FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds vandaag in 1x als ik een "Quick Match" wil spelen (met 2 controllers) loopt de 360 na enkele seconden spelen vast. Meer mensen die hier last van hebben gehad?

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er, net als in FIFA 09 ook WEER last van. Je kan een paar dingen proberen: Met Controller slot 1 en 3 spelen, op een non-Xbox Live-account spelen of je savegame deleten.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Of EA doet even een update. Tweede keer al dat dit gebeurd, hoe slecht is dat. :eek:

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Basiself Ajax, begin nu aan seizoen 3.
    --------Sergio Asenjo----------
    Castro--Kjaer--Ivanovic--(Naam vergeten)
    --------Muntari/Fellaini-----------
    ----------------João Moutinho----
    ----Elano---------------------
    -----------Jovetic-----------
    -----Suárez------Acquafresca----

Speelt lekker. :D Op de bank nog namen zoals Sissoko, Marcel Jansen, Buonanotte, Sulejmani, Ninis (van Panathinaikos) enz.. Ik wil nu geen fictional players meer in mijn starting eleven, vind ik lame.

5. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over clubs, waarom speel je met onbekende spelers en je eigen be a pro speler en hoe kan het zo zijn als wij met clubs spelen zeg maar dat we hele tijd tegen beest spelers moeten die hele goede be a pro spelers hebben (hoe komen die zo goed? Maar je kan dus nu met clubs niet meer met gewoon normaal Real Madrid spelen ofzo..? of kan dat wel, kan iemand mij dat uitleggen??

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien snappen we het wel als je een punt achter sommige zinnen zet want nu snap ik er echt geen drol van;). Maar wat ik ervan heb begrepen is dat je alleen nog maar clubs kunt doen met je eigen pro idd, best jammer. Heb het ook nog niet gespeeld.

7. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik weet niet wat ik fout doe hoor.
    Ik unlock geen verdiensten meer :confused: Ik speel met mijn virtuele prof. Prof seizoenen. Heb net een Hattrick gescoort maar heb niks geen verdiensten gekregen.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Niet gesimuleerd toevallig? :eek:

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Staat ie niet toevallig op Amateur? Verdiensten speel je alleen vrij vanaf Semi-Pro.

10. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in carrier, een speler van mij had een ervaringsbalkje (mentaal) vol en begon dus over nieuw met dat balkje, maar nu kan ik nergens zien of hij beter is geworden..

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een dipje :mad: Na een reekst van 6 gewonnen wedstrijden heb ik de laatste 4 verloren. En steeds in de tweede helft..beetje jammer :mad:

12. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat was het inderdaad ja. Al vond ik het op Amateur minstens zo moeilijk als op Proffesional :eek:

13. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die online willen spelen"?:) Add me:)

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een koopclubje geworden zo! Geef de jeugd een kans! :+ (eigenlijk koop ik ook alleen maar, is gewoon leuker). Maar je team ziet er goed uit, zit zelf ergens na de winterstop in het tweede seizoen met Ajax op Legendary. Stond voor de winterstop 12 punten achter op Feyenoord, inmiddels sta ik 1 punt voor. Sta in de halve finale van de beker en kwartfinale van de CL. Hopelijk weet ik ze alledrie te winnen.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als de Ajax jeugd op niveau was van de rest dan had ik niet zoveel hoeveel kopen. :) En het is inderdaad ook gewoon vet om te doen. Zo is Vertonghen qua statistieken best aardig maar speelt hij niet echt relaxt. En Emanuelson is in potentie ook goed maar vind ik gewoon veel te weinig kracht aan de bal hebben. Alleen Greg is een goeie. Die heb ik nu uitgeleend. Ook onze Braziliaanse zeehond heeft veel baat bij een loan deal. Die gaat overigens denk ik nog wel de verkoop in. Mijn aanval en middenveld is nu al erg netjes. De Zeeuw is met zijn 79 volgens mij de minste. De rest is verkocht.

16. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wordt je be a pro sneller welke accomplishments moet hij dan halen?

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je voornamelijk veel wedstrijden voor hebben gespeeld.

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Damn, ik stond win/loss op 27/20, en heb de laatste 6 wedstrijden verloren. Het lijkt op de AI verschrikkelijk is geworden, de simpelste passes komen niet meer aan, verdedigen is vreselijk. Alsof ik niet meer mag winnen :emo: daarnaast leek het de laatste wedstrijd of ik verschrikkelijke button lag had..wat een kutspel :+

19. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje:
    Mijn team in manager mode(Leyton Orient, Coco Cola division 1) is knettermoe na elke wedstrijd en kan niet meer herstellen, ik begin elke wedstrijd nu met spelers met rode en gele balkjes.
    Kutfifa heeft mij een budget gegeven van -2.000.000.000 bij dit team, dus ik kan geen fitness upgrades doen, ook kan ik geen nieuwe spelers kopen omdat die weekly wages dan te hoog worden.

Heeft het nut om een wedstrijd van tevoren te forfeiten?
    Misschien dat mijn spelers dan opladen?
    Ik sta toch bovenaan, dus zou niet zo'n probleem zijn, maar ik wil eigenlijk zoveel mogelijk winnen zodat ik sneller 5sterren reputatie krijg.

Ook andere suggesties zijn welkom..

20. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    2 miljard in de min is wel erg veel haha :9
    Neem aan dat je 2 miljoen bedoelt, maar dat blijft ook kut met zo'n team.
    Speel gewoon wat wedstrijden met je wissel- en reservespelers totdat je basiself weer fit is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina