[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zou het vet vinden als ze Vegas maken. Hoe vet zou dat er uit zien dan nu met de RAGE-engine?
    Liberty City ziet er nu ook al strak uit in het centrum midden in de nacht, en Vegas heeft alleen nog meer verlichting en neon enzo dus dat zou er echt vet uit zien.:thumbs:

    Edit: Ik denk alleen niet dat ze iets met woestijn erin doen, want Rockstar brenkt volgend jaar ook Red Dead Redemption uit met de woestijn achtige omgevingen dus..
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ze gaan echt niet frankrijk maken hoor. Iedereen haat Fransen dus dan gaat niemand die game kopen en dat weten zij ook.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En niemand daar spreekt Engels, wat de setting niet echt realistisch zal maken :+

    Er vanuit gaande dat het spel in het Engels zal zijn...
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Gissen, gissen, gissen...

    Rockstar plaatst extra zulke aanwijzingen in het spel en boekjes e.d. zodat mensen samen lekker gaan speculeren en hun wensen gaan vertellen voor volgende delen.

    Ze doen dit extra gewoon om de hyp hoog te houden, maar ik denk dat er weinig echt nuttige info tussen zitten, dat houden ze lekker geheim allemaal.
     
  5. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat ze eerst vice city en mami doen maken,
    en dan san andreas weer:D alle 2 waren dat top games:D gta is geniaal en blijft geniaal.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Nee, nieuwe San Andreas waar je het vliegtuig kan pakken naar Vice City _O_ (zoals die ene missie waar je naar Liberty City vloog)
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt gewoon weer vice city denk ik.. als ze de juiste volgorde aanhouden zien we gewoon weer zonnige stranden en veel neon in 2010.
     
  8. FifaVSPes

    FifaVSPes Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dat zou _O_ zijn.
     
  9. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GTA altijd cool.Ook leuk dat er een nieuw deel uit komt.Dan ga ik hem zeker kopen
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Als iedereen Fransen haat, prima toch? Knalt de game in ieder geval makkelijk weg! ;) De halve wereld haat Amerika ook en dat heeft GTA ook nooit van z'n succes behouden.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nieuwe SA!!
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Zorg dan wel dat ze een ding eruit halen:

    Dat eeuwige op en neer rijden tijdens een missie:
    moet je daarheen rijden, (5 min) en dan ben je bij je opdrachtgever. en dan blijkt dat je weer 5 minuten door de stad moet scheuren, kom je bij de marker. Nee het is aan de andere kant van de stad!8)

    waarom zeggen ze niet: nee, dat is hier om de hoek..
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik denk zelf ook dat het een afleidingsactie. Kan me niet voorstellen dat de game naar Frankrijk gaat. Of misschien naar een oostblokland lijkt me ook wel wat. Soort van prequel op IV en dat je dan met Niko weer speelt en daar zijn oorlogsavontuur beleeft.
     
  14. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze San Andreas gaan na-maken want dan heb je een ghetto stad, een normale en een soort van Vegas. En dat berg-gebied en platteland is gewoon erg vet om doorheen te cruisen met je motor. Zo'n gevoel heb ik nooit eerder gehad in een game.
     
  15. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk zelf dat ze terug gaan naar vice city maar dan wel wat realistischer net als in de wereld van gta4 (niko etc) en niet die van vroeger (claude,tommy,cj etc.)
     
  16. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen van mij gewoon weer een heel nieuwe GTA maken.Met hele andere eilanden enzo.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Een ding moeten ze wel toevoegen in de nieuwe GTA: Yusuf Amir. 4 missies met hem is echt te weinig, wat een held. _O_
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Mwah, vond hem eigenlijk best irritant:eek:
    Zijn cadeautjes zal ik wel missen:cool:
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat er weel 'fun-elementen' in komen. Zoals die vage cheats bij San Andreas. En veel Easter Eggs:cool:
     
  20. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook veel meer keuzes met kleding enzo want dat is tot nu toe nog niet zo veel vind ik in deze spellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina