Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd groen...ik heb Kabel modem met de goedkoopste router die er is..icidu Router kost 20 euro en werkt perfect kijk maar eens naar de beoordelingen :
    http://www.kieskeurig.nl/draadloze_router/icidu/11g_wireless_broadband_router/279790/

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
  3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij echt tot op zolder dus door het hele huis,dat vond ik zo opvallend.
    Hiervoor duurdere router gehad waarbij ik op de 2e etage een extender moest plaatsen om bereik op zolder te hebben!EN bij deze dus niet

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan Engenius aanraden. Ik wil in de toekomst ook alles draadloos hebben, aangezien draadloze netwerken tegenwoordig niets meer onderdoen van bedrade netwerken. Je moet echter wel het juiste spul in huis halen ;)

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb een speedtouch-modem van de KPN ( internetplusbellen ) en ik heb bijna nooit lag, tenzij van een speler die heel ver weg woont of bewust lag veroorzaakt.

Mag ik zo vrij zijn de spelers die in het Digitaalgras-toernooi mee gaan doen te waarschuwen dat de inschrijving vervroegd is naar vandaag?
    Woensdag om 23.00 uur sluit de inschrijving en donderdag start het toernooi.

6. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker eens een keer mee doen Han, lijkt me wel leuk. Ik neem aan dat er heel het jaar door toernooien zijn?

Ik zal jullie site eens doorspitten. S6 met het 1ste toernooi.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Bedankt :) We doen wel vaker toernooien, ja. We spreiden het over het hele jaar, want als je het ene na het andere toernooi doet, dan hebben de spelers het op een gegeven moment wel gezien.

8. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de er nog geen tranferupdate is heeft Twente nog Arnautovic & Elia. Net 1 seizoen Masterleague erop zitten. Barca heeft 31 miljoen geboden voor Arnautovic en Galatasaray 9 miljoen voor Elia :)

9. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer ik speel, hoe vreselijker ik de game vind. Ik vind 2008 echt vele malen leuker, en dat was al een zeer matige game.

Ik ga toch twijfelen of dat ik hem wel moet halen voor de 360, want dit is echt niks voor mij.

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dat heb ik nou ook. Er zitten teveel glitches en bugs in dit spel die ik gewoon niet kan negeren.
    Ik ben echt helemaal klaar met pes. 4x op rij een flop. Ze zullen denk ik nooit meer het ps2 niveau evenaren.
    Mijn exemplaar staat iig op marktplaats.

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Het game is goed,veel beter dan de laatste jaren.
    Offline is het terug leuke gameplay om te spelen,online al leuke toernooien gespeeld met mindere ploegen echt leuk om te doen,maar online ranked is zo slecht als iets,als je iemand tegenkomt met een rood bolletje MOET je daar tegen spelen want weggaan is 3-0 verlies,dus je moet met lag spelen,je kan zelfs niet weg als je tegenstander voor de 50.0000000 ste keer Barca of Real neemt,je MOET daar tegenspelen.Altijd hetzelfde die tegenstanders met real of barca,knallen van ver doelman lost en dan gaat die binnen,dat is toch niet voetballen komaan zeg.
    Met kleine ploegen moet je echt voetballen zoals in het echt.Jammer dat zo snelle spelers het online kapot maken,zelfs als ik Venlo neem,moet ik tegen Real of Barca.Fun is online ranked al lang niet meer.

12. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Wij proberen een actieve gemeenschap op te zetten op het forum, dan ben je altijd verzekerd van goede connecties. Met de ingebouwde ladder en ranglijsten is dat net zo leuk als ranked spelen :)

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me een goed idee, helaas te laat voor het toernooi inschrijving maar een community opzetten met een hele zooi NLers / Belgen lijkt me cool !

Daarnaast moet je bij quick match opties je zoekoptie op Engels zetten. Krijg je bijna alleen maar goede connecties.

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt belachelijk,ik vanacht echt 1 seconde na 0100 uur mee willen doen aan Konami toernooi,maar bam helemaal vol

15. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er echt om de 2 uur ofzo maar een toernooi? Is wel een beetje karig. Ze moeten gewoon constant toernooien organiseren en als er 1 vol zit die starten en niet dat je moet wachten totdat er weer een start, en dan moet je er ook nog een snel bij zijn =(

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik bij meegedaan,ik moest dan van 1tot2u zoveel mogelijk winnen,2 gewonnen tegen real en 2 verloren tegen Barca ik was inter.Ik was 94ste en je moet bij de 1ste 16 zijn.

Gisteren was dat om 23u en 1u en 3u

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dus je bent wel tevreden over on-line? Je had namelijk op digitaalgras gezet dat je liet afhangen van on-line of je met ons toernooi zou meedoen. Daar heb ik nog geen antwoord op gehad en je dus niet ingeschreven. Laat me even weten wat je doet, of schrijf je even in via een post in dit topic: http://www.digitaalgras.nl/viewtopic.php?f=12&t=601
    In ons toernooi wordt trouwens ook gebruik gemaakt van de community.

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb me aangemeld :)

was het helemaal vergeten :x

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is elke dag om 1900 2100 2300 0100 en 300 volgens mij

20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wie wil er even een potje tegen mij (eindelijk review exemplaar binnen)? Wel binnen nu en 10 minuten als het kan... ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina