Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er zijn er 5 in totaal. 2x met die meid, 2x die Franse gast en 1x een meid in de Maisonette. Vond die wel geniaal, dat einde. :lol:
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik speel deze uitbreiding onwijs rustig door. Ik neem weer eens de tijd voor GTA ipv er doorheen te rushen. Net pas voor het eerst van een gebouw afgesprongen en dat was toch wel indrukwekkend! De 15 basejump locaties zijn leuk, maar ik vind het jammer dat je ze niet snel kan herstarten als je er 1 mist. Dit haalt wederom de fun er erg af. Ook vind ik het balen dat je niet meer dan 1 parachute mee kan nemen. Nu moet je elke keer weer die gozer bellen om er 1 te kopen. Toch knap hoe Rockstar zelfs de fun elementen weet te verpesten. ;)

    Verder vind ik de missies op een enkele na niet erg speciaal. Ik zit nu over de helft van de story, maar het is nog steeds veel rij van A naar B, etc. Gelukkig zijn de personages in dit deel erg de moeite waard en blijf je doorspelen. Luis is voor mij zeker het tofste (speelbare) personage van alle GTA 4 figuren. Nico had z'n charmes, Johnny was vrij nietszeggend, maar Luis doet me veel aan CJ denken en hij heeft een uitgebreid verleden, wat het personage diepgang meegeeft. Dat hij zo'n player is en overal bij de vrouwtjes probeert te scoren is alleen maar tof!

    De Fightclub is leuk verzonnen, MAAR ik mocht niet naar binnen omdat ik wapens bij mij had. Vervolgens doe ik al mijn wapens weg en begin ik met vechten en komen er op een gegeven moment in wave 3 tegenstanders met messen en honkbalknuppels op me af! 8) LAME! Hoeveel waves zijn er eigenlijk voordat je die achievement krijgt?

    Al met al is dit een betere uitbreiding tot zover dan TLAD was.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In totaal 6 waves van elke wave 3 tegenstanders.
     
  4. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch ook een knop zodat je hun wapen afpakt? Hoe doe je dat want anders is het bijna onmogelijk te halen.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als ze je aanvallen 'A' drukken, dan buk je en dan 'X', 'Y' of 'B' om ze te slaan en af te pakken.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Welke in Maisonette bedoel je?


    @ Frangster: Op sommige hoge gebouwen ligt een parachute. Je hoeft ze dus niet steeds te kopen.;)



    Weet iemand hoeveel drug wars er zijn? Ik heb er 25 voltooid en nu gaat het weer tot de 50. Gaat het na de 50 nog verder?
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Er zitten voor zo'n uitbreiding nog flink wat missies in. Ben nu al 2 dagen eigenlijk alleen maar missies aan het doen, en ben pas op 85%. Hierna natuurlijk ook nog TLAD spelen :D
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Die missies zijn echt awesome. Vooral die ene dat je de celebrinator uit die chopper gooit en m vervolgens weer vangt. Echt over de top shit.
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan ik eigenlijk al die speciale wapens kopen die je van iedereen krijgt in de game? In de weaponsshop zijn alleen de gewone wapens te koop..
    BTW wat een ***-achievements heeft deze game. :+
     
  10. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Fiasco zou jij mij hier antwoord op kunnen geven, want zo te zien weet jij wel het een en ander van tBoGT:thumbs:
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb even voor je in het boekje gekeken, maar er staat helaas alleen bij hoe het nummer van The Lost and Damned heet. Ik ben nog even aan het rondneuzen op JoeToep want ik wil het ook wel graag weten :)
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Je kunt Armando bellen die heeft een gun-van die heeft alle nieuwe wapens;)



    @White Hawk: In het boekje staan alle nummers geloofijk. Misschien kun je er dan via youtube achterkomen.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    is deze het niet? (Jan Hammer Project Feat TQ Crocketts)



    Of deze mischien, maar dat is volgens mij al voor je op start klikt: (De titel van het nummer zelf staat er allen niet bij.)

     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is wel een heerlijke track zeg. _O_
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Thanks!
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe heet die dan? Met die jankende gitaren bedoel ik die je in het eind filmpje hoort.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteren gekocht, eventjes gespeeld maar dat hele stijltje vind ik nu al gruwelijk. Ook hoe die Luis beweegt en staat als hij in een club staat is geniaal. Ik heb ook nog The Lost and Damned liggen, nog niet gespeeld. Enig idee of het van belang is om eerst die uit te spelen?
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Die clubs zijn echt té tof! Gisteren meer dan een half uur doorgebracht met alleen maar kloten in die club! Dat champagne drinken is zo grappig! Vooral als je daarna dronken de trap af moet.... :emo:
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb net een race gedaan en de auto die ik daar voor gebruikte had nitro geïnstalleerd. Toen de race klaar was, was de nitro opeens weg. Kan je dit later nog terug erin zetten ofzo?
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had ook zo'n fles champagne gedronken, en daarna nog een stuk of 6 shotjes. Toen raakte ik bewusteloos, en werd ik op een eilandje in central park wakker 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina