Vanaf 20u is het social district open en vanaf 21u het action district. Ik heb trouwens een Nederlandse gang aangemaakt. Als je wilt joinen, reageer dan even hier: http://eu.beta.apb.com/forums/showthread.php?t=1134
Vanavond voor het eerst maar is echt proberen dan. Al moet ik eigenlijk keihard leren voor de tentamens volgende week.. ben vandaag pas begonnen
We kunnen weer! Vergeet niet even te reageren in de thread, waarvan de link in mijn vorige post staat. Dan kan ik je toevoegen in de gang.
Volgens de screenshots Vind ik het spel ook redelijk sfeerloos helaas, het is net zo'n GTA Vice City mod van een heleboel jaren terug waar je toen online mee kon
Je moet wel je mening voor je houden of op het APB Beta Forum posten. Meningen hier posten mag niet volgens de NDA.
Zo. Eindelijk mn geheugen terug dus weer op 4GB ram. Ben m aan het downen, duurt wel 100 minuutjes.. Welke dagen konden we spelen?
Vanaf 7PM GTM, dat is 20:00uur bij ons toch? Edit: Ben bezig met character maken.. Welke wereld kiezen??
Nee hoor. RedDevil: Ben je online? Dan kan ik je een gang invite sturen. En wat is je username? Gewoon RedDevil?
RedDevilNL geloof ik.. Heb een biatch gemaakt, maar ik snap er níx van. Óf ik lag gewoon er keihard uit.. Of die game werkt nog voor geen meter.. Wat is nou precies de bedoeling? Een beetje tutorial had er wel in mogen zitten.. Allerlei geluiden zijn vertraagd/door elkaar heen.. echt heel vaag.. snap nie wat ik moet doen.
Je wordt idd een beetje in het diepe gegooid. Je moet naar het financial district en dan kun je bij een contactpersoon plegden en dan krijg je missies.
Ja heb een paar missies gedaan. Maarja en dan.. Ik wil gewoon in gevecht met andere lui enzo, heb nu 1x een missie gekregen waarbij ik iemand moest tegenhouden. Stond ik daar met mn handpistol tegenover hem met zn volautomatische gun's.. Heb nu zelf een SMG dus ben benieuwd hoe je een beetje gevecht aan kunt gaan?