thumbs:
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het word alleen geblocked bij ranked
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Deze functie hadden ze er alleen in moeten laten ( ook al maakt het mij niks uit ) als je met meer dan 6 man in een Party zit.

    Je moet dan met max. zes personen in een Party zitten en met z'n zessen in een lobby naar een match zoeken. Als er dan een leaved om de andere team te joinen diconnect iedereen gewoon uit de party.

    Lijkt me een goede oplossing.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ooooo, zeg dat dan gelijk, dat speel ik toch nooit, mooi :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina