Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is maar een klein percentage, waar ze hun gemaakte kosten nooit mee terughalen. Artiesten verdienen het meeste uit concerten, ontwikkelaars aan de verkochte games.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik doe niet stoer, tigrau69 gaat verkondigen dat ik geen geld heb om spullen te kopen. Dat weerleg ik dus even. Anyway, dit is een eindeloze discussie die niet op deze plaats gevoerd moet worden. :+

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dus? Moet iedereen het maar gaan doen? Zodat wij geen games meer kunnen spelen straks. Omdat de industrie naar klote is geholpen. Ik draag games een warm hart toe, daarom koop ik mijn games. Ik vind dat goede games mijn € 60,00 waard zijn. De games die dat niet waard zijn, die koop ik simpelweg niet.

Wat is er mis mee om te vinden dat gamers die illegaal downloaden gebanned mogen worden van XBL? Ik deel die mening. En het is niet relevant of ik weleens zelf iets download om te mogen vinden dat gamers die illegaal downloaden gebanned mogen worden.

Dat woordje hypocriet staat me gewoon echt niet aan. Dat wordt maar te pas en te onpas gebruikt. Daar zit enig nuance aan jongens. Iedereen rijdt weleens te hard, zullen we dan maar allemaal gewoon 80 kilometer boven de toegestane snelheid gaan rijden? Er zitten graduaties aan, en zolang de notoire overtreders roepen dat iedereen weleens te hard rijdt of weleens iets download.... tja... That doesn't make it right.

4. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Downloaden kan variëren van een lullig MP3'tje tot complete films in blue-ray. Vertrouw me. Bijna iedereen doet dat wel eens.

Laten we nou maar weer on-topic gaan. In plaats van het gejank "download is bad mkayz :'-( "

Eerste review(?) is er. Niet officieel volgens mij, maar het is een prima review, officieel of niet.

http://www.youtube.com/watch?v=xoBlZzSzx_A

9,7/10

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom quote iedereen mij terwijl ik het woord hypocriet nooit heb gebruikt! 8)
    Ik wil alleen maar zeggen dat de meerderheid hier wel 's wat download dus dan niet moet afgeven op mensen die games illegaal downloaden, omdat we hier toevallig op een game gerelateerde site zitten.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :emo:

Iemand hypocriet vinden: iets zeggen over een ander en het zelf ook doen.

Dat is wat je zegt, daarom gebruik ik het woord hypocriet. Het is gewoon een zwak argument om de eigen daden te verbloemen. "Ja maar iedereen doet het" dat is gewoon zo old fashion.

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, maar op mijn argumenten daarvoor, wordt nog niet gereageerd. :+

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Iedereen download vast wel eens wat(of niet), ik zelf ga er ook niet om liegen (alhoewel mijn xbox gedeelte helemaal clean/legaal is :9) en ik veel spullen nu wel koop, nu ik er het geld voor heb wat ik dus enkele jaren geleden niet had..
    En om heel eerlijk te zijn boeit het me niks, mensen moeten het zelf weten.

Wat me wel boeit is COD! Nog iets meer dan een weekje! :D Heb zin in een fatsoenlijke shooter :)

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij kan hij alleen maar gaan tegenvallen, aangezien iedereen het ziet als de beste shooter ooit gemaakt. Echter zal vlak na de release iedereen beginnen te klagen over alle nieuwe aspecten. I'm very sure. :)

10. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nevermind. sorry

11. Macciez

Macciez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok back on topic:
    Heeft iemand het hier al over de 25 killstreak onzin gehad? Dat zou echt belachelijk zijn, 25 killstreak en de game is voorbij. Waar ik heel eerlijk moet zeggen: ik kan mijn laatste 25 killstreak niet meer herinneren (speel alleen HC S&D of HC Deathmatch)

12. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 4 is beste shooter ooit op een Console. CoD MW2 zal zeker niet tegenvallen, alleen overtreffen zal lastig zijn.

13. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Dat merk ik dus veel vaker bij grote release (kijk naar GTA4 bijv.)
    Achja, ik kijk gewoon naar wat vet is en ik denk niet dat ik ga klagen over MW2

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie niet overtreffen eigenlijk als tegenvallen. Aangezien iedereen denkt dat hij hem zal overtreffen. Savvy?

15. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar zijn al dingen over gezegd, en je moet wel eerst die killstreak selecteren voordat je het kan gebruiken :)

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ^^ snap zowiezo niet waarom mensen op die manier zou willen spelen ?

dat haalt toch het hele aspect van gamen en echt een wedstrijd hebben eruit ?
    Zal wel aan mij liggen

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar 'kleine' kinderen vinden het leuk om de spelervaring van anderen te verpesten, zie het als een soort van leedvermaak.

19. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was niets persoonlijks hoor, maar jij was toevallig de eerste die ik het zag zeggen.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Las dat je niet in een partychat kan zitten als je deze game online speelt?
    Hoop dat het bullshit is. Ik zit áltijd in een party namelijk gewoon met maten te lullen die een andere game aan het spelen zijn. Daarnaast als ik met vrienden CoD4 deed wilde we liever in een party want dat werkte veel beter.. mag hopen dat het gelul is dus..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina